Opgelost Rapid IPTV down?

Peter Overweg

Gevorderd
19 jun 2017
54
10
6
Sinds gisteren ontvang ik geen Rapid IPTV meer. M3u lijkt dood, ook in m3u-editor geen voorbeeld meer te zien.
Rapid support benaderd, maar krijg (nog) geen antwoord.

Zijn er meer mensen die ditzelfde probleem hebben? Mijn abonnement is nog 2 maanden geldig.
 

Nigel

Gevorderd
28 aug 2016
90
46
6
22
RapidIPTV heeft ook een eigen forum. Ik denk dat je daar sneller geholpen kan worden.
 

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.576
4.931
216
62
Mocht Rapid echt een omvangrijke storing hebben dan is dit op dit forum wel te merken met veel vragen hierover o.a in de chatbox.
 

htm

Forumlid
29 okt 2016
11
10
6
29
Klopt helaas. Zojuist nagevraagd op het forum, en de hoofdserver kan niet connecten met de rest van de servers. Ze zijn er mee bezig!
 
  • Like
Reacties: Lex

JaapK1962

Gevorderd
23 okt 2017
68
26
6
57
Klopt helaas. Zojuist nagevraagd op het forum, en de hoofdserver kan niet connecten met de rest van de servers. Ze zijn er mee bezig!
okee , bedankt voor je reactie.
Moeten we gewoon ff geduld hebben , en genieten van het mooie weer !
 
  • Like
Reacties: Lex

htm

Forumlid
29 okt 2016
11
10
6
29
Als het goed is moet het nu allemaal online zijn / bezig. Dus de storing is voorbij!
 

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.576
4.931
216
62
Al een dikke 5 uur geen klachten meer over uitval verschijnselen bij Rapid ...dus ik denk opgelost :D
 

Peter Overweg

Gevorderd
19 jun 2017
54
10
6
Is er een manier om te checken of het een storing betreft bij Rapid? Ik heb nu sinds 2 feb geen TV kunnen ontvangen.
Geen antwoord via contact form, geen antwoord op mijn mail aan Rapid...

Volgens mij zijn er veel mensen met Rapid ervaring hier. Iemand die zich hierin herkent?
 
12 apr 2017
183
134
16
61
Is er een manier om te checken of het een storing betreft bij Rapid? Ik heb nu sinds 2 feb geen TV kunnen ontvangen.
Geen antwoord via contact form, geen antwoord op mijn mail aan Rapid...

Volgens mij zijn er veel mensen met Rapid ervaring hier. Iemand die zich hierin herkent?
Hoi @Peter Overweg

Je zou even de IPTVChecker tool van onze medeforummer @Reidinga kunnen gebruiken om te kijken wat de status van je verbinding bij Rapid is.
De tool kun je hier vinden
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Reidinga

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.576
4.931
216
62
En geeft dat geen uitsluitsel dan kan mogelijk @dude-nl je behulpzaam zijn .
 

Peter Overweg

Gevorderd
19 jun 2017
54
10
6
Hoi @Peter Overweg

Je zou even de IPTVChecker tool van onze medeforummer @Reidinga kunnen gebruiken om te kijken wat de status van je verbinding bij Rapid is.
De tool kun je hier vinden
Dankje Kobus, ik heb het programma getest en de link lijkt gewoon dood. Geen voorbeeld te zien van de kanalen.

@LeX is @dude-nl betrokken bij Rapid? Ik baal er nu behoorlijk van dat ik al bijna een week zonder zit, zonder duidelijke reden...
Ik zie mensen op IPTV forum met downtime, maar steeds voor korte tijd.

Ik vind het wel bijzonder, dat als je betaalt voor een nieuwe server is er snel reactie, maar als je een vraag / klacht hebt, lijkt het erg lang te duren helaas. Maar bedankt voor het meedenken iedereen (y)
 

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.576
4.931
216
62
Dude is goed de op hoogte en hij zou je wel kunnen adviseren in deze vervelende kwestie.
 

RobertoKodi

Expert
19 jan 2017
445
280
216
Ik vind het wel bijzonder, dat als je betaalt voor een nieuwe server is er snel reactie, maar als je een vraag / klacht hebt, lijkt het erg lang te duren helaas. Maar bedankt voor het meedenken iedereen (y)
Zo is dat helaas bij de meeste wel het geval....de "buit"is binnen.
Maar voor stroringen ed over rapid, kan je beste "het Dashboard" gebruiken of gewoon simpel weg het forum.
Daar kan de reseller natuurlijk niks aan doen dan.
Over algemeen word dit redelijk snel opgepakt, zeker als er meerdere meldingen van binnenkomen.
Wel word geacht dit via de "juiste weg" te doen. anders krijg je waarschuwing en bericht word verwijderd.