Real-Debrid hapert bij KPN/Telfort/NLE

Dannydune

Forumlid
27 nov 2018
14
5
6
53
Heeft iemand ook problemen met Read-Debrid? Zowel op mijn nvidia shield, via kodi, als rechtstreeks (op mijn computer) via de website van real-debrid haperen de films en is de verbinding met real debrid rete langzaam. Heb al een extra Premiumize.me accountje genomen en die levert geen enkel probleem op. Bij zoekopdrachten in Exodus redux genoeg resultaten in RD als Premiumize. De RD resultaten hapeneren helaas allemaal en die van Premiumize spelen perfect af. Help....
 
deze limieten zijn voor "speciality providers" waar er dus een data limiet op zit voor de services welke onder real debrid te maken heeft. Scribl is een voorbeeld ervan.

Ik weet vrij zeker dat het probleem niet bij KPN of Telfort ligt maar bij RD, er zijn bepaalde IP rangens afgeknepen of geblokt. Het werkt soms wel, soms niet. RD is ook de enige welke een device ID kan checken via de authorize functionaliteit. Dit is waarom het wel werkt als je links opent in je browser maar niet in je add-on. KPN zou anders gewoon alles knijpen ongeacht welke device.
 
Wat handig kan zijn is onderstaande url, kun je zien of je isp geblokt wordt:


Nee, mijn ip wordt iig niet geblokkeerd, had t al gecheckt.

Heleboel mensen roepen nu vanalles over all Debrid maar het loont ook even de moeite om alle reeds geschreven berichten even terug te lezen voordat men weer wat schrijft. . All debrid is door vele al getest en bleef ook hangen. Je kan natuurlijk geluk hebben, zo ook met RD. Soms werkt het, soms niet. Vooralsnog lees ik alleen over Premiumize positieve feedback. Vind t zelf wel een stuk duurder. Hoop eigenlijk dat RD weer mogelijk wordt. Nu weten waardoor het geknepen wordt! KPN werkt volgens mij ook niet mee en Telfort weet helemaal niets. Eindeloos al mee gebeld.
Post automatically merged:

deze limieten zijn voor "speciality providers" waar er dus een data limiet op zit voor de services welke onder real debrid te maken heeft. Scribl is een voorbeeld ervan.

Ik weet vrij zeker dat het probleem niet bij KPN of Telfort ligt maar bij RD, er zijn bepaalde IP rangens afgeknepen of geblokt. Het werkt soms wel, soms niet. RD is ook de enige welke een device ID kan checken via de authorize functionaliteit. Dit is waarom het wel werkt als je links opent in je browser maar niet in je add-on. KPN zou anders gewoon alles knijpen ongeacht welke device.

Thanks voor je antwoord.

Werkt met een Android kastje dus die link er in zetten is geen doen. Van mijn ip geeft hij al dagen aan dat daar niets mee aan de hand is.

Heb net RD ook nog eens een bericht gestuurd. Maar als RD de veroorzaker is, waarom zouden ze dat doen? En waarom merken alleen KPN/Telfort klanten dit? We zijn betalende klanten en dit duurt nu al zo’n 3 weken. Word er een beetje moe van om telkens mijn filmavond in duigen op te zien gaan.
 
Laatst bewerkt:
deze limieten zijn voor "speciality providers" waar er dus een data limiet op zit voor de services welke onder real debrid te maken heeft. Scribl is een voorbeeld ervan.

Ik weet vrij zeker dat het probleem niet bij KPN of Telfort ligt maar bij RD, er zijn bepaalde IP rangens afgeknepen of geblokt. Het werkt soms wel, soms niet. RD is ook de enige welke een device ID kan checken via de authorize functionaliteit. Dit is waarom het wel werkt als je links opent in je browser maar niet in je add-on. KPN zou anders gewoon alles knijpen ongeacht welke device.
Ik neem alle evt oplossingen zeer serieus, maar waarom zou volgens jou RD zijn klanten knijpen cq blokken en dan alleen KPN/Telfort? Ik ga dit verder testen middels een link die ik krijg van iemand die niet bij kpn/ Telfort zit en deze open ik dan in een addon. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Bedankt voor het meedenken ?
 
