real debrid - alternatief voor 24 instant

C

Capricorn

Gast
Bij 24 instant kan er niet meer betaald worden met ideal voor Real debrid voucher. De leverancier heeft besloten om niet meer met hun samen te werken en zijn op zoek naar een alternatief. Baal hier van want mijn premium is verlopen. Weer er iemand een alternatief voor 24 instant met Ideal betaling?

Thanks
 

Bijlagen

  • 40A3076D-D426-459F-83E7-3BC6E794E29C.jpeg
    40A3076D-D426-459F-83E7-3BC6E794E29C.jpeg
    108,4 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt door een moderator:

bij hun staat ook ideal tussen de betalingen, maar heb ze zelf ook nog nooit gebruikt.

gebruiken op eigen risico dus.

ik zou het eerst testen met het goedkoopste pakket, geen problemen? Dan zou ik kiezen voor wat ik normaal zou kiezen.
Gebruikte zelf ook altijd 24instant??‍♂️
 
@Capricorn graag de volgende keer de keuze laten vallen op een ander lettertype ?
Zou wel willen maar dat lukte niet gisteren. Kreeg het niet aangepast ??‍♀️
Post automatically merged:

Paysafe gen optie?
Simpel een code invullen en gaan?
24 Instant heeft deze mogelijkheid niet. Deze site is enige die ik vertrouw, gebruik het al een hele tijd. En daarbij zijn zij goedkoper
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Lex
Zou wel willen maar dat lukte niet gisteren. Kreeg het niet aangepast ??‍♀️
Post automatically merged:


24 Instant heeft deze mogelijkheid niet. Deze site is enige die ik vertrouw, gebruik het al een hele tijd. En daarbij zijn zij goedkoper
You must be registered for see images attach

Dit zijn de betalingsmogelijkheden, daar staat paysafecard gewoon tussen, anders hun even contacteren en vragen hoe je betaalt met een paysafecard?
Post automatically merged:

You must be registered for see images attach

Ook op de site van real-debris staat aangegeven dat 24 instant paysafecard accepteert als betaling.

paysafecard wordt vaak verkocht bij benzinepompen?
 
Laatst bewerkt:
Ik koop al 2 jaar bij deze site. Ja, er er staat paysafe als betaalmiddel maar dat is niet beschikbaar voor Nederland bij 24 instant. Als jullie daadwerkelijk proef op de som hadden gedaan dan hadden jullie kunnen zien dat deze niet beschikbaar is. Zie hieronder ?
 

Bijlagen

  • 34500848-FC70-4408-A3C2-31BEE82B54F9.jpeg
    34500848-FC70-4408-A3C2-31BEE82B54F9.jpeg
    248,4 KB · Weergaven: 16
  • F7A940D3-AD51-43A5-96E9-D845A829B9C0.png
    F7A940D3-AD51-43A5-96E9-D845A829B9C0.png
    477,7 KB · Weergaven: 16
Als jullie daadwerkelijk proef op de som hadden gedaan dan hadden jullie kunnen zien dat deze niet beschikbaar is.

waarom zou ik dat doen? Ik heb nog voor bijna een jaar???‍♂️

kijk het staat bij de mogelijkheden, dan moet je bij 24 instant gaan klagen dat hun info niet klopt, en niet tegen leden die je hier proberen te helpen.?
maar goed, heb net even je screenshots bekeken, en je kan het dus ook via bankoverschrijving doen, dan maak je het aan hun over en zodra de betaling verwerkt is krijg je van hun de code in je mailbox.

het is of dat, of proberen via die andere link die ik eerder heb gegeven, die weliswaar iets duurder is.

voor de rest houdt het qua opties een beetje op denk ik??‍♂️
 
Mocht je trouwens toevallig ING als bank hebben, dan kan je ook op 24instant voor paysera kiezen, en dan voor ING kiezen:
You must be registered for see images attach
 
waarom zou ik dat doen? Ik heb nog voor bijna een jaar???‍♂️

kijk het staat bij de mogelijkheden, dan moet je bij 24 instant gaan klagen dat hun info niet klopt, en niet tegen leden die je hier proberen te helpen.?
maar goed, heb net even je screenshots bekeken, en je kan het dus ook via bankoverschrijving doen, dan maak je het aan hun over en zodra de betaling verwerkt is krijg je van hun de code in je mailbox.

het is of dat, of proberen via die andere link die ik eerder heb gegeven, die weliswaar iets duurder is.

voor de rest houdt het qua opties een beetje op denk ik??‍♂️

Weet je laat maar. Ik vraag niets voor niets voor een alternatief. Bankoverschrijving werkt ook niet gezien ik al een week op m'n voucher wacht.
 
Of gewoon direct bij real-debrid zonder gedoe zelfs met paysafe ?

☺️ Dankje, zag deze idd al voorbij komen. Dat was mijn plan vanmiddag. Wilde eerst gewoon weten of er nog andere optie waren met ideal
Post automatically merged:

Mocht je trouwens toevallig ING als bank hebben, dan kan je ook op 24instant voor paysera kiezen, en dan voor ING kiezen:
You must be registered for see images attach
Nope geen ING
 
☺️ Dankje, zag deze idd al voorbij komen. Dat was mijn plan vanmiddag. Wilde eerst gewoon weten of er nog andere optie waren met ideal
Post automatically merged:


Nope geen ING
Oké dan lijkt de oplossing die @mrmiyagi aandraagt de beste optie inderdaad, weliswaar niet via iDeal zoals je wilde, maar wel werkbaar.

24 instant heeft ook een pakket van 360 dagen, dat kost 31 euro, als je twee keer 180 dagen doet bij real-debrid ben je 32 euro kwijt, denk dat dat verschil inderdaad nog wel te verwaarlozen is.

succes in ieder geval??
 
Hallo vrienden en vriendinnen
Binnen een aantal dagen verloopt mijn premiumize, ik zou er graag mee door gaan.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar het betalen via ideal, alleen kwam ik er achter dat dit niet meer kan.
Hoe kan ik nu dit opnieuw betalen, paypal is voor mij geen optie namelijk
alvast bedankt
 
Hallo vrienden en vriendinnen
Binnen een aantal dagen verloopt mijn premiumize, ik zou er graag mee door gaan.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar het betalen via ideal, alleen kwam ik er achter dat dit niet meer kan.
Hoe kan ik nu dit opnieuw betalen, paypal is voor mij geen optie namelijk
alvast bedankt
via 24 Instant
 
24 instant was laatst ook al een discussie icm iDEAL en real-debrid.
Is payapal geen optie gewoon erop zetten wat nodig hebt dan blijft het gebruik van paypal kosteloos.
 
24 instant was laatst ook al een discussie icm iDEAL en real-debrid.
Is payapal geen optie gewoon erop zetten wat nodig hebt dan blijft het gebruik van paypal kosteloos.
Vorige week nog overgemaakt via 24 Instant en ging zonder probleem via Ideal.