Real-Debrid hapert bij KPN/Telfort/NLE

Dannydune

Forumlid
27 nov 2018
14
5
6
53
Heeft iemand ook problemen met Read-Debrid? Zowel op mijn nvidia shield, via kodi, als rechtstreeks (op mijn computer) via de website van real-debrid haperen de films en is de verbinding met real debrid rete langzaam. Heb al een extra Premiumize.me accountje genomen en die levert geen enkel probleem op. Bij zoekopdrachten in Exodus redux genoeg resultaten in RD als Premiumize. De RD resultaten hapeneren helaas allemaal en die van Premiumize spelen perfect af. Help....
 

Of als je eerst een trail wilt hebben:


You must be registered for see medias

Hierzo kun je tevens itt rd alles vragen? En mocht het bevallen, sluit niet meteen een jaar abbo af, op black friday komen ze meestal met een aktie. 29 Novermber btw.
 

Of als je eerst een trail wilt hebben:


You must be registered for see medias

Hierzo kun je tevens itt rd alles vragen? En mocht het bevallen, sluit niet meteen een jaar abbo af, op black friday komen ze meestal met een aktie. 29 Novermber btw.

Thanks ga ik van het weekend is even goed bekijken
 
  • Like
Reacties: Slikt

Of als je eerst een trail wilt hebben:


You must be registered for see medias

Hierzo kun je tevens itt rd alles vragen? En mocht het bevallen, sluit niet meteen een jaar abbo af, op black friday komen ze meestal met een aktie. 29 Novermber btw.
Hoe kom ik aan een trial van premiumize.
Heb nu rd maar ivm kpn waarschijnlijk een storing.

Groetjes Daywalker1984
 
Hoe kom ik aan een trial van premiumize.
Heb nu rd maar ivm kpn waarschijnlijk een storing.

Groetjes Daywalker1984

Alles staat eigenlijk in de post waar je op hebt gereageert maar om antwoord te geven op je vraag. Even aanmelden op die site en er een aanvragen daar.
Dat kan je doen door of hem een pm te sturen of gewoon te reageren in die topic.
 
Gewoon eens benieuwd, hier doet rd het alweer een tijdje zoals het hoort te werken. Zijn er nog mensen met problemen icm kpn/telfort?
 
Bij mij werkt RD ook weer goed! Heb PM daarom (nog) niet verlengd. Maar ben wel dusdanig tevreden met PM dat ik bij een goede aanbieding op black friday alsnog definitief naar PM overstap!
 
Net stukje van glass gekeken met RD bestand 84GB en liep keurig door ik denk dat het probleem is opgelost alleen vraag ik me wel af waar heeft het nou aan gelegen KPN/TELFORT ,of RD / KODI
 
probleem lag bij alle waarschijnlijkheid bij RD, bepaalde ip reeksen afgeknepen welke door KPN/Telfort gebruikt werden. Reden is te gissen maar ik denk doordat er wat rotte add ons in Kodi aanwezig geweest waren welke te veel request richting RD maakten.

Met VPN had ik geen problemen, meerdere add-on's geprobeerd, dus probleem = je IP adres.