Opgelost Rapid IPTV down?

Hier ook sinds 2 februari helemaal geen beeld meer! De link getest en is gewoon 'dood'. Na 8 e-mails richting hun support zonder enige reactie mezelf aangemeld bij hun website. Ook hier krijg je geen e-mail om je account te kunnen bevestigen?? Ook kreeg je steeds een foutmelding als je via hun eigen website een order wou plaatsen. Het lijkt er dus inderdaad op dat er een aantal servers uit de lucht zijn gehaald en blijkbaar zit ik dan net op deze server (clientportal.pw). Mogelijk dat anderen die geen beeld hebben ook hierop zitten?

Ik heb een abonnement voor 3 maanden genomen maar vrees, mocht er ooit nog eens beeld komen, dat het gewoon weggegooid geld is geweest!
 
Hier ook sinds 2 februari helemaal geen beeld meer! De link getest en is gewoon 'dood'. Na 8 e-mails richting hun support zonder enige reactie mezelf aangemeld bij hun website. Ook hier krijg je geen e-mail om je account te kunnen bevestigen?? Ook kreeg je steeds een foutmelding als je via hun eigen website een order wou plaatsen. Het lijkt er dus inderdaad op dat er een aantal servers uit de lucht zijn gehaald en blijkbaar zit ik dan net op deze server (clientportal.pw). Mogelijk dat anderen die geen beeld hebben ook hierop zitten?
Hier ook client portal.pw... Maar dan ligt het dus niet aan mij @ijssgerb

@dude-nl enig idee?
 
Helaas is dude-nl al een tijdje niet meer actief op dit forum zie ik nu .
Niet dat ik bovenstaande problemen niet serieus neem maar een flinke storing bij Rapid veroorzaakt op ons forum een behoorlijke stroom van klachten en dat zie ik op dit moment nog niet.
 
Op hun eigen forum stromen inmiddels meer klachten binnen maar hebben allen betrekking op de clientportal.pw server! Blijkbaar is dit maar een klein deel want Rapid doet er vooralsnog helemaal niks mee! Service is waardeloos en reageren niet op chat, e-mails en berichten op hun forum. Kortom weggegooid geld die drie maanden maar goed dat overleven we wel. Maar dit nooit meer!!!
 
Hi all...

Clientportal.pw is een server die ik niet ken van Rapid.
Rapid zijn portal is clientportal.link
Deze heeft ook een ander IP dan de link die jij geeft.
Het lijkt erop dat je bent opgelicht door een partij die zich voordoet als Rapid zoals rapidiptv.me
Deze staat bovenaan in Google maar heeft niets met Rapid te maken...!

Wat zit iedereen te schelden op Rapid zelf? Rapid zelf is geen actieve verkooppartij mee. Alles loopt via resellers of via IPTV Stack (Rapid zijn eigen verkoop kanaal)

Geen enkele, maar dan ook geen enkele van mijn aansluitingen heeft vannacht of vanmorgen last van een storing gehad.
Op hun eigen forum stromen inmiddels meer klachten binnen
Wat een onzin. Ik zit daar 24 uur per dag en je praat nu echt bullshit.
Ga lekker ergens anders een server zwart maken...

Sterker nog, er zijn geeneens klachten binnengekomen.
Herstel, er 1 vanmorgen 1 klacht binnengekomen over NPO1, echter draait de zender goed en ligt het bij de gebruiker zelf.

Zit je niet op een verkeerd forum?
Er is maar 1 Rapid forum en dat is iptv.community

Nogmaals, Rapid is still alive en zonder enkele problemen.... Zoek de problemen bij jezelf of bij je reseller, maar niet bij Rapid...

@all van de week is er 1 storing geweest van ca 1 a 2 uur. De server was geeneens down, maar lijn naar/van de server was verbroken door een storing bij de internetprovider. Heeft slechts 1,5 uur geduurd ongeveer...

@Peter
Je kan rapid zelf helemaal niet mailen. Zij behandelen ook geen support mail aangezien de verkoop en support via losse verkopers gaat.
Waar heb je Rapid afgenomen? Ik heb het idee dat je geen Rapid hebt, maar een "look a like".
Zijn er veel van op dit moment helaas.

@admins/mods
Zoals jullie merken en weten zijn er de laatste maanden/weken een hoop mensen die in de "fake" rapid sites trappen. Dit kan niet de bedoeling zijn van dit forum. Behalve dat de klant de dupe is worden ook servers onterecht beschuldigd en krijgen een slechte naam.
Of sta toe dat er een lijst gemaakt wordt van betrouwbare sites of kies ervoor om IPTV helemaal te verbannen hier waardoor de servers ook niet zwartgemaakt kunnen worden.

