Pvr simpel client blijft niet geactiveerd na update Zidoo 9xs

Discussie in 'Vragen' gestart door Ramatulay, 11 jan 2017.

1. Ramatulay

Ramatulay Nieuwkomer

goedenavond,

Ik startte net mijn Zidoo 9xs op en krijg de melding dat hij een update heeft gehad. Prima dacht ik.
    Maar na het opstarten van Kodi krijg ik eerst de melding dat een add-on niet start. Zonder dat vermeld wordt welke.
    Ik heb Kodi log viewer geïnstalleerd en bekeken maar geen log file te bekennen (ook niet na nog een paar keer Kodi opnieuw opstarten met dezelfde melding om zeker te weten dat het log file weer aangemaakt zou moeten zijn).
    Vervolgens de melding dat geen PVR client geactiveerd is. De PVR Simple client geactiveerd en instellingen gecontroleerd. Deze stonden nog zoals hier op het forum vermeld en zoals ze voor de update ook werkten (met Raip tv). Nu komt het.
    Als ik Kodi nu opnieuw opstart, komen dezelfde meldingen en is PVR Simple client weer disabled. Heb dit 5 keer opnieuw gedaan. Ook via de optie om eerst onder system-settings-tv de eerste optie eerst uit te zetten en dan aan zodat het systeem zelf leidt. Helaas zonder succes.
    Wie kan helpen?
    A: waar vind ik de log file zodat ik kan kijken welke add on nu niet meer werkt?
    B: hoe kan ik dit fixen?

Alvast bedankt!