Radiozenders/kanalen (Web/Internet radio)

chrisdrielsma

Gevorderd
10 jul 2016
90
16
6
Hierbij maar even een eigen topic geopend zoals de titel al zegt en na aanleiding van
het andere gezamenlijke topic.

Hierbij even een update van de laatste post.
Bij deze alle Nederlandse Radiozenders die uitzenden via internet (dus volkomen legale streams) dit opgemaakt in een file voor verschillende media players
In deze update werken de NPO Zenders 1/6 , FunX en Thema's etc.

De link :
 
Ik heb de oorspronkelijke lijst gebruikt en aangepast, en vervolgens in mijn tool verwerkt. Men kan nu heel makkelijk met de tool deze radio zenders toevoegen aan hun eigen playlist.

Ik zal binnenkort ook deze update verwerken. Thanks !
 
Ik wist niet eens dat dat kon met jou tool ;) Plenkske heb ooit alleen even de trial gedownload en mee gespeeld in het begin :)
 
Moet ook die tool eens proberen denk ik, heb alleen de eerste versie. Alhoewel ik het gebruiksgemak van kant-en-klare epg ook wel waardeer, hehe
 
Goedemorgen Chris,
Heb jij deze lijst nog?
Ik heb een nieuwe internetradio, maar deze mist heel veel "normale" zenders zoals 100%nl, radio3 en zo kan ik nog even doorgaan.
Ik kan ze handmatig toevoegen maar kan nergens het juiste e-mailadres vinden wat ik op de radio moet invoeren.
Dus misschien kan jouw lijst me helpen.
 
@JustNieta

Ik had de volgende sites gevonden, weet niet of alle links nog actief zijn - misschien gewoon per link in VLC controleren.


 
  • Like
Reacties: JustNieta
Heb al jaren Tray Radio, werkt perfect, je kunt zelf handmatig een lijst maken....hendrikjansen site is ideaal.

 
Kodi heeft zelf ook een prima addon:


In het begin is het even zoeken maar als je eenmaal wat favorieten hebt ingesteld werkt het prima.