Pvr Simple client iptv

Rudolf

Donateur
3 nov 2016
280
272
16
76
OP mijn Xiaomi box is de Pvr simple client iptv niet meer op te starten, na invoering van de m3u krijg ik de melding "Het systeem moet opnieuw opgestart worden"met een ök" -knop en dan gebeurd er niks meer, iemand enig idee, Google hielp ook niet echt. Ook Perfect Player en andere iptv players reageren niet of met een melding dat de url leeg is of de provider niet werkt, dezelfde url wordt wel gedownload op m'n comp.
 
Wat voor url is het? Een ingekorte url? Je kan deze dan terug omzetten naar een xtream-codes url normaal gezien.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Wat je dan kan doen is de
Code:
get.php
vervangen in de url door
Code:
player_api.php
en het gedeelte
Code:
&type=M3u_plus&output=ts
er af knippen.

Dan die url in de browser openen. Als je hetgeen je daar ontvangt bekijkt kan je zien of je account verlopen is, of geblokkeerd etc. Mocht je er niet uit komen kan je de inhoud van die url even in Pm sturen dan kan ik je er meer over uitleggen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: SenRav
@Rudolf het lijkt me dat deze vraag beter tot zijn recht komt bij iptv/vragen.
 
Wat je dan kan doen is de
Code:
get.php
vervangen in de url door
Code:
player_api.php
en het gedeelte
Code:
&type=M3u_plus&output=ts
er af knippen.

Dan die url in de browser openen. Als je hetgeen je daar ontvangt bekijkt kan je zien of je account verlopen is, of geblokkeerd etc. Mocht je er niet uit komen kan je de inhoud van die url even in Pm sturen dan kan ik je er meer over uitleggen.
Geprobeerd, hij geeft nu aan bij het opnieuw opstarten, "1 unknown channel found" zie pm
 
Heb je terug pm gestuurd :) met stukje uitleg - let vooral op met invoeren van de url dat je geen typfouten maakt - hoofdletters moeten hoofdletters zijn, url's zijn hoofdletter gevoelig.

[Edit] Ik heb je via pm al even een verkorte url gestuurd wat het makkelijker maakt op je android box - omdat kodi bij zulke lange urls het laatste stuk niet wilt laten zien in het invoervak en hiermee typfouten sneller voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Heb je terug pm gestuurd :) met stukje uitleg - let vooral op met invoeren van de url dat je geen typfouten maakt - hoofdletters moeten hoofdletters zijn, url's zijn hoofdletter gevoelig.

[Edit] Ik heb je via pm al even een verkorte url gestuurd wat het makkelijker maakt op je android box - omdat kodi bij zulke lange urls het laatste stuk niet wilt laten zien in het invoervak en hiermee typfouten sneller voorkomen.
Ook geprobeerd, geen resultaat, ik heb inmiddels ook een url van Mytvonline er in gezet, ook geen resultaat, is toch echt een xiamo box probleem aan het worden, in de xiaomi van familie doen de url's het wel. Wel erg bedankt voor de hulp en het meedenken, er komt vandaag een nieuwe box binnen ik laat weten hoe dat loopt.
Post automatically merged:

Ook geprobeerd, geen resultaat, ik heb inmiddels ook een url van Mytvonline er in gezet, ook geen resultaat, is toch echt een xiamo box probleem aan het worden, in de xiaomi van familie doen de url's het wel. Wel erg bedankt voor de hulp en het meedenken, er komt vandaag een nieuwe box binnen ik laat weten hoe dat loopt.
Nieuwe box aangesloten en 5 minuten later kon ik weer tv kijken was dus duidelijk een xiaomi probleem.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Reidinga
Ook geprobeerd, geen resultaat, ik heb inmiddels ook een url van Mytvonline er in gezet, ook geen resultaat, is toch echt een xiamo box probleem aan het worden, in de xiaomi van familie doen de url's het wel. Wel erg bedankt voor de hulp en het meedenken, er komt vandaag een nieuwe box binnen ik laat weten hoe dat loopt.
Post automatically merged:


Nieuwe box aangesloten en 5 minuten later kon ik weer tv kijken was dus duidelijk een xiaomi probleem.

Defecte xiaomi opgestuurd, bleek inderdaad een fout in te zitten, netjes een nieuwe box ontvangen in garantie. Probleem dus opgelost.