Rapid IPTV en EPG

Ruud de Bruin

Gevorderd
22 nov 2016
112
20
16
69
De EPG guide van Rapid IPTV werkt weer eens niet goed. Een alternatief is dit:



(Certificaatfout kan geen kwaad - doorklikken).
 
Ik gebruik die van Eric. Werkt prima voor vooral de NL en BE kanalen. Snel en betrouwbaar. Die van ESTIPTV is niet helemaal compleet. Optie is om deze 2 te combineren met Rytec EPG plugin voor kodi. Dan heb je ook je buitenlandse zenders beter afgedekt.
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Inderdaad, de gratis EPG van dit forum werkt perfect .
Alleen als je meer dan NL en BE wilt moet je op zoek naar andere
 
Ik heb ook sind de storing bij rapid in februari geen Epg meer link is
maar lees nu dat Eric zelf epg doet welke link is dit a.u.b. het gaat mij meer om nederland en niet om timboektoe .
 
Inderdaad, de gratis EPG van dit forum werkt perfect .
Alleen als je meer dan NL en BE wilt moet je op zoek naar andere

Voor diegene die nog Rapid gebruiken is voor DE/FR/PL/UK/ES/BE/NL een goede optie. Voor de USA kan worden gebruikt.

Zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit en zijn alle landen up-to-date. Zelfs de USA.
Nieuwste EPG voor Rapid:

DK - or
EE - or
FI - or
NO - or
SE - or

BE/NL - or
DE - or
ES - or
FR - or
UK - or
IT - or

ex-Yu or
PL - or
RU - or

MX - or
US - or

DK/EE/FI/NO/SE - or
BE/NL/DE/ES/FR/UK/IT - or
EY/PL/RU - or
MX/US - or

SCAND/EU/EEU/AMER - or
 
Hallo,
ik heb nu
deze doet het niet meer en als ik een ander invul bv.
doet het ook niks moet ik dan nog andere instellingen veranderen .
voor de problemen van rapid in februari is er niks in het systeem veranderd en het deed het altijd goed.
 
Hallo,
ik heb nu
deze doet het niet meer en als ik een ander invul bv.
doet het ook niks moet ik dan nog andere instellingen veranderen .
voor de problemen van rapid in februari is er niks in het systeem veranderd en het deed het altijd goed.
Heb je Kodi gereboot ?
Edit: en de cache optie uit zetten ? Evt. ergens cache verwijderen
 
Hoi Plenkske,
Deze taal gaat mij te ver boven mijn pet snap er de keutel van wat je bedoeld ,ik ben met dit soort dingen een leek
wat is reboot en hoe doe ik dit en waar staat die cache optie als dit te ingewikkeld word dan moet ik er maar techneut bij halen
 
Hoi Plenkske,
Deze taal gaat mij te ver boven mijn pet snap er de keutel van wat je bedoeld ,ik ben met dit soort dingen een leek
wat is reboot en hoe doe ik dit en waar staat die cache optie als dit te ingewikkeld word dan moet ik er maar techneut bij halen
Reboot = opnieuw opstarten.
Kortom, als je die epg link hebt ingevuld moet je Kodi volledig opnieuw opstarten voordat de EPG actief is.
Die cache optie moet onder de epg link staan.
 
Hallo,
ik heb nu
deze doet het niet meer en als ik een ander invul bv.
doet het ook niks moet ik dan nog andere instellingen veranderen .
voor de problemen van rapid in februari is er niks in het systeem veranderd en het deed het altijd goed.
Je kan altijd die link eens intypen op je "gewone" PC of laptop en kijken of het werkt. Die estiptv link werkt zeker.
 
Mooi dat het gelukt is .. iedereen uiteraard bedankt :slotje:
 
Voor diegene die nog Rapid gebruiken is voor DE/FR/PL/UK/ES/BE/NL een goede optie. Voor de USA kan worden gebruikt.

Zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit en zijn alle landen up-to-date. Zelfs de USA.
Nieuwste EPG voor Rapid:

DK - or
EE - or
FI - or
NO - or
SE - or

BE/NL - or
DE - or
ES - or
FR - or
UK - or
IT - or

ex-Yu or
PL - or
RU - or

MX - or
US - or

DK/EE/FI/NO/SE - or
BE/NL/DE/ES/FR/UK/IT - or
EY/PL/RU - or
MX/US - or

SCAND/EU/EEU/AMER - or
Iemand nog een andere EPG voor NL en DK...Deze hierboven werken helaas niet meer!