Raspberry pi met Kodi 17.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Funske

Actief
23 okt 2016
38
25
6
71
Als ik mijn Raspberry met Openelec en Kodi Krypton 17.1 opstart krijg ik elke keer de melding dat ik moet gaan kijken op .
Ze adviseren me dan om te updaten naar 17.3.
Maar waar ik ook zoek op mijn Raspberry of op het internet, nergens kan ik een link vinden om die 17.3 te downloaden of upgraden naar 17.3?!?

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt voor de moeite!!
 
Is een fout van TVAddons waarschijnlijk. Als jij gewoon Kodi 17.3 hebt zit je goed.
Bovendien genereert zo'n melding ze een hoop bezoekers wat hun weer geld oplevert dus waarschijnlijk vandaar dat die vaker voorbij komt.
 
Sorry Sphinx, maar dat is juist mijn vraag! Hoe kom ik met mijn OpenElec aan kodi 17.3????
Door hier af en toe een kijkje te nemen
 
Sorry Sphinx, maar dat is juist mijn vraag! Hoe kom ik met mijn OpenElec aan kodi 17.3????
Sorry, had je vraag te snel gelezen excuses.
Je kunt hem zoals @LeX aangeeft inderdaad via daar downloaden, je bent dan wel al je addons kwijt als je geen back up hebt. De makkelijkste manier is om via Kodi naar programma add-ons te gaan en daar de add-on "OpenELEC of LibreELEC te open" je kunt dan via daar een update doen. Het mooiste aan die manier is dat je je bestanden gewoon houdt.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Dus als ik jullie goed begrijp zit Kodi 17.3 ingebakken in "OpenElec" of LibreELEC"; ik heb namelijk OpenElec versie 8.0.3 (volgens mij de laatste versie), maar krijg toch de waarschuwing voor Kodi 17.3.....
 
Dus als ik jullie goed begrijp zit Kodi 17.3 ingebakken in "OpenElec" of LibreELEC"; ik heb namelijk OpenElec versie 8.0.3 (volgens mij de laatste versie), maar krijg toch de waarschuwing voor Kodi 17.3.....
Kodi 17.3 zit in Libre ELEC v8.0.2 (zie hier laatste nieuwsbericht: )
Bij Open ELEC heb ik geen idee. Let dus op, dit zijn 2 verschillende OS'en , ze zijn niet hetzelfde.

En die waarschuwing komt van de TVAddons
 
Kodi 17.3 zit in Libre ELEC v8.0.2 (zie hier laatste nieuwsbericht: )
Bij Open ELEC heb ik geen idee. Let dus op, dit zijn 2 verschillende OS'en , ze zijn niet hetzelfde.

En die waarschuwing komt van de TVAddons

Oké, nu wordt het me duidelijker en is het voor mij ook een reden meer om over te gaan op LibreElec.
Ik dank iedereen voor zijn reacties!!
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Oké, nu wordt het me duidelijker en is het voor mij ook een reden meer om over te gaan op LibreElec.
Ik dank iedereen voor zijn reacties!!
Laat je nog even weten of het gelukt is ?
Dan kunnen we het hier ook netjes afsluiten.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Bij deze: het is prima gelukt!!
De update van OpenElec naar LibreElec was geen enkel probleem. De LibreElecv8.0.2.tar in de updatefolder van de Raspberry zetten, Kodi herstarten en even later zat ik met kodi 17.3 onder LibreElec.
Dus je Lex je kunt deze afsluiten! Nogmaals iedereen bedankt!
 
  • Like
Reacties: Plenkske en Spinix
Bij deze: het is prima gelukt!!
De update van OpenElec naar LibreElec was geen enkel probleem. De LibreElecv8.0.2.tar in de updatefolder van de Raspberry zetten, Kodi herstarten en even later zat ik met kodi 17.3 onder LibreElec.
Dus je Lex je kunt deze afsluiten! Nogmaals iedereen bedankt!
Super! Aangezien ik mijn (lieftallige) collega @LeX voor was zal ik hem voor je afsluiten.
Veel kijk plezier ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.