Rapid via rapidiptv . Me

rik

Forumlid
18 jun 2016
14
9
6
36
Hallo,

Ik ben deze topic gestart omdat ik mindere ervaringen heb met Rapid via rapiditpv . M e

Jaar abbo afgesloten, ging allemaal snel. Goede respons via mail. Eerste week goede beeld kwaliteit verders geen probleem. Na een week geen beeld. De m3u link is dood. Heb de 5 komende dagen mailtjes gestuurt of ze hem willen fixen of ik iets fout doe geen problemen. Zelf verwacht ik dat van mijn kant niet verkeerd doe, heb al jaren iptv met verschillende provider nooit problemen. Hebben hier meer mensen last van?
 
Misschien ban ?
was een tool op dit forum om te testen ,weet niet meer welke dat was.
 
Hallo,

Ik ben deze topic gestart omdat ik mindere ervaringen heb met Rapid via rapiditpv . M e

Jaar abbo afgesloten, ging allemaal snel. Goede respons via mail. Eerste week goede beeld kwaliteit verders geen probleem. Na een week geen beeld. De m3u link is dood. Heb de 5 komende dagen mailtjes gestuurt of ze hem willen fixen of ik iets fout doe geen problemen. Zelf verwacht ik dat van mijn kant niet verkeerd doe, heb al jaren iptv met verschillende provider nooit problemen. Hebben hier meer mensen last van?


Bij mijn beste weten is dit probleem al eens eerder ter sprake gekomen en is gebleken dat rapidiptv.me helemaal niets te maken heeft met Rapid.
Er is dacht ik uitgekomen dat het niet zo'n frisse club is en in dat geval vrees ik dat er niet veel aan te doen is.
Dit is wat ik me herinner maar ik kan het misschien mis hebben. Zoek anders maar eens op het forum naar rapidiptv.me

mrmiyagi, ik had je reactie net gemist, maar die bevestigd alleen maar wat ik me ook herinner.
 
  • Like
Reacties: raymie en mrmiyagi
Klopt rapid .me is SCAM!!

Wanneer je hebt betaald middels PayPal / CreditCard maak een claim aan om je geld terug te krijgen.

rapid .me is ook geen officiële verkoper van Rapid IPTV.
 
  • Like
Reacties: raymie en mrmiyagi
Daar ben ik nu ook achter. Heb via paypall ga een claim maken maar verwacht er niet te veel van. Toch nog bedankt voor de reacties. Hoop dat ander dit lezen en niet intrappen.
 
Daar ben ik nu ook achter. Heb via paypall ga een claim maken maar verwacht er niet te veel van. Toch nog bedankt voor de reacties. Hoop dat ander dit lezen en niet intrappen.

Je hebt 180 dagen dus altijd doen en houd je ons op de hoogte over het verloop ?
 
Wat is de officiele site van rapidtv? klopt dit? alvast bedankt voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Wat is de officiele site van rapidtv? klopt dit? alvast bedankt voor de reacties.

iptv.community is de echte en dan nog iptvstack en daarbij mogen we geen links geven op het forum ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik ben deze topic gestart omdat ik mindere ervaringen heb met Rapid via rapiditpv . M e

Jaar abbo afgesloten, ging allemaal snel. Goede respons via mail. Eerste week goede beeld kwaliteit verders geen probleem. Na een week geen beeld. De m3u link is dood. Heb de 5 komende dagen mailtjes gestuurt of ze hem willen fixen of ik iets fout doe geen problemen. Zelf verwacht ik dat van mijn kant niet verkeerd doe, heb al jaren iptv met verschillende provider nooit problemen. Hebben hier meer mensen last van?[/QUOTE
Post automatically merged:

Ik zit sinds gisteren in dezelfde situatie met LiveTV Europe, ook via een herverkoper in Nederland. Ik vrees dat ze de site afgevoerd hebben. Pas vorige week abo afgesloten en betaald
 
Post automatically merged:

Ik zit sinds gisteren in dezelfde situatie met LiveTV Europe, ook via een herverkoper in Nederland. Ik vrees dat ze de site afgevoerd hebben. Pas vorige week abo afgesloten en betaald

Dat is een bekend fenomeen je hebt een goede test je betaald en na een week is het over helaas ;(
 
Aan Webwinkel keurmerk certificering doen deze handelaren niet .
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
UPDATE!!
Heb zojuist mail gehad van paypall. Mijn claim is goed gekeurd en krijg mijn aankoop bedrag terug. Dus tip voor de mensen die ook opgelicht zijn.

Toch goed te lezen dat paypall hier zijn werk doet zullen wel telkens andere accounts worden voor die scammers want paypall zal ook gaan blocken op den duur lijkt me ;)
 
  • Like
Reacties: A_rjen