Rasp 3, Libre, 9.2.8 - Gooit mijn series door elkaar

BastianG

Gevorderd
23 jul 2017
58
14
6
55
Wat ik nou weer heb...Ik download series, meestal van sharethefiles.com die nu niet meer bereikbaar is trouwens...
En die plaats ik in een mapje series in de cloud. Kodi scant het hele zootje en zet ze dan netjes, met info en cover op het scherm.
Maar nu...elke manga titel die ik erop zet vinkt Kodi aan als bekeken, ook al heb ik er nog geen minuut van gezien ( en ik moet bij elke aflevering steeds de subs handmatig aanzetten...kan dat niet automatisch ? )
Ik heb er inmiddels een hele hoop series opstaan nu en Kodi lijkt daardoor de weg kwijt te zijn. Van de week stond er ineens een mapje "Selena" met ik weet niet hoeveel dubbele afleveringen erin. Selena interesseert me totaal niet en ik heb er nog nooit wat van gezien of gedownload. Als ik een aflevering aanklik uit dat mapje begint er een hele andere serie af te spelen. Sommige series zijn gewoon helemaal verdwenen uit de layout maar de afleveringen staan in het mapje Selena...
Ik zit uiteraard te wachten op de Matrix update voor de Pi3 in de hoop dat het allemaal weer goed komt. Maar in de tussentijd is dit natuurlijk mooi klote...

Wie helpt ?
 
Laatst bewerkt: