Opgelost Real-debrid checken op werking

quintin

Gevorderd
15 aug 2017
94
18
6
69
Hai,hoe kan ik checken of real-debrid werkt. Heb account aangemaakt, vpn uitgezet. maar heb idee dat het niet funcioneert, kreeg ook geen bericht van de url resolver nadat ik had geconfigureerd , bij real-debrid,
Heb een android box, met kodi 18.4 leia.
Bvd quintin.
 
@quintin.

Probeer Real-Debrid eens met resolve-url te activeren, urlresolver werkt niet meer.
Post automatically merged:

Zal eens proberen. ?
Post automatically merged:

Post automatically merged:

Zal eens proberen. ?
Krijg invalid device code ?
Post automatically merged:

Helaas nog niet opgelost, sorry,
 
Laatst bewerkt:
De link die @corne aangeeft, daar moet je naar toe gaan, maar pas nadat je jezelf eerst hebt ingelogd op realdebrid.com.(hier kan je tevens op je profiel zien of je abbo geactiveerd is, en hoe lang je nog hebt)

Als je daarna naar realdebrid.com/device gaat, dan zal een nieuwe pagina zich openen met in het midden een klein blauw vakje met daarin aan de bovenkant “logged in as [jouw gebruikersnaam].

Hierna ga je naar resolverurl, en probeert hem dan te (her)authoriseren.

Als het gelukt is, dan zal je het blauwe vakje groen zien worden, en verdwijnt de authorisatiecode op je beeldscherm.

Dat is de juiste volgorde.

Nadat je deze hebt gedaan kan je het zelfde doen voor urlresolver, voor het geval je toevallig net een addon gebruikt die daar gebruik van maakt?

Succes??
 
Ben niet uitgelogd .
De link die @corne aangeeft, daar moet je naar toe gaan, maar pas nadat je jezelf eerst hebt ingelogd op realdebrid.com.(hier kan je tevens op je profiel zien of je abbo geactiveerd is, en hoe lang je nog hebt)

Als je daarna naar realdebrid.com/device gaat, dan zal een nieuwe pagina zich openen met in het midden een klein blauw vakje met daarin aan de bovenkant “logged in as [jouw gebruikersnaam].

Hierna ga je naar resolverurl, en probeert hem dan te (her)authoriseren.

Als het gelukt is, dan zal je het blauwe vakje groen zien worden, en verdwijnt de authorisatiecode op je beeldscherm.

Dat is de juiste volgorde.

Nadat je deze hebt gedaan kan je het zelfde doen voor urlresolver, voor het geval je toevallig net een addon gebruikt die daar gebruik van maakt?

Succes??
 

Als je naar realdebrid.com/device gaat verschijnt er dan wel een blauw vakje met aan de bovenkant de tekst “logged in as [jouw gebruikersnaam]?
 
Wat ik meestal doe is eerst inloggen op realdebrid.com, en daarna een nieuw tabblad op mijn device openen, en daar naar realdebrid.com/device gaan, zodat ik zeker weet dat ik op beide ingelogd ben?
Post automatically merged:

Ok, zal proberen, bedankt ???
Neem de tijd, we zijn hier om je te helpen?
 
Wat ik meestal doe is eerst inloggen op realdebrid.com, en daarna een nieuw tabblad op mijn device openen, en daar naar realdebrid.com/device gaan, zodat ik zeker weet dat ik op beide ingelogd ben?
Post automatically merged:


Neem de tijd, we zijn hier om je te helpen?
Post automatically merged:

Hai, gelukt, vraag me niet hoe, maar het werkt !??reuze bedankt, fijn weekend. ?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Mooi dat het gelukt is, veel kijkplezier??

Misschien dat mijn verhaal wat drammerig over kwam, maar het komt wel vaker voor dat mensen realdebrid.com, en realdebrid.com/device zien als één en dezelfde website, vandaar dat ik daar zo op bleef hameren.

Was geenszins l*llig bedoeld richting jou hoor?
 
Mooi dat het gelukt is, veel kijkplezier??

Misschien dat mijn verhaal wat drammerig over kwam, maar het komt wel vaker voor dat mensen realdebrid.com, en realdebrid.com/device zien als één en dezelfde website, vandaar dat ik daar zo op bleef hameren.

Was geenszins l*llig bedoeld richting jou hoor?
Post automatically merged:

Geen probleem hoor, ben blij dat jullie er zijn??
 
  • Like
Reacties: Lex