Radiokanalen Rapid

Deze komen bij mij in Kodi echt in de Groep Radio ,
maar ook in de normale TV lijst als je in IPTV Simple in Kodi op rechts klikt heb je alleen de Radio Kanalen.
Gebruik je Kodi 17 ? Sindsdien, door een update van iptv simple client, zien verschillende mensen hier bij de menu-items het tabblad Radio (net zoals TV).
Daar willen we de radio kanalen hebben... of bedoel jij dit ook ?

Ik heb het bestand al een beetje aangepast, maar kan het vandaag niet testen. Dit zal ik morgen of maandag doen :)
Komt goed !
En nogmaals, bedankt voor het delen van die lijst :)
 
Gebruik je Kodi 17 ? Sindsdien, door een update van iptv simple client, zien verschillende mensen hier bij de menu-items het tabblad Radio (net zoals TV).
Daar willen we de radio kanalen hebben... of bedoel jij dit ook ?

Ik heb het bestand al een beetje aangepast, maar kan het vandaag niet testen. Dit zal ik morgen of maandag doen :)
Komt goed !
En nogmaals, bedankt voor het delen van die lijst :)

Ik gebruik(te) idd Kodi 17 en heb gewoon in de client een extra tab als ik op links klik ipv rechts in de player waarbij ik alle kanalen of de tab radio kan gebruiken.
dus een losse tab met alleen radio :)
Hierbij de Link
De NPO Radiozenders heb ik alleen nog niet werkend kunnen krijgen

Ondertussen de Radiolijst ge-update en ook de NPO Radio's werkend gekregen.
In deze lijst staan nu 124 radio kanalen waarvan een hele lijst non-stop die ik op internet heb gevonden.

 
  • Like
Reacties: Plenkske
Aah thanks voor update ! Ik heb hem intussen al in mijn tool verwerkt en ook beetje aangepast. Zal eens kijken binnekort zodat ik die extra zenders erbij doe.
 
Voor een hoop extra regionale TV kanalen kun je ook mij even een berichtje sturen dan krijg je een link voor kodi met veel regionalen.
 
Mannen, ik vorige week de m3u tool bij jullie gekocht en die werkt als de brandweer. Ik heb nu een mooie selectie tv en radiokanalen werkend. Ik haal de epg informatie via jullie tutorial van een site.

Is het ook mogelijk om de radio epg ergens vandaan te toveren? Nu zie ik daar nog info.

Ik gebruik spmc met Aeon MQ7.
 
Mannen, ik vorige week de m3u tool bij jullie gekocht en die werkt als de brandweer. Ik heb nu een mooie selectie tv en radiokanalen werkend. Ik haal de epg informatie via jullie tutorial van een site.

Is het ook mogelijk om de radio epg ergens vandaan te toveren? Nu zie ik daar nog info.

Ik gebruik spmc met Aeon MQ7.
Dat is mooi om te horen :)

EPG voor radio heb ik helaas nog nergens gezien... geen idee dus
 
Ik zit al een tijdje te knoeien om radio aan de gang te krijgen en kom zo op dit forum terecht, de WeTransfer links zijn zoals verwacht allemaal verlopen, iemand toevallig een verse link beschikbaar?
Groeten van Martijn
 
Ik zit al een tijdje te knoeien om radio aan de gang te krijgen en kom zo op dit forum terecht, de WeTransfer links zijn zoals verwacht allemaal verlopen, iemand toevallig een verse link beschikbaar?
Groeten van Martijn

Hoi Martijn,
Wat probeer je precies voor elkaar te krijgen? Radio luisteren via Kodi?
Makkelijkste optie hier voor is namelijk:

Ga naar Settings > Addons > Install from repository > Kodi Addon Repository > Music Addons > Radio > install.
Als je deze addon opent en je kiest Local stations zie je als het goed is Radio 538 etc.

Of is dit niet wat je bedoeld?
 
Hoi Martijn,
Wat probeer je precies voor elkaar te krijgen? Radio luisteren via Kodi?
Makkelijkste optie hier voor is namelijk:

Ga naar Settings > Addons > Install from repository > Kodi Addon Repository > Music Addons > Radio > install.
Als je deze addon opent en je kiest Local stations zie je als het goed is Radio 538 etc.

Of is dit niet wat je bedoeld?
Dankjewel voor je snelle reactie,
deze had ik geprobeerd inderdaad, ik wil radio graag onder het knopje radio, als ik mij niet vergis krijg ik dat niet voor elkaar met deze addon.
 
Dankjewel voor je snelle reactie,
deze had ik geprobeerd inderdaad, ik wil radio graag onder het knopje radio, als ik mij niet vergis krijg ik dat niet voor elkaar met deze addon.

Het voorbeeld wat hier boven word gegeven zij radio stations via IPTV alleen lijkt me dit overbodig als je alleen radio wilt in Kodi..

Als je de standaard skin van Kodi gebruikt komt deze addon inderdaad niet in het tabje Radio maar in music addons.
Is misschien omslachtig maar eindstand kan je wel gewoon radio luisteren.

Als perse een tabje wilt met radio kan je of een andere skin installeren via: Settings > Interface > Skin > Get more
Bijvoorbeeld: Aeon Nox kan je helemaal aanpassen hoe je zelf wilt door zelf categorieën te maken etc.
Alleen vergt wel wat werk voor alleen een Radio add on aangezien je dan alles moet gaan aanpassen.

Misschien dat iemand anders nog een makkelijkere oplossing heeft?
 
Dank wederom,
Ik wil niet alleen radio via kodi, juist alles ?
Start net de laptop op om het programma te proberen in eerdere berichten.
Daarmee moet het een eitje zijn.

Groeten!
 
Je kan ook een M3U inladen in PVR Simple Client, als je aangeeft dat de streams radio streams zijn - met de tag
Code:
radio="true"
dan krijg je automatish naast tv ook het kopje radio met alle radio streams uit je m3u
 
  • Like
Reacties: The Brook