Ik ben hier inderdaad niet veel maar. Een beetje eieren voor mijn geld gekozen aangezien verkoop niet meet toegestaan is en onze vrienden van Brein hier inmiddels ook al actief zijn.
Daarnaast krijg ik enorm veel PB's van mensen met problemen (geen klanten van mij) die allemaal geholpen willen worden etc. Ik kan niet aan alle vragen meer voldoen zonder er zelf geld aan te verdienen.
Ik heb ook een bedrijf en kan niet klanten van andere bedrijven met veel hogere prijzen, belangeloos blijven helpen.

Ik zit wel in de Rapid telegram groep als hulp, maar ook daar ben ik niet altijd meer... Ik heb even andere (prive) prioriteiten..
Mocht er echt nood aan de man zijn weten sommigen hier me altijd wel te bereiken indien het nodig is...!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Peter Overweg
Beste Dude!

Bedankt voor je toelichting en blij dat jullie servers wel up and running zijn! Ik heb overigens besteld via rapidiptv.me dus misschien dat dit wat meer opheldert? Ik snap alle belangen wel maar het feit blijft dat ze nergens op reageren. Heb keurig destijds een e-mail gekregen nadat ik had betaald voor 3 maanden met de opmerking dat ik hier al mijn support vragen naar mocht sturen. Overigens een gmail account maar gezien de legaliteit hiervan begrijp ik dat. Maar zoals je aangeeft geven ze geen support via e-mail dus ben ik waarschijnlijk in een 'Look a like' gestonken! Ben hier niet om iemand een slechte naam te bezorgen want heb ook verder geen commercieele belangen erbij. Wil slechts tv kijken maar voorlopig dus niet via 'deze' Rapidiptv ...
 
Laatst bewerkt:
Beste Dude!

Bedankt voor je toelichting en blij dat jullie servers wel up and running zijn! Ik heb overigens besteld via rapidiptv.me dus misschien dat dit wat meer opheldert? Ik snap alle belangen wel maar het feit blijft dat ze nergens op reageren. Heb keurig destijds een e-mail gekregen nadat ik had betaald voor 3 maanden met de opmerking dat ik hier al mijn support vragen naar mocht sturen. Overigens een gmail account maar gezien de legaliteit hiervan begrijp ik dat. Maar zoals je aangeeft geven ze geen support via e-mail dus ben ik waarschijnlijk in een 'Look a like' gestonken! Ben hier niet om iemand een slechte naam te bezorgen want heb ook verder geen commercieele belangen erbij. Wil slechts tv kijken maar voorlopig dus niet via 'deze' Rapidiptv ...

Heb je al eens met een ander email adres en ander ip geprobeerd een account af te sluiten zogenaamd,reageren ze daar wel direct op weet je het zeker .....
 
Hi all...

Clientportal.pw is een server die ik niet ken van Rapid.
Rapid zijn portal is clientportal.link
Deze heeft ook een ander IP dan de link die jij geeft.
Het lijkt erop dat je bent opgelicht door een partij die zich voordoet als Rapid zoals rapidiptv.me
Deze staat bovenaan in Google maar heeft niets met Rapid te maken...!

Wat zit iedereen te schelden op Rapid zelf? Rapid zelf is geen actieve verkooppartij mee. Alles loopt via resellers of via IPTV Stack (Rapid zijn eigen verkoop kanaal)

Geen enkele, maar dan ook geen enkele van mijn aansluitingen heeft vannacht of vanmorgen last van een storing gehad.

Wat een onzin. Ik zit daar 24 uur per dag en je praat nu echt bullshit.
Ga lekker ergens anders een server zwart maken...

Sterker nog, er zijn geeneens klachten binnengekomen.
Herstel, er 1 vanmorgen 1 klacht binnengekomen over NPO1, echter draait de zender goed en ligt het bij de gebruiker zelf.

Zit je niet op een verkeerd forum?
Er is maar 1 Rapid forum en dat is iptv.community

Nogmaals, Rapid is still alive en zonder enkele problemen.... Zoek de problemen bij jezelf of bij je reseller, maar niet bij Rapid...

@all van de week is er 1 storing geweest van ca 1 a 2 uur. De server was geeneens down, maar lijn naar/van de server was verbroken door een storing bij de internetprovider. Heeft slechts 1,5 uur geduurd ongeveer...

