Rapid IPTV zender rommeltje

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.043
633
216
rapid iptv bevalt met prima, niet vaak storing , niet duur etc. máár er zijn nu toch best veel zenders waar of staat dat ziggo ze verplaats heeft en nog meer kanalen op de verkeerde plek. Volgens de originele m3u zou een kanaal écht 100% nl moeten zijn maar is vaak ineens eurosport en ga zo maar door.

Iemand hiervoor al een ticket bij ze geopend ? of via hun fourm al een thread waar ik me bij kan aansluiten ?

Vraag me ook af hoe dat kan trouwens dat op de gekste tijden ineens een zender verspringt
 
De stabiliteit van het eerste kanaal van fox vooral op Zondagmiddag laat nog wel wat te wensen over.Terwille van de levensduur van jou tv :hamer: zou ik fox nog maar even aanhouden
Ik heb dit eigenlijk nog niet meegemaakt. Zal eens een keer zondagmiddags proberen als ik het niet vergeet ;)
okay, thanks maar vind ticket handiger dat forum is best groot en page 93 is best ver, denk dat ticket mogelijk directer aankomt máár please please zet jij het dan daar neer, nou ben ik wel geen fan van tv oranje maar elk dag rond 3 uur staat die ineens een tijd op bbc........ben zoóó nieuwsgierig hoe dat dan kan ?
Forum is misschien groot en die thread is ver, maar de admin kijkt écht naar die thread. Zeker de moeite waard dus. Ik heb dit bij je voorgaande lijst niet gedaan. Kan dit in de toekomst wel doen als je wilt.

Dat plotseling veranderen van de zender snap ik ook niet, maar ik verwacht dat hun decoders/servers/software op dat moment een verkeerde cyclus in gaan waardoor het verkeerde kanaal aan die stream gekoppeld wordt. Na een reboot ofzo zal zich dat weer herstellen.
 
Hoe dan ook, ik geef het dus gewoon per ticket letterlijk elke keer door bij elke zender *ook regionale die mij niks boeien* meer in de hoop dat ze doorkrijgen dat het beter moet worden gecontroleerd en het ze anders steeds manuren kost bij de helpdesk, vandaar dat ik jullie probeer 'op te jutten' om ook altijd te klagen daar, de prijzen en kwaliteit zijn prima als het werkt dus als ze nou ook zorgen dat ze zenders gewoon goed staan 99% v.d. tijd en niet élke dag eentje weer fout dan zou het top zijn.
 
De stabiliteit van het eerste kanaal van fox vooral op Zondagmiddag laat nog wel wat te wensen over.Terwille van de levensduur van jou tv :hamer: zou ik fox nog maar even aanhouden
Ja dat is trouwens wel een puntje, Fox 1 is bij mij ook al een paar keer 'vastgelopen' tijdens een wedstrijd welke ik zat te kijken. Maar dan ga ik niet zitten wachten tot er weer verbinding is, dus of dat weer snel beter is weet ik niet.
 
Nadat ik laatst weer een ticket maakte bij Rapid omdat er zenders verkeerd stonden en al dagen niet werkten met als commentaar dat het wel vervelend was dat dit elke week herhaald kreeg ik de reactie dat ik een refund kon krijgen en ze dan de portal kunnen sluiten als ik dat wil. Ik heb daar niet voor gekozen, maar had liever gehoord 'sorry meneer we werken er hard aan', dit komt over van mja als je niet bevalt kan je je geld terug krijgen en einde oefening.

Kortom ik stop ermee telkens het doorgeven aan rapid hoor, dágen later doet een zender het nog niet, of staat nog verkeerd.

Blijven jullie vooral doorgaan met melden daar en laat weten wat hun reactie is.

Rapid is prima maar des te meer reden onze oren en ogen open te houden voor andere aanbieders, als er eentje beter is voor vergelijkbare prijs/service ook goed toch ?
 
Nadat ik laatst weer een ticket maakte bij Rapid omdat er zenders verkeerd stonden en al dagen niet werkten met als commentaar dat het wel vervelend was dat dit elke week herhaald kreeg ik de reactie dat ik een refund kon krijgen en ze dan de portal kunnen sluiten als ik dat wil. Ik heb daar niet voor gekozen, maar had liever gehoord 'sorry meneer we werken er hard aan', dit komt over van mja als je niet bevalt kan je je geld terug krijgen en einde oefening.

Kortom ik stop ermee telkens het doorgeven aan rapid hoor, dágen later doet een zender het nog niet, of staat nog verkeerd.

Blijven jullie vooral doorgaan met melden daar en laat weten wat hun reactie is.

Rapid is prima maar des te meer reden onze oren en ogen open te houden voor andere aanbieders, als er eentje beter is voor vergelijkbare prijs/service ook goed toch ?
Vaak is dat nu juist het probleem
Goedkoop op de markt willen zijn
Maar dan kan je never nooit goede servers huren....
Net wat je belangrijkste vond als iptv verstrekker snel verdienen of minder verdienen en meer tevreden klanten ....
 
mee eens, maar toch vraag me af hoe dat nou komt dat zenders steeds verwisselen, dan staat er weer eurosport op hbo enzo, kan wel doorgeven maar dagen later staat t nog fout.

hun epg schijnt ook al knudde te zijn, jammer want er komt vast bakken met geld binnen daar, kunnen ze toch ff de zenders wel goed checken om de dag ofzo
 
Ja dat zeg ik: net wat je belangrijker vind

ja foutje in de software denk ik of 2 links met dezelfde naam of zo geen idee hoe dat kan...

