Promotie website

Alumno

Forumlid
10 dec 2016
19
11
6
33
Hallo Kodi'ers,
Ik heb eventjes in de regels gedoken maar ik kon niets vinden over het promoten van een gratis website, of dit mag en als het mag in welke (sub)categorie.
Groetjes, Jordy
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Wat wil je promoten dan ?

Als jouw oma een website heeft met breipatronen en je gunt haar wat likes en je post dat hier krijgt ze zelfs van ons nog een thumbs up.

Pas als het commercieel is en wij je niet kennen of enige accreditatie hebben en het niet is gevraagd vooraf wordt het iets lastiger.

Zal vast wel mee vallen dus ;) lol
 
  • Like
Reacties: Lex
Gewoon een url inkort service dus ?

Zie ik geen kwaad in, maar los van regeltjes, wat is het belang van zo een site ? ik bedoel geen reclame, geen kostprijs maar dat kost toch geld om te hosten ?
 
Gewoon een url inkort service dus ?

Zie ik geen kwaad in, maar los van regeltjes, wat is het belang van zo een site ? ik bedoel geen reclame, geen kostprijs maar dat kost toch geld om te hosten ?
Jep.
Mijn doel is niet om geld te verdienen maar puur als hobby project. Een hobby kost zoals iedereen weet geld. En VPS'en kosten tegenwoordig nog maar een drol, hetzelfde geldt voor domeinen.

Maar als het mag: waar moet ik het topic plaatsen? (welke categorie?)
 
Sowieso super netjes dat je het eerst vraagt, *pluim*, ik vind het prima joh, je kan een post maken en het in je handtekening zetten etc... kijk maar

Succes !
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Wat wil je promoten dan ?

Als jouw oma een website heeft met breipatronen en je gunt haar wat likes en je post dat hier krijgt ze zelfs van ons nog een thumbs up.

Pas als het commercieel is en wij je niet kennen of enige accreditatie hebben en het niet is gevraagd vooraf wordt het iets lastiger.

Zal vast wel mee vallen dus ;) lol
Misschien wel handig dat het enigszins gelateerd is aan onze hobby.
Bij promotie van breipatronen ,zal de leeftijdopbouw van onze leden snel in de richting gaan van 50PLUS van Henk Krol :p
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Misschien wel handig dat het enigszins gelateerd is aan onze hobby.
Bij promotie van breipatronen ,zal de leeftijdopbouw van onze leden snel in de richting gaan van 50PLUS van Henk Krol :p
over die opbouw zit ik al 20 jaar overheen, maar doe toch vrolijk mee op dit forum.:feest:
 
  • Like
Reacties: Plenkske
over die opbouw zit ik al 20 jaar overheen, maar doe toch vrolijk mee op dit forum.:feest:
Daar kan ik over mee praten Rudolf, ben de oudste van de stafgroep. ... en daar wordt ik zo af en toe fijntjes op gewezen :lol:
 
  • Like
Reacties: Rudolf