Problemen met opnemen FormulerZ10 Pro Max

P2.0

Forumlid
14 okt 2022
9
0
1
71
Goedemiddag, heb sinds een paar dagen de Formuler en heb hierbij het probleem dat ik wel kan opnemen, maar dan niet tegelijk op een ander kanaal naar een programma kan kijken, zie ook bijgevoegde fotos. Heeft iemand hier een oplossing voor?
 

Bijlagen

  • IMG_2304.JPG
    IMG_2304.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 7
  • IMG_2305.JPG
    IMG_2305.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 7
  • IMG_2306.JPG
    IMG_2306.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 7
Ligt waarschijnlijk aan je IPTV account. Bij de meeste providers kun je maar 1 kanaal tegelijk actief hebben. Maakt dan niet uit of je opneemt of kijkt. Wil je 2 kanalen tegelijk actief hebben, informeer dan eens bij je provider wat er mogelijk is. Maar reken er op dat er wel een prijskaartje aan hangt.
 
Zoals @Shaman al aangeeft dit is geen probleem maar bij de meeste providers volkomen normaal.
Ben er laatst ook bij een kennis mee bezig geweest.
Navraag bij provider bleek dus dat het gewoon niet mogelijk was.
Extra lijn lost dit "probleem" op.
 
Kan jij wel als je een programma geprogrammeerd hebt voor op te nemen (ik heb het nog niet geprobeerd) de Formuler box uitzetten?

Ik heb al meerdere keren de kwalificatie F1 opgenomen als ik weg moest,
dan programmeer ik op het kanaal de tijd voor opnemen en doe TV uitzetten maar de Formuler box laat ik
op het kanaal staan en zet ik niet uit.

Ik begrijp wel dan zet de box uit en kijk of hij heeft opgenomen,
maar als niet dan mis ik het opgenomen programma en opnemen doe ik alleen de F1.
 
Ligt waarschijnlijk aan je IPTV account. Bij de meeste providers kun je maar 1 kanaal tegelijk actief hebben. Maakt dan niet uit of je opneemt of kijkt. Wil je 2 kanalen tegelijk actief hebben, informeer dan eens bij je provider wat er mogelijk is. Maar reken er op dat er wel een prijskaartje aan hangt.
thnx, dan doe ik het voortaan wel met de functie terugkijken
Post automatically merged:

Zoals @Shaman al aangeeft dit is geen probleem maar bij de meeste providers volkomen normaal.
Ben er laatst ook bij een kennis mee bezig geweest.
Navraag bij provider bleek dus dat het gewoon niet mogelijk was.
Extra lijn lost dit "probleem" op.
thnx, doe dit dan maar via terugkijken
Post automatically merged:

Kan jij wel als je een programma geprogrammeerd hebt voor op te nemen (ik heb het nog niet geprobeerd) de Formuler box uitzetten?

Ik heb al meerdere keren de kwalificatie F1 opgenomen als ik weg moest,
dan programmeer ik op het kanaal de tijd voor opnemen en doe TV uitzetten maar de Formuler box laat ik
op het kanaal staan en zet ik niet uit.

Ik begrijp wel dan zet de box uit en kijk of hij heeft opgenomen,
maar als niet dan mis ik het opgenomen programma en opnemen doe ik alleen de F1.
Heb de formuler pas een paar dagen en heb dit nog niet geprobeerd. Zou gewoon proberen met formuler uitzetten.
 
Laatst bewerkt: