pvr installeren in kodi.

Potterke

Nieuwkomer
29 mrt 2020
3
0
1
67
hoe kan ik vod en tv installeren op kodi in een addon
ik heb 2 m3u lijnen krijg alleen tv werkend.
 

Vooral punt 3.... ?

3. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwerp titel
Wij houden dit forum graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun berichten duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of hetzelfde bericht meerdere keren in verschillende forums plaatsen. Neem niet het onderwerp van een ander over door in zijn onderwerp een nieuwe vraag te stellen die weinig of niets met het onderwerp te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerp titel. Onderwerp titels plaatsen in de aard van "even een vraagje", "help mij", "kodi", "advies" of "is dit wat" gaan nergens over en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in de onderwerp titel dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "IPTV buffert langer sinds update Kodi" is beter dan enkel "IPTV probleem" in de onderwerp titel te vermelden. Door een duidelijke onderwerp titel blijft het board overzichtelijk.
Het is even belangrijk om leden die jou geholpen hebben met jouw vraag of probleem, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste bericht even te laten weten. Het is niet prettig als leden de moeite nemen om je uitgebreid te helpen en dan vervolgens niets meer van je horen.
 
Laatst bewerkt:
.
hoe kan ik vod en tv installeren op kodi in een addon
ik heb 2 m3u lijnen krijg alleen tv werkend


De Bales addon gebruiken.

Om deze te vinden kun je een kwartje in de google-O-matic gooien. Linken is niet toegestaan. Forumregels, hè :regels:
 
Nee, deze addon geeft alleen de mogelijkheid om 1 server in te voeren.