Problemen met streamen (bron te traag)

Maliboeh

Forumlid
28 dec 2017
5
4
Goede avond heren / dames,

Het is alweer een jaar geleden dat ik iets met Kodi gedaan heb, maar dacht de koude winter maanden komen er weer aan dus ach laten we weer eens ouderwets films en series gaan kijken.

Tot mijn grote spijt, want veel add ons van toen bestaan niet meer of zijn verslechterd, gelukkig kon ik met tips via hier een nieuwe goede add on vinden en wel Yoda. Alles lijkt goed films doen het series doen het, heb een nieuwe ondertitel add on er bij gedownload, kortom da avond kon niet meer stuk (dachten wij).

Tijdens het kijken van the good doctor seizoen 2 stopte na elke 7min de stream er mee en konden we weer opnieuw beginnen. na 6 stop / start probleempjes hebben we deel 1 kunnen kijken (op naar de volgende 6). Aangezien dit niet vlekkeloos ging besloten we een film te kijken (the eguliazer 2), we moesten eerst naar een site om vervolgens op een knopje "pair" te drukken (want eerder start de film niet). Al goed dat gedaan, film start maar helaas na 15min was hij weer aan het bufferen en viel na enige tijd het beeld weer op zwart.

Is dit normaal in deze tijd zijn er echt zulke slechte bronnen tegenwoordig? Of doe ik iets fout?

Graag hoor ik tips en tricks, en of er meer mensen zijn met deze problemen?

Zie de reacties graag te gemoed, alvast bedankt :)

Maliboeh

Forumlid
28 dec 2017
5
4
Patrick;

Heb inderdaad v 17.6

Sahaman;

Deze addon vond ik idd na het plaatsen en heb ik direct geprobeerd. Heb de film kunnen afkijken (wel zonder ondertiteling, want deze was niet gelijk aan het geluid te krijgen). Maar de film zelf deed het zonder problemen, dus vermoed dat dit wel geholpen heeft.

Patrick / lex;

Real-debrid zal idd de volgende overweging zijn, werkt het echt zoveel beter met een betaling dan?! Mij lijkt het dat de uploader nog steeds de zelfde persoon blijft, en je dus nog steeds dezelfde buffering blijft houden?!

Fijne maandag!

Leuk bevonden: LeX

Maliboeh

Forumlid
28 dec 2017
5
4
Bedankt voor de reactie’s,

Zal donderdag weer even een filmpje proberen (zonder Debrid), mocht dit tot niks uitlopen dan ga ik toch overwegen om Debrid te instaleren! Bedankt voor de tips &nd tricks 👍🏼

Leuk bevonden: LeX