Problemen met IPTV ontvangst.

BenBem

Expert
28 okt 2016
228
119
16
79
Laat hier maar weten als je een probleem met IPTV ontvangst hebt van welke aanbieder dan ook.
Laat hier vooral ook weten als je een oplossing denkt te hebben.
Wellicht kunnen we elkaar helpen of advies geven.
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat dit de juiste plaats is:)
IS hier iemand dat iptv wesopro gebruikt met Tivimate ?
Ik krijg namelijk de epg niet werkend met Tivimate,
is dit bij jullie ook zo , doe ik iets mis?

dank bij voorbaat
 
hoe heb je de url ingevoerd met url invoeren of Xstream Codes login bij de laatste nl. plaatst hij automatisch de epg erbij
 
Hoop dat dit de juiste plaats is:)
IS hier iemand dat iptv wesopro gebruikt met Tivimate ?
Ik krijg namelijk de epg niet werkend met Tivimate,
is dit bij jullie ook zo , doe ik iets mis?

dank bij voorbaat
hier ook al 2 dagen geen epg en ingevoerd met Xstream Codes login
 
hoe heb je de url ingevoerd met url invoeren of Xstream Codes login bij de laatste nl. plaatst hij automatisch de epg erbij
Ik heb een m3u link en een EPG link , de Epg link heb ik ingevoerd maar hij vind niks.
Weet je hoe ik kan zien als deze epg werkt ? als ik die in mijn browser opendoe doet hij niks , ik heb een epg van andere provider en als ik die opdoe in browser krijg ik een soort scipt. Ik denk dat mijn epg niet werkt , maar na contact bij wesopro beweert hij dat deze wel werkt.
Post automatically merged:

hier ook al 2 dagen geen epg en ingevoerd met Xstream Codes login
Als je inlogt met Xtreme code , wat moet je dan bij server naam zetten ?
ik heb namelijk een gebruikersnaam en passwoord , maar geen servernaam gekregen bij mijn abbo.
 
is dat niet gewoon dat stukje dat begint met
.................. :8000 dus geen /c/ erachter
 
is dat niet gewoon dat stukje dat begint met
.................. :8000 dus geen /c/ erachter
Ja is dit , maar ik kan niet inloggen met die extreme code in tivimate (juist getest) , de m3u link werkt wel.
Maar geen epg, ookal voer ik de link bij gids bronnen.
 
Ja is dit , maar ik kan niet inloggen met die extreme code in tivimate (juist getest) , de m3u link werkt wel.
Maar geen epg, ookal voer ik de link bij gids bronnen.

Ik heb hetzelfde probleem, alleen kan na vele pogingen helemaal niet meer inloggen. Het lijkt alsof ik geblokkeerd ben..
 
Ik gebruik ho....:8000/xmltv.php?username=....&password=.....
ik gebruik die ook bij tivimate en die werkt bij mij niet , bij jou wel ? ook wesopro?
Post automatically merged:

Ik heb hetzelfde probleem, alleen kan na vele pogingen helemaal niet meer inloggen. Het lijkt alsof ik geblokkeerd ben..
Ben al 3keer geblokkeerd geweest , met al reden dat ik van apps verwissel. Dit enkel op mijn tv thuis , op hetzelfste ip zonder vpn.
Is de eerste keer dat ik zoiets meemaak...
Nu gebruik ik enkel tivimate, wat voor mijn goed is , maar enkel ik krijg de epg niet werkend , en heb er geen flauw benul van hoe ik zelf zou kunnen epg hebben voor belgie en nederland.
Post automatically merged:

Mijn providers werken gewoon goed met Tivimate.
Belgisch en Nederlandse kanalen ? welke gebruik je al ik da hier vragen mag.?
 
Laatst bewerkt:
ik draai nog steeds op mytvonline op tivimate betaalde versie en daarnaast een backup van een chinees ook met epg en de zenders die daar geen epg hebben bv de belgiesche zenders kan ik aanvullen met de epg van mytvonline
 
ik draai nog steeds op mytvonline op tivimate betaalde versie en daarnaast een backup van een chinees ook met epg en de zenders die daar geen epg hebben bv de belgiesche zenders kan ik aanvullen met de epg van mytvonline
Idem betalende versie van tivimate , kan ook epg van een andere lijn die ik heb toevoegen , maar heb geen belgishe epg , de epg die ik kreeg van wesopro werkt gewoon niet , en wesopro beweerd van wel.?
 
Idem betalende versie van tivimate , kan ook epg van een andere lijn die ik heb toevoegen , maar heb geen belgishe epg , de epg die ik kreeg van wesopro werkt gewoon niet , en wesopro beweerd van wel.?
Op Tivimate heb ik Beeld + EPG met Wesopro 6.
Op de App van Wesopro had ik eerst ook ineens geen EPG, deze opnieuw geinstalleerd en gegevens (xstream code) ingegeven en werkt nu weer als vanouds.
Ook op Perfefect Player Beeld +EPG
 
Op Tivimate heb ik Beeld + EPG met Wesopro 6.
Op de App van Wesopro had ik eerst ook ineens geen EPG, deze opnieuw geinstalleerd en gegevens (xstream code) ingegeven en werkt nu weer als vanouds.
Ook op Perfefect Player Beeld +EPG
Ik heb ook wesopro6 hoe heb je ingelogd bij tivimate ? xtreme code of m3u link ?
 
Als ik met xtreme code van weso pro 6 inlog in tivimate krijg ik altijd dit bij update kanalen, vroeger werkte dit , nu niet meer , iemand die weet wat ik misdoe , of iemand die weet hoe ik kan zien of de epg werkt of niet...?
 

Bijlagen

  • bb.jpg
    bb.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 34
Ik heb Wesopro iptv6 en gebruik Formuler Z7+ en bij mij werken de catchup channels van Duitsland, UK en USA niet meer, NL en BE werken wel. Nog meer mensen met dit probleem?