Opgelost Raspberry pi geeft netwerkfout aan na reset

Knolly

Nieuwkomer
23 okt 2017
3
2
6
31
Goedendag, ik heb een raspbery pi b2 of b3 dit weet ik zo niet,
nu heb ik de versie 16.1 geinstalleerd via de site waar ik mn raspberry gekocht heb omdat hij niets meer deed.
nu wil ik exodus of de nieuwe variant covenant erop zetten heb beide links via de winzip geprobeerd te installeren maar als ik de link opzoek zegt hij
Kan niet verbinden met netwerkserver, ik heb hem met een kabel verbonden en hij geeft aan gewoon netwerk te hebben.
ook muziek kan ik gewoon afspelen, alleen exodus of covenant installeren doet hij dus niet.

misschien iemand een tip voor mij?

alvast bedankt
 
Ik heb je topic even verplaatst naar Raspberry Pi > Vragen.

Probeer allereerst even Kodi 17 te installeren zodat je weer helemaal bij bent https://kodi-forum.nl/threads/kodi-op-de-raspberry-pi-installeren-met-libreelec.2751/
dit is absoluut niet moeilijk en de tutorial helpt je verder :)

Covenant kun je daarna installeren via deze handige tutorial:


Lees dit ook even door:

Laat je even weten als het gelukt is?
 
heey Spinix,

hij doet het weer en idd het was maar een kleinigheidje,
super bedankt voor de moeite
 
  • Like
Reacties: Spinix
heey Spinix,

hij doet het weer en idd het was maar een kleinigheidje,
super bedankt voor de moeite
En wat was het kleinigheidje ? Kunnen wij ook weer wat van leren voor we hier afsluiten
 
Heey Lex,
ik weet verder niet waarom hij het niet deed op de andere versie maar om deze versie erop te zetten was een kleinigheidje.
waarschijnlijk dat die software verouderd was om de covenant te vinden
hij werkt nu gewoon weer naar behoren gelukkig
 
  • Like
Reacties: Lex
Nou dan laten wij het hier bij .Het werkt weer naar behoren zo je zelf aangeeft daar gaat het om.
Dan maar statussen naar opgelost.
 
Heey Lex,
ik weet verder niet waarom hij het niet deed op de andere versie maar om deze versie erop te zetten was een kleinigheidje.
waarschijnlijk dat die software verouderd was om de covenant te vinden
hij werkt nu gewoon weer naar behoren gelukkig
Dat klopt, Kodi 16 wordt nog heel slecht ondersteund. Op Kodi 17 moet alles weer goed werken. Veel kijk plezier gewenst.