Opgelost Real-Debrid doet het opeens niet meer?

Klopt het lijkt allemaal weer te werken zonder aanpassingen gedaan te hebben.
Dus toch zoals eerder hier genoemd problemen aan de kant van Rd waarschijnlijk geweest.
 
Ik heb de afgelopen maanden nooit problemen gehad met real debrid en mijn zoon en kleinzoon ook niet want als die even geen goed werkenden kodi incl geluid en subs hoor ik dat altijd heel snel .
 
Ik had 2 bestanden in de map staan.. Verwijderd en het werkte weer...

Later weer eens in de map gekeken geen bestanden meer te bekennen... Ook niet na hergebruik kodi..

Later nog paar keer gekeken.. Leeg... 🤷‍♂️

Gisteravond weer een keer gekeken en toen stonden er weer 2 bestanden maar het werkte nog..

Dus hoefde niks te verwijderen..
Hier geen bestanden maar werkt van geen meter.
Post automatically merged:

Kan ook niet inloggen, zelfs niet met een nieuw account.
 
Laatst bewerkt:
Hier geen bestanden maar werkt van geen meter.
Post automatically merged:

Kan ook niet inloggen, zelfs niet met een nieuw account.
Nieuw account met ander emailadres aangemaakt, opnieuw betaald en geautoriseerd en zo werkt het weer, tegoed van 6 maanden + punten tegoed ben ik wel kwijt.
 
Nieuw account met ander emailadres aangemaakt, opnieuw betaald en geautoriseerd en zo werkt het weer, tegoed van 6 maanden + punten tegoed ben ik wel kwijt.
Ik zou toch nog even kijken of je van je oude account de “wachtwoord vergeten” optie nu kan kiezen, zou toch zonde zijn als je al je punten en dagen tegoed verliest.

indien het nu wel lukt, dan even contact opnemen met real Debrid met de vraag of ze de twee accounts kunnen samenvoegen zodat jij gebruik kan blijven maken van je tegoeden😉
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Ik zou toch nog even kijken of je van je oude account de “wachtwoord vergeten” optie nu kan kiezen, zou toch zonde zijn als je al je punten en dagen tegoed verliest.

indien het nu wel lukt, dan even contact opnemen met real Debrid met de vraag of ze de twee accounts kunnen samenvoegen zodat jij gebruik kan blijven maken van je tegoeden😉
Bedankt voor de tip maar krijg geen contact met RD, na de "wachtwoord vergeten"optie te hebben aangeklikt krijg ik een melding dat ik een pin moet invoeren en dat die naar mijn mail gestuurd zou worden maar daar zit niks in ook niet in de spammap. RD werkt trouwens ook tergend langzaam.
 
  • Verdrietig
Reacties: Arjan E.