  • Like
Reacties: Deef2001 en Lex
Even een update, gisteravond tussen 8 en 11 heb ik real debrid gebruikt in kodi en liep weer soepeltjes als van ouds.. Meer mensen waar het weer werkt? Zal vanavond opnieuw testen..
 
Ik neem alle evt oplossingen zeer serieus, maar waarom zou volgens jou RD zijn klanten knijpen cq blokken en dan alleen KPN/Telfort? Ik ga dit verder testen middels een link die ik krijg van iemand die niet bij kpn/ Telfort zit en deze open ik dan in een addon. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Bedankt voor het meedenken ?

Omdat het via VPN wel prima werkt, dan ziet RD het IP adres van KPN dus niet meer.
 
Heb verleden week via een trial een weekje gebruik gemaakt van alldebrid. Liep, na aanvankelijke positieve ervaringen, ook lang niet altijd soepel.
Inmiddels een maand bij PM afgenomen! Loopt echt soepel voor zover die bronnen gevonden krijgt. Bij nieuwere series die bij realdebrid en alldebrid snel geopend konden worden, maar bij PM werkelijk veel te lang geladen moesten worden. Vaak ook na lang wachten de mededeling: Geen bron gevonden.
 
Ik moet het afkloppen, maar kan sinds gisteravond ook weer gebruiken van Real Debrid. Kan een gelukstreffer zijn of het werkt weer. Ik heb overigens niks aangepast of gedaan. Gewoon rustig de dagen afgewacht.
Heb ook Alldebrid getest werkt minder dan real debrid, maar dit is mijn mening. Ben iig weer blij dat ik weer wat kan kijken :)
 
Heb hier ook kpn net 18.4 er op gezet met RD account met de addons Seren en Gaia nergens last van ook met 4K loopt alles gewoon door ,misschien probleem in jullie addons die je er op heb staan (tip) dit alles draait bij mij op firestick
 
@mp4man , je hebt gelijk. Rd is diegene die de boel ligt te bezeiken en niet KPN of Telfort. We hebben wat testjes gedaan en zal het toelichten.

- Ik zoek een stream met rd en Telfort, deze speelt niet af. Diezelfde stream (url) geef ik aan iemand anders zonder Telfort/KPN en speelt niet af.

Iemand geeft mij een stream (url) welke niet van KPN/Telfort is en deze speelt bij mij goed af op mijn Telfort lijn. Dus Telfort/KPN blokt niks. Het zijn dus de streams die ik met mijn persoonlijke rd account icm Telfort verkrijg van rd die niet afspelen op elke willekeurige provider dan ook. Hoe gaan we dit oplossen zonder vpn? Rd benaderen gaat niet zodra je het woord kodi gebruikt...
 
Heb verleden week via een trial een weekje gebruik gemaakt van alldebrid. Liep, na aanvankelijke positieve ervaringen, ook lang niet altijd soepel.
Inmiddels een maand bij PM afgenomen! Loopt echt soepel voor zover die bronnen gevonden krijgt. Bij nieuwere series die bij realdebrid en alldebrid snel geopend konden worden, maar bij PM werkelijk veel te lang geladen moesten worden. Vaak ook na lang wachten de mededeling: Geen bron gevonden.
Ik heb alldebrid nu enkele dagen gebruikt en na deze verhalen weet ik niet waar ik goed aan doe.
AD geeft veel streams en ze starten bijna direct, ook op volle snelheid.
Alleen vandaag ben ik met een nieuwe serie gestart en ik moet wel goed scrollen eer ik de juiste vond.
Kreeg telkens een andere serie.

En nu lees ik dat PM ook niet superieur is.
 
Ik heb alldebrid nu enkele dagen gebruikt en na deze verhalen weet ik niet waar ik goed aan doe.
AD geeft veel streams en ze starten bijna direct, ook op volle snelheid.
Alleen vandaag ben ik met een nieuwe serie gestart en ik moet wel goed scrollen eer ik de juiste vond.
Kreeg telkens een andere serie.

En nu lees ik dat PM ook niet superieur is.

Probeer eens de gratis Pm functie uit. Je mag elke 2 uur een test doen met een max stream van 5Gb per keer. Kost je niks, geweldig toch deze service.

