problemen met exodus, covenant en piranha

kennethc92

Forumlid
15 feb 2017
8
0
1
31
Sinds vannacht ondervind ik problemen met exodus, convenant en piranha.
2 verschillende set-top boxen, waar het altijd op gewerkt heeft.
Het lijkt alsof hij vastloopt op het zoeken naar films/series, in alle 3 de Add-Ons identiek.


Al getest:
internetverbinding:ROFLMAO: geen enkel probleem met live streamen via HIPTV
cache geleegd in URL Resolver
XvBMC Repo en Kodil Repo

En nu zit ik vast :crying:
Iemand een idee wat ik nog kan proberen ?

Alvast bedankt!
 
Geen idee wat je kunt doen.
Ik heb even op mijn telefoon gekeken of Exodus nog werkt en ik kan nog gewoon nog films kijken.
De andere add-ons heb ik niet, dus die kan ik niet voor je controleren.
 
  • Like
Reacties: kennethc92
Verwijderen en opnieuw installeren na hard reset.

Ik vrees inderdaad dat dit de enige andere optie gaat zijn, heb dit zo lang mogelijk uitgesteld omdat ik op deze box Retrospect nog heb, en deze blijkbaar nergens meer te vinden is. wel raar dat het bij de 2 verschillende boxen op het zelfde moment misloopt :confused:
 
Sinds vannacht ondervind ik problemen met exodus, convenant en piranha.
2 verschillende set-top boxen, waar het altijd op gewerkt heeft.
Het lijkt alsof hij vastloopt op het zoeken naar films/series, in alle 3 de Add-Ons identiek.
Al getest:
internetverbinding:ROFLMAO: geen enkel probleem met live streamen via HIPTV
cache geleegd in URL Resolver
XvBMC Repo en Kodil Repo En nu zit ik vast :crying:
Iemand een idee wat ik nog kan proberen ?
Alvast bedankt!
Exodus en Covenant zijn al wat gedateerd. Probeer eens de nieuwere Placenta en Incursion: Retrospect is er nog wel, installatie gaat iets anders, zie Optie 1: https://kodi-forum.nl/threads/retrospect-installeren.5535/
 
  • Like
Reacties: Spinix
Exodus en Covenant zijn al wat gedateerd. Probeer eens de nieuwere Placenta en Incursion: Retrospect is er nog wel, installatie gaat iets anders, zie Optie 1: https://kodi-forum.nl/threads/retrospect-installeren.5535/


Na een hard reset Placenta geïnstalleerd, geen verbetering...
Daarna nog eens een factory reset gedaan, Kodi (voorgeïnstalleerd) verwijdert, Kodi 17.6 geïnstalleerd, opnieuw Placenta geïnstalleerd.
in bijlage het scherm waar het steeds stopt.... iemand nog een idee wat ik verder kan doen ?
You must be registered for see images attach
 
Ik zie niets vreemds. Ok het molentje draait :oops: Heb je je internetverbinding ook gecheckt. Geeft kodi een error
Post automatically merged:

Gebruik een goed zipfile voor de addon
 
Volgens mij geen goede addon. en geprobeerd.
Post automatically merged:

Probeer eens andere addons te installeren en kijk of het wel allemaal lukt
 
Volgens mij geen goede addon. en geprobeerd.
Post automatically merged:

Probeer eens andere addons te installeren en kijk of het wel allemaal lukt

Straks nog eens proberen, na 5 uur ellende heb ik er even genoeg van o_Oo_Oo_O
ik houd jullie op de hoogte! en bedankt voor de gegeven info en tips!
 
Ik ben ook wat addons aan het testen op een ouder boxje en deze doet het ook leuk

En gebruik de juiste repo`s !!!
 
Ik ben ook wat addons aan het testen op een ouder boxje en deze doet het ook leuk

En gebruik de juiste repo`s !!!

bedankt voor de tip !
Post automatically merged:

na 7 uur troubleshooten en proberen ben ik er bijna uit geraakt, zojuist Kodi geïnstalleerd op mijn Macbook, en hier doet ie alles zoals het moet...
Ik ga een nieuwe box kopen en hoop dan op de normale weg terug series en films te kunnen kijken.
Voorlopig kan ik verder.:sneaky:

Aan iedereen bedankt voor het advies!
 
bedankt voor de tip !
na 7 uur troubleshooten en proberen ben ik er bijna uit geraakt, zojuist Kodi geïnstalleerd op mijn Macbook, en hier doet ie alles zoals het moet...
Ik ga een nieuwe box kopen en hoop dan op de normale weg terug series en films te kunnen kijken.
Voorlopig kan ik verder.:sneaky:

Aan iedereen bedankt voor het advies!


Even uit nieuwsgierigheid welke box heb je nu ;)

Kijk voor een nieuwe box even in het volgende topic wellicht heb je er wat aan https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/
 
Even uit nieuwsgierigheid welke box heb je nu ;)

Kijk voor een nieuwe box even in het volgende topic wellicht heb je er wat aan https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/

Momenteel heb ik de V88 Turbo (samen met abo gekocht via Eric) iets meer dan een jaar.
en een TX2 2g/16G. ongeveer een half jaar.

Ze hebben het beiden altijd goed gedaan, raar dat het nu ineens gedaan is :-(

bedankt voor de tip, ik ga het zeker nakijken voordat ik een nieuwe koop!
 
vreemd idd die V88 turbo zou op android 7 nougat zijn werk goed moeten kunnen doen.

En de TX zou met andriod 6 nog zeker mee moeten kunnen.

Ik zou toch eens alles verwijderen en een verse installatie proberen ik heb hier kodi 17.6 zelfs op een android 5.1 draaiend waar ik overigens ook eens libreelec op ga proberen ;)

Maar de boxjes zijn zo duur niet dus een nieuwe zoals de Xiaomi Mi Box Internationaal is zeker de moeite waard of je moet er echt geld in willen steken dan ga je voor een shield ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
Momenteel heb ik de V88 Turbo (samen met abo gekocht via Eric) iets meer dan een jaar.
en een TX2 2g/16G. ongeveer een half jaar.

Ze hebben het beiden altijd goed gedaan, raar dat het nu ineens gedaan is :-(

bedankt voor de tip, ik ga het zeker nakijken voordat ik een nieuwe koop!
Probeer je box eens helemaal te resetten en Kodi opnieuw te installeren voordat je een nieuwe box gaat kopen.