Problemen met Exodus

Walterrrr

Forumlid
6 feb 2018
5
1
6
64
Hallo kent iemand dit probleem met kodi, ik heb leila geinstaleerd op een nvdia shield met exodus en een real debrid account. Het draait perfect, klik je een source aan dan doet hij het meteen maar na 1 week doet geen enkele source het meer !, ik heb cache geleegd van kodi maar dat werkt niet, alles opnieuw geïnstalleerd en Na 1 week weer het zelfde. Ik heb nu al 3 keer alles opnieuw geinstaleerd. Iemand een idee waar dat aan ligt ?
groet Walterrrr
 
Heb je al eens een andere addon geprobeerd...?
The crew bijvoorbeeld... En je gebruikt real debrid zie ik dan is shadow een aanrader of Seren...

Even Googlen "trending kodi addons"
Mogen geen links plaatsen dus zelf even zoeken... ;)
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Heb je al eens een andere addon geprobeerd...?
The crew bijvoorbeeld... En je gebruikt real debrid zie ik dan is shadow een aanrader of Seren...

Even Googlen "trending kodi addons"
Mogen geen links plaatsen dus zelf even zoeken... ;)
Ok ga ik proberen, maar het blijft vreemd dat exodus en exodus redux 1 week werken en dan niet meer, terwijl ik ze steeds installeer, maar ik ga die andere proberen, bedankt voor je reactie !
 
Daar heb je natuurlijk wel een punt... En het is zeker vreemd dat hij maar 1 week goed werkt...

Gebruik je wel de nieuwste exodus redux?

Als je googled op "trending kodi addons"
Staat exodus er ook bij in de lijst.. Kijk meteen even of je wel de nieuwste versie gebruikt...

En als je shadow gaat gebruiken/proberen wil je geen exodus meer hoor... ;)
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Daar heb je natuurlijk wel een punt... En het is zeker vreemd dat hij maar 1 week goed werkt...

Gebruik je wel de nieuwste exodus redux?

Als je googled op "trending kodi addons"
Staat exodus er ook bij in de lijst.. Kijk meteen even of je wel de nieuwste versie gebruikt...

En als je shadow gaat gebruiken/proberen wil je geen exodus meer hoor... ;)
Als ik google krijg veel links terug bedoel jij kodiapps.............?
Post automatically merged:

Als ik google krijg veel links terug bedoel jij kodiapps.............?
Hoe weet je of je laatste exodus hebt, want ook als je deze googled krijg je zoveel links terug..?
 
Kodiapps ja.. 1e hit op Google.. Daar krijg je de laatste juist werkende repo urls..

Je hebt exodus geïnstalleerd dus je weet hoe het dan verder werkt iig...
 
hallo een hele tijd niet meer op forum geweest maar zie dat er nog weinig activiteit is ?? nu dat exodus redux niet meer werkt is er alternatief zonder Real Debrid grts Cedric