@Peter
Je kan rapid zelf helemaal niet mailen. Zij behandelen ook geen support mail aangezien de verkoop en support via losse verkopers gaat.
Waar heb je Rapid afgenomen? Ik heb het idee dat je geen Rapid hebt, maar een "look a like".
Zijn er veel van op dit moment helaas.

@admins/mods
Zoals jullie merken en weten zijn er de laatste maanden/weken een hoop mensen die in de "fake" rapid sites trappen. Dit kan niet de bedoeling zijn van dit forum. Behalve dat de klant de dupe is worden ook servers onterecht beschuldigd en krijgen een slechte naam.
Of sta toe dat er een lijst gemaakt wordt van betrouwbare sites of kies ervoor om IPTV helemaal te verbannen hier waardoor de servers ook niet zwartgemaakt kunnen worden.

Ik ben hier inderdaad niet veel maar. Een beetje eieren voor mijn geld gekozen aangezien verkoop niet meet toegestaan is en onze vrienden van Brein hier inmiddels ook al actief zijn.
Daarnaast krijg ik enorm veel PB's van mensen met problemen (geen klanten van mij) die allemaal geholpen willen worden etc. Ik kan niet aan alle vragen meer voldoen zonder er zelf geld aan te verdienen.
Ik heb ook een bedrijf en kan niet klanten van andere bedrijven met veel hogere prijzen, belangeloos blijven helpen.

Ik zit wel in de Rapid telegram groep als hulp, maar ook daar ben ik niet altijd meer... Ik heb even andere (prive) prioriteiten..
Mocht er echt nood aan de man zijn weten sommigen hier me altijd wel te bereiken indien het nodig is...!

Hee Dude , mocht mijn jaar abbo voorbij zijn , kan het dan nog steeds via jou lopen??
 
Geen IPTV verkoop via het forum...
Iedereen met dashboard gegevens kan verlengen via het dashboard
 
@admins/mods
Zoals jullie merken en weten zijn er de laatste maanden/weken een hoop mensen die in de "fake" rapid sites trappen. Dit kan niet de bedoeling zijn van dit forum. Behalve dat de klant de dupe is worden ook servers onterecht beschuldigd en krijgen een slechte naam.
Of sta toe dat er een lijst gemaakt wordt van betrouwbare sites of kies ervoor om IPTV helemaal te verbannen hier waardoor de servers ook niet zwartgemaakt kunnen worden.
Bedankt voor je info.
Wij zullen de komende tijd extra alert zijn om zulke zaken tijdig te signaleren want inderdaad hier wordt niemand blij van.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Na mijn slechte ervaring met de fake RapidIPTV vandaag het advies gevolgd van Dude-NL en in contact gekomen met een reseller welke mij binnen 5 minuten weer een werkende m3u verbinding doorstuurde. Eerlijk is eerlijk, het werkt een stuk sneller, beeld is top en ook het dashboard geeft een goed en duidelijk overzicht van alles.

Kortom kan me de reactie van Dude-NL goed voorstellen en ben ook niet te trots om mijn onterechte beschuldigingen toe te geven! Ik ben gewoon in een valse RapidIPTV website gestonken, iets wat ik niet eens wist dat dit ook op IPTV gebied al gaande was. Ik ga er vanuit dat mijn IPTV ervaring nu een stuk beter gaat zijn!

En voor de duidelijkheid rapidiptv.me zijn oplichters!!!
 
Hey dude en anderen die meedenken. Ik ben blij dat je gereageerd hebt, want ik snapte er niks van en het begon aardig te frustreren. Ik dacht dus echt dat ik Rapid had, maar ik heb ook via Rapidiptv.me besteld :slap:.

Klopt het dat via IPTV stack alleen jaarlijkse mogelijkheden zijn?
 
Bedankt allemaal! Ik heb eindelijk de echte Rapid en nog niet eerder zo'n goede iptv gehad..! Incl mooi aanbod vod en goede kwaliteit van de zenders. Ik ben super tevreden...
Jammer voor nieuwe mensen dat het soms onduidelijk is om te beginnen met Rapid, ook al begrijp ik dat het nodig is
 
Toch een backlist maken met fake Rapid verkopers.
Scheelt een hoop ellende.
 
Toch een backlist maken met fake Rapid verkopers.
Scheelt een hoop ellende.
Aan jullie de eer, vermeld eventueel e-mails met een paar sterretjes ertussen en handelsnamen zodat je andere kopers kunt waarschuwen.
Uiteraard niet rechtstreeks linken naar hoe je een bepaalde IPTV dienst kunt kopen.
 
  • Like
Reacties: Plenkske