Real-Debrid hapert bij KPN/Telfort/NLE

Dannydune

Forumlid
27 nov 2018
14
5
6
53
Heeft iemand ook problemen met Read-Debrid? Zowel op mijn nvidia shield, via kodi, als rechtstreeks (op mijn computer) via de website van real-debrid haperen de films en is de verbinding met real debrid rete langzaam. Heb al een extra Premiumize.me accountje genomen en die levert geen enkel probleem op. Bij zoekopdrachten in Exodus redux genoeg resultaten in RD als Premiumize. De RD resultaten hapeneren helaas allemaal en die van Premiumize spelen perfect af. Help....
 
Ik heb ook telfort en problemen met real debrid alles hapert of laat niet. Nu nog steeds niet. Dacht komt door te veel zooi op mijn kodi nu al 3 keer opnieuw er op gezet maar werkt nog steeds but.
 
Nou, had een beetje de hoop dat het over was, maar tevergeefs. Vanavond Real Debrid nog steeds haper en stotter. Blij dat ik een Premiumize.me accountje heb afgesloten. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden. Real Devrid moet het gewoon doen.
 
Ja vind het ook te gek voor woorden. Heb afgelopen week nog 180 dagen genomen bij real debrid. Zonde als ik daar straks niks meer mee kan. Ga wel pm ac nemen voor een maand en hoop dat het dan wel gefixt is.
 
Ja vind het ook te gek voor woorden. Heb afgelopen week nog 180 dagen genomen bij real debrid. Zonde als ik daar straks niks meer mee kan. Ga wel pm ac nemen voor een maand en hoop dat het dan wel gefixt is.
Je kunt ook eerst een 7dagen trail van all-debrid testen. Kost net zoveel als Rd en werkt schijnbaar ook goed.
 
  • Like
Reacties: neoburn
De laatste tijd ook vandaag weer buffert kodi continiu. Ik gebruik exodus redux en seren oa . Ares Wizard ook geprobeerd.
Tijd voor Netflix
 
Ik heb RD en zit bij Telfort.....
Dan is het geen toeval meer,ben dit al ff een tijdje aan het uitzoeken en Telfort en/of KPN werken sinds een tijdje heel slecht met RD..... Wat je ook kunt testen of het niet aan je boxje ligt, maak een hotspot op je phone en verbind koppel dan met je box, hierzo doet RD het dan perfect. Wat je ook kunt doen, een abbo nemen op All-Debrid. Deze werkt schijnbaar wel en je kunt er een 7 dagen trail krijgen. Zelf heb ik ook PM en deze werkt gewoon goed maar kost wat meer.
 
Dan is het geen toeval meer,ben dit al ff een tijdje aan het uitzoeken en Telfort en/of KPN werken sinds een tijdje heel slecht met RD..... Wat je ook kunt testen of het niet aan je boxje ligt, maak een hotspot op je phone en verbind koppel dan met je box, hierzo doet RD het dan perfect. Wat je ook kunt doen, een abbo nemen op All-Debrid. Deze werkt schijnbaar wel en je kunt er een 7 dagen trail krijgen. Zelf heb ik ook PM en deze werkt gewoon goed maar kost wat meer.
KPN werkt hier ook niet meer met RealDebrid! Zojuist maar Alldebrid geïnstalleerd. Werkt wel, gelukkig!
KPN zal toch niet .........................
 
  • Like
Reacties: Slikt
Dan is het geen toeval meer,ben dit al ff een tijdje aan het uitzoeken en Telfort en/of KPN werken sinds een tijdje heel slecht met RD..... Wat je ook kunt testen of het niet aan je boxje ligt, maak een hotspot op je phone en verbind koppel dan met je box, hierzo doet RD het dan perfect. Wat je ook kunt doen, een abbo nemen op All-Debrid. Deze werkt schijnbaar wel en je kunt er een 7 dagen trail krijgen. Zelf heb ik ook PM en deze werkt gewoon goed maar kost wat meer.
Wel typisch. Ik zit al jaren bij Telfort , nooit problemen gehad met RB. Ik zal de trial van Alle Debrid is proberen.
PS wat is PM?
 
Ik heb ook kpn maar ik heb nergens last van hoor met real debid. Werkt als een zonnetje. Komt misschien omdat ik de modem van kpn zelf niet gebruik maar een betere router?