Rapid IPTV zender rommeltje

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.043
633
216
rapid iptv bevalt met prima, niet vaak storing , niet duur etc. máár er zijn nu toch best veel zenders waar of staat dat ziggo ze verplaats heeft en nog meer kanalen op de verkeerde plek. Volgens de originele m3u zou een kanaal écht 100% nl moeten zijn maar is vaak ineens eurosport en ga zo maar door.

Iemand hiervoor al een ticket bij ze geopend ? of via hun fourm al een thread waar ik me bij kan aansluiten ?

Vraag me ook af hoe dat kan trouwens dat op de gekste tijden ineens een zender verspringt
 
Hallo Beschier,
Ik heb dat bij investigation discovery die is bij mij sbs 6,maar dat is permanent.
En ik heb ook regelmatig storingen.
Ik heb wel geen abonnement van rapidtv maar van een andere aanbieder.
Ik denk ook dat iptv nog in ontwikkeling is ,en dus voorlopig leuk is om het naast je huidige tv abonnement te hebben en niet als vervanger.
Dat zal met de jaren wel beter worden,want ik denk wel dat dat de toekomst wordt.
 
ja ik dacht daarom voordat ik ga 'klagen' eerst maar es hier peilen wat jullie vinden/zeggen/adviseren, kost ook geen drol dus zolang film1 en hbo meestal goed werkt hoor je mij niet, maar viel me op dat het lijkt alsof het nooit gecontroleerd wordt, XCITE is de duitse versie bijvoorbeeld, bij omroep gelderland zie je friesland etc etc, alsof er niet ff eens per maand een hollander doorheen zapt en ze erop wijst.

storing valt op zich mee, schijnt wel met voetbal als iedereen ineens voor belangrijke wedstrijd op 1 kanaal afstemt, maar vind de normale tv en film dingen op zich wel okay voor die paar euro. Maar nu ik zelf reseller ben van rapid wil ik het ook anderen kunnen uitleggen lol

maar goed als iemand al met ze in discussie is hierover of er op hun forum al een draadje over loopt, let me know, thanks.
 
Ja zo zijn er wel meer zenders bij Rapid waar geen hout van klopt :hamer:
Wat kunnen we hier aan doen? Gezamelijk de "fouten" verzamelen en dan indienen bij Rapid misschien? :load:

Engelse UK zenders idem dito...
 
ja een ticket wordt daar snel behandeld maar dacht zelf misschien handig met meerdere mensen idd op hun forum ofzo te vertellen welke zenders dan ook fout zijn en hoe vaak of wat de klachten zijn en wat wij als nederlanders ervan weten uit de krant over ziggo ofzo , en dan die discussie in een ticket ofzo, anders krijg je waarschijnlijk reply met 'ja sorry prijs is dr naar ofzo'

de gene die de volgorde maakt daar is uiteraard geen hollander en moet ook africa en rusland doen, blijkt wel dat 100% nl soms op 1 van de m3u staat whehe, in hun gedachte moet dat wel dé nl talige zender zijn met 100% ervoor lol
 
Ik denk dat het handig is om op hun forum een topic te openen en dat iedereen daar zijn klachten bij zet, hoe meer er melding van maken, hoe eerder ze er iets aan doen.
 
oh vreed ouwe , dat wist ik serieus niet eens dat ik betere support daar zou krijgen, in dat geval maak ik wel ff ticket en laat hier hun reactie weten... bedankt gab.
 
  • Like
Reacties: Lex
Mijn eerste post hier en gelijk een vraag :) Ik ben al een tijdje bezig met rapidtv om een test te krijgen.... Dit gaat echter niet van harte. Aangezien er hier meerdere leden zijn die een resellerpakket hebben zou ik graag een testje willen ontvangen. Alvast bedankt.
 
ik heb rapid via een ticket laten weten dat er zenders zijn die weken op de verkeerde plek staan, of gewoon niet werken.

lijkt me stug dat ik de enige ben die zich hieraan irriteert, vandaar hierbij de oproep aan iedereen met rapid om óók een support ticket te maken en tevens op hun forum te klagen hierover, misschien dat ze er dan toch eens iets aan doen of meldpunt maken.

ik weet, de prijs is laag maar goed misschien weten ze gewoon niet het verschil tussen duits/nederlands lol, zoals XITE is/was al weken in het mofrikaans en gisteren ineens vlaams, dus ik denk niet dat er een nederlander voor ze werkt of meekijkt

meestal zijn nederlanders wel goed in reaguren en klagen vanachter een schermpje , dus keyboard warriors, let's unite for a better iptv (pun intended)

om het jullie makkelijk te maken hierbij alvast de url's voorgekauwd:

SUPPORT TICKET:

LIVE SKYPE: skype:rapidiptv.net?chat

FORUM:


Dus valt ze lastig; want 1 ticket zal niet genoeg indruk/invloed hebben (wel écht doen he, niet denken dat anderen het wel doen want dat gebeurd dus niet voldoende)
 
Ik heb vanochtend ook richting Rapid een ticket gedaan :)
Ik merk wel dat ze de problemen snel op pakken, aangezien er zenders weer opeens werken die dood waren ..
 
lol @ lex

rapid is ook wel vlot met reactie, máár waarom al maanden 13th street nog ertussen staat terwijl ziggo (blijkbaar hun bron) ermee gekapt is , is een raadsel.

syfy is dan wel weer terug, maar gewoon uit het uk pakket geplukt zonder subs

npo doc, npo humor , npo politiek e.d. zijn sowieso altijd een puinhoop en staat gewoon npo1 erop ofzo (geen herhaling)

history channels zelfde onzin, gewoon uit usa group zonder subs, epg klopt niet met het beeld omdat geen history NL is

en dat zijn echt dingen die al maanden/weken zijn en blijkbaar geen nl talige medewerk is die dat ff oppikt dus vandaar toch mijn oproep om aandacht te trekken bij rapid hiervoor
 


Misschien kunnen jullie daar ff aanvullen welke zenders er precies niet kloppen, dus lijstje met zenders en wat er fout aan is?

Misschien kan ik nog een test lijntje krijgen, dan loop ik alles nog eens na.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
thanks tom, en goed idee... Iedereen dit dit leest kan mij een berichtje sturen en vragen om een gratis iptv test vrijblijvend, dan kan je meekijken welke zenders niet kloppen (of gewoon lekker dagje gratis voetbal)
 
Net op het moment dat ik denk: ja , Rapid is echt de beste kwaliteit/prijs verhouding . Komen jullie met deze berichten :eek:
Of valt het wel mee , en zijn slechts enkele (minder belangrijke) zenders (die hierboven staan) verkeerd ?
Of is het meer, zoals ook de betaal zenders ?
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs