Rapid IPTV

Markenmies

Gevorderd
23 nov 2017
56
14
6
65
Ik heb een 12 uurs proef lopen nu bij RapidIPTV, en het valt me op (als leek) dat de (NL) HBO zender er eentje is met Tsjechische ondertitels, en de overige HBO gewoon NL zenders zijn (RTL)...

Meer mensen deze ervaring?

Gr:

Mark
 
  • Like
Reacties: eljo
Over welke groep heb je het dan? Want er zijn meerdere groepen met HBO kanalen. Dan kijk ik eens voor je. Bij HBO USA zie ik wel meerdere ondertitels, en bij Polen, Hongarije en dergelijke zijn er ook meerdere ondertitels beschikbaar. Je kan de ondertitels ook selecteren in Kodi.. Heb je al gekeken of NL er bij staat?
 
Ik heb zelf Rapid, maar heb geen HBO kanalen in de nederlandse groep staan. Wel Film1 kanalen..
 
Dat is apart.. Die staan er bij mij namelijk niet in. Nederland heeft namelijk ook geen HBO kanalen meer, dit is allemaal Film1. HBO is film1 geworden, en HBO sport is FoxSport / ziggo sport. Zover ik weet bestaan de nederlandse HBO kanalen niet meer.
 
Dat zal dus wel kloppen, als ik een Tsjechische HBO kennelijk er tussen heb zitten, en die andere 2 met NL zenders..Geen HBO...

Maar......kun je dus wel via de US groep HBO kijken, via de kodi, en dan met NL ondertitels? Ben net beginnend hiermee; vandaar....;-)
 
Je kan via US HBO kijken, maar of er NL ondertitels voor meegezonden worden betwijfel ik. De streams die Rapid heeft hebben veelal wel meerdere ondertitels, dus je zou dit kunnen nakijken dat weet ik zelf niet :)
 
Heb je vraag even verplaatst en uiteraard ook fijne feestdagen .
 
Er klopt iets niet...
Rapid heeft helemaal geen 12 uurs proef (alleen 24 uur) en er zit geen HBO in de NL groep... Deze is maanden geleden al uit de kanaallijst verwijderd.

Via welke site heb je besteld? Het is in elk geval geen Rapid wat je hebt gekregen...
Als het de site Rapidiptv.me is dan is het ook een fake site van iemand die zich voordoet als Rapid, maar uiteindelijk geeneens lijnen levert.
 
Dat kan al een hoop verklaren, vond t al vreemd omdat ik geen HBO in mijn lijst terug vond.. maar ben geen reseller, dus ben niet op de hoogte van evt verschillende lijsten.
 
Hier is het mailtje...


Rapid IPTV <[email protected]>
23 dec. (2 dagen geleden)


Free Trial is 12 hours ...(wat uiteindelijk een paar uur bleek..)



m3u url :



How To Setup on Smart TV :



After test our services , for payment Enter to below link :



 
Als je dat mailadres opzoekt in google ga je in de cache ook kunnen terug vinden (omdat de pagina al verwijderd is) dat er al meerdere klachten zijn van mensen die een lijn hebben besteld bij deze persoon, welke na een aantal dagen stoppen met werken.. Goed om te weten dus,
 
En dus geen Rapid.
Die dns (server) die in de link staat is niet van rapid. Poortnummer klopt ook niet.

Gevalletje opgelicht.nl

Toch jammer dat een 'nieuwkomer' op IPTV-gebied de dupe wordt van oplichters die snel een paar euro willen verdienen.

Ben toch wel dankbaar dat ik voordat ik aan IPTV begon dit forum heb gevonden (en zelf de nodige onderzoek had gedaan) en op basis daarvan mijn keuzes heb gemaakt. Natuurlijk had ik wellicht nog betere keuzes kunnen maken, maar over het algemeen ben ik nu best wel een tevreden gebruiker :)
 
Hallo jongens!

Bedankt voor de support, maar het was gelukkig gratis....Maar wel een ervaring rijker...En heb al pm gehad....;)

Word vervolgd...

Greetz:

Mark
 
  • Like
Reacties: Lex