Real-debrid geeft problemen

quintin

Gevorderd
15 aug 2017
94
18
6
69
Hai, iemand ook problemen met real-debrid, dat hij niet werkt, zat 12/12 -2019 , bvd. Gr. Marian.
 
Hai, iemand ook problemen met real-debrid, dat hij niet werkt, zat 12/12 -2019 , bvd. Gr. Marian.
Misschien even iets duidelijker wezen? Real debrid werkt niet..? das een heel ruim begrip.... Werkt hier wel gewoon.. Op seren bijvoorbeeld... Welke addon bedoel je dan?
 
  • Like
Reacties: Lex
Misschien even iets duidelijker wezen? Real debrid werkt niet..? das een heel ruim begrip.... Werkt hier ook gewoon.. Op seren bijvoorbeeld... Welke addon bedoel je dan?
Hai, op alle addons, ook seren, crew, exodus, fen ,it, krijg ze wel te zien, maar gaan niet open, las net iets dat er iets was met url resolver , en tvaddons ??? Was op google .
Post automatically merged:

Hai, op alle addons, ook seren, crew, exodus, fen ,it, krijg ze wel te zien, maar gaan niet open, las net iets dat er iets was met url resolver , en tvaddons ??? Was op google .
Post automatically merged:

URLResolver code changes??? TVAddons installeert automatisch Indigo , ben echt een leek, weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar real-debrid werkt al van gisteren niet, zojuist Yoda addon geinstalleerd, via universel gereautiriseerd , alles lijkt goed te gaan, maar real-debrid werkt niet. ??
Post automatically merged:

Hai, is dit goed doorgekomen??
 
Laatst bewerkt:
Zolang jij geen addons gebruikt die URLresolver nodig hebben, dan moet dat ook geen probleem zijn. Seren en The Crew gebruiken ResolveURL. Die zouden hier geen last van moeten hebben. Even getest en hier RD gewoon werkend op The Crew
 
Zolang jij geen addons gebruikt die URLresolver nodig hebben, dan moet dat ook geen probleem zijn. Seren en The Crew gebruiken ResolveURL. Die zouden hier geen last van moeten hebben. Even getest en hier RD gewoon werkend op The Crew
Post automatically merged:

Post automatically merged:

Post automatically merged:
Post automatically merged:
Hai, de crew zoekt wel naar links,maar springt steeds op , resolve URL RD Transfer, loopt dan niet door, duurt een eeuwigheid, om de peers? te downloaden,zeker 5 min. en zit nu nog maar op 68% ?
Post automatically merged:


Post automatically merged:

Post automatically merged:



Post automatically merged:



Hai, de crew zoekt wel naar links,maar springt steeds op , resolve URL RD Transfer, loopt dan niet door, duurt een eeuwigheid, om de peers? te downloaden,zeker 5 min. en zit nu nog maar op 68% ?
Post automatically merged:
Post automatically merged:

Blijft verspringen, naar downloading, maar gebeurt verder niets, alleen zitten we nu al vanaf 1 op de 38 ste link, en gaat maar door, totdat hij aangeeft geen streaming. Doe ik iets fout, of waar ligt het aan, half uur geleden ging hij na lang wachten wel open.met een andere serie? Heb het nog steeds over de crew. Help. Begrijp er geen snars meer van ?? maar toch bedankt, zal het morgen nog eens proberen ?✌??
 

Bijlagen

  • 15763723825711353080909.jpg
    15763723825711353080909.jpg
    523,4 KB · Weergaven: 13
  • 1576372441243-377504170.jpg
    1576372441243-377504170.jpg
    487,1 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Even een stomme vraag, maar is je abonnement niet toevallig verlopen???‍♂️ Als dat het geval is, dan skipt ie ook alle links.

Je zal niet de eerste, en zeker ook niet de laatste zijn bij wie dit gebeurt is?

Nog even off topic, maar vooral voor jou handig @quintin: ik zie heel vaak in jouw antwoorden tot wel 5 of 6 keer het verhaal terug gequote.

Op het moment dat je wil reageren op het laatste antwoord, dan druk je rechtsonderin bij het laatste antwoord op reageer, en je scrollt iets verder naar beneden, en je ziet dan de laatste gequote staan, je kan direct onder die reactie gaan staan met je cursor en terug typen, en dan op plaats reactie onder het tekstvak drukken, je ziet dan slechts één keer het antwoord gequote, wat enorm veel ruimte bespaart, en als ik eerlijk mag zijn ook wat prettiger terug leest.

Ik heb het idee dat jij het nu op een andere manier doet, aangezien ik je al eens eerder heb geholpen met discussies over real debrid. Ik krijg dan namelijk een melding dat je hebt gereageerd, maar als ik dan snel even kijk, dan staat er helemaal niks, behalve het laatste antwoord dat gequote is.

Volgens mij bewerk je daarna het antwoord, en typt dan je verhaal, of heb ik het mis???‍♂️

Er is dus een snellere manier van terug reageren?
 
  • Like
Reacties: Lex
@quintin ik onderschrijf het verhaal van Arjan dat het helaas wat rommelig overkomt.
Hoop dat je de nuttige suggesties van hem te harte wilt nemen ?
 
