PVR Simple IPTV client werk niet meer?

Randyk

Gevorderd
19 okt 2016
84
13
Hoi Allemaal,

Sinds een aantal dagen werkt de Simple IPTV client niet meer in KODI. Ik maak gebruik van een M3U URL, deze URL werkt gewoon want als ik deze open via bijvoorbeeld VLC player/perfect IPTV player dan werkt het gewoon.

Echter maak ik de slaapkamer gebruik van een Raspberry ( Libre Elec ) met KODI 17.6. Ik heb de URL opnieuw toegevoegd en dan zie je netjes een popup komen met "25 channels loaded". Echter wanneer ik naar het hoofdmenu gaat en dan naar TV, dan worden er geen kanalen weergegeven ( zie bijlage ). Heeft iemand hetzelfde probleem/oplossing/suggesties? Is het noodzakelijk om bijvoorbeeld te upgraden naar KODI 18.1?

Bedankt.

Bijlagen

Randyk

Gevorderd
19 okt 2016
84
13
hier werkt het prima met kodi v18.0 leia op mijn xiaomi box
Dan is updaten waarschijnlijk de oplossing ( mits 18.1 al beschikbaar is in libre elec )
Dubbelpost samengevoegd:

Zojuist KODI 18.1 geinstalleerd op mijn laptop om te testen, maar helaas nog steeds geen kanalen zichtbaar. Ik laad de M3U url in en je ziet staan "25 channels loades", maar worden helaas niet zichtbaar..
Dubbelpost samengevoegd:

Hier op Kodi 18 op Libreelec met hiptv werkt alles nog prima.
Gebruik jij een ingekorte URL, tiny url bijvoorbeeld?

Laatst bewerkt:

Randyk

Gevorderd
19 okt 2016
84
13
dan doe je denk ik wat verkeerd
Heb nooit wat veranderd en gebruik het al jaren. Het is een URL invoeren en het zou moeten werken..
Daarom hoop ik dat iemand misschien een oplossing weet :)
Dubbelpost samengevoegd:

Zojuist het M3U bestand ingeladen vanaf local path i.p.v. URL, dit werkt wel!

Wellicht kan SIMPLE IPTV cliënt niet meer overweg met shortlinks..

Laatst bewerkt: