rapid tv

tawficke

Forumlid
29 jan 2018
20
6
6
39
Ik ben enorm tevreden over Rapid Tv,
ze hebben letterlijk alle kanalen die overeenkomen met mijn smaak, inclusief voor mijn vrouw en voor mijn dochter.

dus mensen, gelieve rapid iptv asap aan te schaffen
en laat u niet wijs maken door belgacom tv en telenet tv.

grtjs
 
  • Like
Reacties: htm
Ik neem aan dat wij U een factuurtje kunnen sturen voor deze commercial voor Rapid :unsure:

zeker! ik heb reeds het product voorgesteld aan mijn collega's maar ze hebben geen flauw idee over wat dat ik bezig ben! ze hebben zelf geen ervaring met kodi! dus ja ... proximus & belgacom tv is waarschijnlijk gemakkelijker om te kijken (volgens hun)

grjts
 
  • Like
Reacties: Nora en Lex
hebt u toevallig geen japanse iptv?
ik heb onlangs een apk ywp geinstalleerd om asian iptv te kunnen zien, maar de kanalen zijn niet meer up to date dus 90 % van de kanalen zijn offline.
 
Als deze vraag aan dit forum gericht is.

Voor de duidelijkheid wij zijn een onafhankelijk forum die geen enkele connecties heeft met welke iptv aanbieder dan ook .Dus ook aan Japanse iptv kunnen wij je niet helpen .
 
Ja werkt gewoon met stb EMU.
Maar er zijn betere programma’s. Emu werkt wat traag.
 
Die heb ik ook geprobeerd met andere iptv aanbieders maar stb emu heeft dan toch mijn persoonlijke voorkeur.
 
  • Like
Reacties: patrick k
Dan is het maar net wat je vloeiend vind. Op mijn Shield werkt hij qua bediening kang niet zo vloeiend als andere apps.
Beeld is wel gewoon goed.
 
Moet zeggen bij een kameraad van mij deze aangeraden en moet eerlijk bekenen ze hebben alles netjes op orde, beeldkwaliteit, backup, aanbod en alles in een zeer nette zenderlijst. Zeker een aanrader