Uit ervaring weet ik dat epg lastig is te continueren en goed up-to-date te houden

Ook een stukje goede software is daarvoor belangrijk
 
vandaar dat we op zoek blijven naar een andere, maar de grap van iptv is natuurlijk dat het goedkoop is, als het 20 a 30/maand kost voor HD en geen zenders die wisselen en storen dan is dat hele fijne iptv máár dan kun je net zo goed een basispakket nemen bij ziggo, en voor die paar euro extra neem je gewoon real debrid voor exodus en dan heb je ook alles HD en films (geen film1/hbo maar exodus is net zo goed toch)

Ik zou ook veel liever een enorme schotel weer op mn dak hebben en canal digitaal , maar okay mn schotel was doorgeroest en iptv is goedkoper en makkelijker.

m.a.w. de prijs is de bottleneck voor de meeste mensen als ze iptv providers kiezen
 
vandaar dat we op zoek blijven naar een andere, maar de grap van iptv is natuurlijk dat het goedkoop is, als het 20 a 30/maand kost voor HD en geen zenders die wisselen en storen dan is dat hele fijne iptv máár dan kun je net zo goed een basispakket nemen bij ziggo, en voor die paar euro extra neem je gewoon real debrid voor exodus en dan heb je ook alles HD en films (geen film1/hbo maar exodus is net zo goed toch)

Ik zou ook veel liever een enorme schotel weer op mn dak hebben en canal digitaal , maar okay mn schotel was doorgeroest en iptv is goedkoper en makkelijker.

m.a.w. de prijs is de bottleneck voor de meeste mensen als ze iptv providers kiezen
Nog mooier is een enorme schotel helemaal vrijstaand draaibaar Usals .. plus een abo voor iptv van een goede collega :p
 
Ik ben net lid geworden van dit forum en volg dit topic met aandacht omdat ik overweeg ook over te stappen op een IPTV aanbieder. Nu had ik de website van RAPID al gevonden maar heb er een paar vragen over..
Namelijk. kan dit alleen icm Kodi? Ik vind dat geen probleem maar het is niet echt een hele handige interface om dit met een afstandsbediening te bedienen of zijn daar oplossingen voor?
In dit forum zie ik ook ulango voorbijkomen. Is dit puur een android app of zijn hier ook andere mogelijkheden voor?
 
wat is ulango ? nooit van gehoord :(

rapid kan in combinatie met alles, kodi , vlc player, maar ook mag 250 het is gewoon iptv en voor elk apparaat is een filmpje met uitleg
 
wat is ulango ? nooit van gehoord :(

rapid kan in combinatie met alles, kodi , vlc player, maar ook mag 250 het is gewoon iptv en voor elk apparaat is een filmpje met uitleg

Nou ulango die hebben een app waarmee je ook tv kan kijken
Werkt wel maar is zeer slecht ontwikkeld die app en weinig kanalen wel heel goedkoop. 36 euro per jaar.



werd eerder over gesproken

Kodi als dat icm een pvr client kan zou het enigszins functioneel kunnen zijn maar ik wil het echt voor de tv gebruiken en dan is het erg omslachtig via kodi of vlc.
Mag weet ik niet wat dat is.
Ik zoek eigenlijk een device waar ik die streams echt dedicated aan kan hangen zodat het werkt als een reguliere tv settopbox
 
FOX Sports 1 NL en FOX Sports 1 NL HD blijft een probleem bij Rapid bij belangrijke wedstrijden.
Al herhaaldelijk geraporteerd met nog steeds geen verbetering. Helaas geldt dit bij meer aanbieders, alleen bij IPTV-Heaven geen problemen gehad met deze twee, helaas hebben zij maar een beperkt NL pakket..
Overige kanalen werken bij rapid over het algemeen goed, zo nu en dan eentje down maar na een melding werkt het al snel weer.
 
Ik beschouw iptv vooralsnog als een leuke aanvulling voor weinig geld.
Als je bedenkt wat je voor een enkele betaalzender kwijt bent al helemaal.
En aanbieders van iptv reageren naar mijn indruk vaak sneller bij problemen als je vaste provider.
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
FOX Sports 1 NL en FOX Sports 1 NL HD blijft een probleem bij Rapid bij belangrijke wedstrijden.
Al herhaaldelijk geraporteerd met nog steeds geen verbetering. Helaas geldt dit bij meer aanbieders, alleen bij IPTV-Heaven geen problemen gehad met deze twee, helaas hebben zij maar een beperkt NL pakket..
Overige kanalen werken bij rapid over het algemeen goed, zo nu en dan eentje down maar na een melding werkt het al snel weer.
Ik kijk ook al de 2de wedstrijd vandaag op fox sports 1 HD. Alles werkt perfect.
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
FOX Sports 1 NL en FOX Sports 1 NL HD blijft een probleem bij Rapid bij belangrijke wedstrijden.
Al herhaaldelijk geraporteerd met nog steeds geen verbetering. Helaas geldt dit bij meer aanbieders, alleen bij IPTV-Heaven geen problemen gehad met deze twee, helaas hebben zij maar een beperkt NL pakket..
Overige kanalen werken bij rapid over het algemeen goed, zo nu en dan eentje down maar na een melding werkt het al snel weer.
Vandaag 3 wedstrijden gekeken zonder problemen. Wellicht je m3u eens verversen. Ik adviseer dat elke maand gewoon te doen.
 
Vanmiddag op Fox sport 1 een wedstrijd getest via de gratis addon ultimate iptv .
Meerdere onderbrekingen gehad door drukke op de steam, wedstrijd wel kunnen afkijken in een redelijke kwaliteit.

Geen aanrader voor de doorgewinterde voetballiefhebber
 
  • Like
Reacties: Plenkske