Ik denk wel dat je zoals @Arjan E. zegt even moet nakijken of je abbo per ongeluk niet is verlopen..

Zowiezo zit de kronkel ergens bij je eigen instellingen..

Net getest voor je bij the crew
Killing eve seizoen 2 aflevering 3
1e hit gelijk raak.. Liep er geen 1 voorbij
 
Zie dat je ook Exodus erop hebt staan. Zou kunnen dat je via updates van die addon de nodige troep hebt binnen gehaald. Het blijft een onderdeel van TVaddons. Misschien eens uithuilen en overnieuw beginnen met een schone installatie met maar een paar addons zoals Seren, The Crew, Fen. Zou zomaar kunnen dat dat een heleboel problemen oplost.
 
Hai, the crew doet het nu wel, weet ook niet, heb wel een abbonements verlenging gehad, misschien daar het probleem, in ieder geval reuze bedankt, voor de hulp, een hele fijne zondag ?? gr marian ?
Post automatically merged:

Even een stomme vraag, maar is je abonnement niet toevallig verlopen???‍♂️ Als dat het geval is, dan skipt ie ook alle links.

Je zal niet de eerste, en zeker ook niet de laatste zijn bij wie dit gebeurt is?

Nog even off topic, maar vooral voor jou handig @quintin: ik zie heel vaak in jouw antwoorden tot wel 5 of 6 keer het verhaal terug gequote.

Op het moment dat je wil reageren op het laatste antwoord, dan druk je rechtsonderin bij het laatste antwoord op reageer, en je scrollt iets verder naar beneden, en je ziet dan de laatste gequote staan, je kan direct onder die reactie gaan staan met je cursor en terug typen, en dan op plaats reactie onder het tekstvak drukken, je ziet dan slechts één keer het antwoord gequote, wat enorm veel ruimte bespaart, en als ik eerlijk mag zijn ook wat prettiger terug leest.

Ik heb het idee dat jij het nu op een andere manier doet, aangezien ik je al eens eerder heb geholpen met discussies over real debrid. Ik krijg dan namelijk een melding dat je hebt gereageerd, maar als ik dan snel even kijk, dan staat er helemaal niks, behalve het laatste antwoord dat gequote is.

Volgens mij bewerk je daarna het antwoord, en typt dan je verhaal, of heb ik het mis???‍♂️

Er is dus een snellere manier van terug reageren?
Post automatically merged:

Hai, the crew doet het nu wel, weet ook niet, heb wel een abbonements verlenging gehad, misschien daar het probleem, in ieder geval reuze bedankt, voor de hulp, een hele fijne zondag ?? gr marian ?
Post automatically merged:
Je hebt helemaal gelijk, ? snap in eerste instantie niet hoe je moet reageren, dus doe maar wat, sorry daarvoor, ben 65jr. En vindt zelf dat ik het heel goed doe, ??? heb een abb. Verlenging gehad, misschien dat daar het probleem gelegen heeft ???? Maar in ieder geval ben reuze blij met jullie ?? en zal de uitleg , nog eens goed doorlezen, hoe te werken met KF. Alles doet het weer.?? raak nogal gauw in paniek . ? in iedergeval dank je, en een hele fijne zondag ?????
 
Laatst bewerkt:
Hai, the crew doet het nu wel, weet ook niet, heb wel een abbonements verlenging gehad, misschien daar het probleem, in ieder geval reuze bedankt, voor de hulp, een hele fijne zondag ?? gr marian ?
Post automatically merged:


Post automatically merged:


Je hebt helemaal gelijk, ? snap in eerste instantie niet hoe je moet reageren, dus doe maar wat, sorry daarvoor, ben 65jr. En vindt zelf dat ik het heel goed doe, ??? heb een abb. Verlenging gehad, misschien dat daar het probleem gelegen heeft ???? Maar in ieder geval ben reuze blij met jullie ?? en zal de uitleg , nog eens goed doorlezen, hoe te werken met KF. Alles doet het weer.?? raak nogal gauw in paniek . ? in iedergeval dank je, en een hele fijne zondag ?????
Hmmm? vreemd? Heb je in de tussentijd resolveurl een keer opnieuw geauthoriseerd? Ik kan me voorstellen dat als je een abbo verlenging hebt gedaan, dat je misschien even opnieuw moest authoriseren??‍♂️

Maar goed, gelukkig werkt alles weer??

En tuurlijk doe je het wel goed, we proberen je alleen een manier te geven hoe het makkelijker kan?

En in paniek raken is niet nodig hoor, we zitten hier om je te helpen?
 
En 65 is geen excuus!
Jonge blommen kunnen dit prima. ?
Dank je, van deze "jonge" ?? maar om nog even terug te komen, op niet werkende RD, heel vreemd, de ene keer gaat prima, en andere keer, werkt het totaal niet, zal dan toch misschien aan mijn nieuwe android tv box kunnen liggen,android version 7.1.2, hier in een lokale winkel Radio Shack gekocht, baal er van, ? hoop dat ik nu wel op de goede manier heb gereageerd, ?✊??vr gr marian. Nog een fijne avond, ?✊
 
  • Like
Reacties: Lex