 
@mp4man , je hebt gelijk. Rd is diegene die de boel ligt te bezeiken en niet KPN of Telfort. We hebben wat testjes gedaan en zal het toelichten.

- Ik zoek een stream met rd en Telfort, deze speelt niet af. Diezelfde stream (url) geef ik aan iemand anders zonder Telfort/KPN en speelt niet af.

Iemand geeft mij een stream (url) welke niet van KPN/Telfort is en deze speelt bij mij goed af op mijn Telfort lijn. Dus Telfort/KPN blokt niks. Het zijn dus de streams die ik met mijn persoonlijke rd account icm Telfort verkrijg van rd die niet afspelen op elke willekeurige provider dan ook. Hoe gaan we dit oplossen zonder vpn? Rd benaderen gaat niet zodra je het woord kodi gebruikt...

Je hoeft het toch ook niet per se over Kodi te hebben? Je vertelt gewoon dat er problemen zijn wanneer je iets wilt afspelen vanuit een third party app. Overigens werken de downloads vanuit torrents via de browser ook niet altijd op hoge snelheid.

Edit: Daarnaast werkt RD bij mij nu ook weer. Moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste dagen niet erg vaak getest heb. Kan ook toeval zijn dat het nu net weer werkt.
 
Probeer eens de gratis Pm functie uit. Je mag elke 2 uur een test doen met een max stream van 5Gb per keer. Kost je niks, geweldig toch deze service.


Goeie tip, dat ga ik eens proberen.
Begrijp ik het goed dat ik iedere twee uur gratis een film kan kijken?

Nee toch, dat zal wel niet..
Post automatically merged:

@Slikt Het werkt inderdaad zo, je moet alleen wel direct raak schieten met Kodi anders kun je 2 uur wat anders gaan doen. ?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt
Misschien een hele stomme vraag, maar waarom is real debrid zo tegen kodi gebruikers? Zijn er real debrid gebruikers die GEEN kodi gebruiken? Waarom zou je in hemels naam een real debrid abonnement nemen als je geen kodi gebruiker bent.. Wat moet je er dan mee! De torrents die ze bieden rechtstreeks van hun site downloaden? En dan.. Dan doe je toch eigenlijk niks anders?
 
Misschien een hele stomme vraag, maar waarom is real debrid zo tegen kodi gebruikers? Zijn er real debrid gebruikers die GEEN kodi gebruiken? Waarom zou je in hemels naam een real debrid abonnement nemen als je geen kodi gebruiker bent.. Wat moet je er dan mee! De torrents die ze bieden rechtstreeks van hun site downloaden? En dan.. Dan doe je toch eigenlijk niks anders?


RD wil simpelweg niet accepteren dat zij zonder illegaal gebruiker vrijwel geen gebruikers overhouden. De service op zich is legaal en RD wil daarom niet bekend staan als illegale service (ookal staan ze dat nu al) en daarom zijn ze tegen Kodi-gebruikers.
 
Ik heb met RD support gemailt. Ik moest een aantal links testen en de snelheid ervan doorgeven.

Hun reactie op die mail:
“Unfortunately, we can't do anything on our end.. Maybe that your ISP do a DPI and then apply a QoS on our links.
You can try to use a VPN to improve that”.

En vandaag had ik ineens een ander probleem. Zie mijn andere topic.
Vreemde dingen en geen idee wat.

Wellicht werkt KPN wel als eerste mee met bestrijding van bepaalde content als Nederlands vooraanstaand telecom bedrijf.
En zijn KPN/Telfort gebruikers de eerste die risico lopen.

Wellicht toch een VPN of de heleboel maar gaan bannen. Abonnement hier, abonnement daar. Multi platforms, lekker handig.
 
RD wil simpelweg niet accepteren dat zij zonder illegaal gebruiker vrijwel geen gebruikers overhouden. De service op zich is legaal en RD wil daarom niet bekend staan als illegale service (ookal staan ze dat nu al) en daarom zijn ze tegen Kodi-gebruikers.
[/QUOTE

Mogen ze wel zomaar hier aan meewerken? internet moet toch "vrij" zijn voor iedereen....

Miss dan maar over op Alldebrid...