Real-Debrid hapert bij KPN/Telfort/NLE

Dannydune

Forumlid
27 nov 2018
14
5
6
53
Heeft iemand ook problemen met Read-Debrid? Zowel op mijn nvidia shield, via kodi, als rechtstreeks (op mijn computer) via de website van real-debrid haperen de films en is de verbinding met real debrid rete langzaam. Heb al een extra Premiumize.me accountje genomen en die levert geen enkel probleem op. Bij zoekopdrachten in Exodus redux genoeg resultaten in RD als Premiumize. De RD resultaten hapeneren helaas allemaal en die van Premiumize spelen perfect af. Help....
 
is bij premiumize url resolver en resolve url (set 90) voldoende om te autoriseren of ook de app downloaden (wat niet lukt)
Die 90 is alleen van toepassing als je meerdere debrid service gebruikt. Gebruik je alleen Pm dan hoef je hier niks aan te doen. Maar wat wil
je proberen en tegen welke problemen loop je aan. De app heb je niet nodig in principes met kodi.
 
En welke addon gebruik je? Is je datum niet verlopen bij Pm toevallig
Post automatically merged:

En niet te vergeten, welke film/serie zoek je?
 
En ff de url van het pakketje invullen?. Makkelijker kan niet idd.
Post automatically merged:

Nou ja ff correctie, wako en Pm invullen is nog makkelijker. Geen addon meer nodig in kodi buiten een subtitle addon.
Post automatically merged:

Werkt bij mij nu al een aantal dagen weer perfect. Eens kijken of dat zo blijft.
Moet zeggen dat de streams <15 Gb aardig lopen met rd. Daarboven is het bufferen. Dezelfde streams met Pm >15gb lopen zoals altijd vlekkeloos.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: jovo1963
Numbbers, maar ook exodus redux. ik ga seren wel eens proberen zoals jullie zeggen. Wordt gek van telfort.niets werkt meer sinds 3 a 4 weken. Elke dag wordt het gekker.
 
Numbbers, maar ook exodus redux. ik ga seren wel eens proberen zoals jullie zeggen. Wordt gek van telfort.niets werkt meer sinds 3 a 4 weken. Elke dag wordt het gekker.
Kan je zeggen dat Pm icm Telfort geen problemen opleverd hierzo. Kan de addons die je gebruikt niet vergelijken met de mijne helaas. Maar met Pm zou je geen problemen moeten verkrijgen. Je weet de url van Seren die je moet invoeren?
 
Kan je zeggen dat Pm icm Telfort geen problemen opleverd hierzo. Kan de addons die je gebruikt niet vergelijken met de mijne helaas. Maar met Pm zou je geen problemen moeten verkrijgen. Je weet de url van Seren die je moet invoeren?

Ik heb een trial voor 3 dagen PM. Vanmorgen gelukt om de app te installeren. Vanavond testen.
 
Gisteren wezen testen en alles onder de 15gb werkt prima. Alles er boven alleen maar bufferen en melding bron te traag voor continu afspelen.
Het moet dan wel aan rb liggen.
Als abbo afgelopen is dan stap ik ook over op premenize.
 
Gisteren wezen testen en alles onder de 15gb werkt prima. Alles er boven alleen maar bufferen en melding bron te traag voor continu afspelen.
Het moet dan wel aan rb liggen.
Als abbo afgelopen is dan stap ik ook over op premenize.

Vreemd, bij mij werken ook streams boven de 15 GB weer vlekkeloos. Zelfs doorspoelen levert geen moment bufferen op.
 
Vreemd, bij mij werken ook streams boven de 15 GB weer vlekkeloos. Zelfs doorspoelen levert geen moment bufferen op.

Heb je ook de 4k hdr bestanden geprobeert? 1080p werkt verder prima bij mij indd.

Kwam dit trouwens nog tegen in rb account. Heeft dat misschien ook er mee te maken en moeten wij die misschien op normaal zetten?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190908_215704_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20190908_215704_com.android.chrome.jpg
    237,7 KB · Weergaven: 19
Heb je ook de 4k hdr bestanden geprobeert? 1080p werkt verder prima bij mij indd.

Kwam dit trouwens nog tegen in rb account. Heeft dat misschien ook er mee te maken en moeten wij die misschien op normaal zetten?

Heb geen 4k hdr geprobeerd. Ik gebruik eigenlijk altijd 1080p streams aangezien ik geen 4K displays in huis heb. Zal desondanks morgen eens kijken of ik een 4K hdr stream smooth kan afspelen.

Poort zou ik gewoon op beveiligd laten staan, zo kan KPN niet zien wat je downloadt en de poort zou geen problemen mogen/moeten kunnen geven.
 
Heb geen 4k hdr geprobeerd. Ik gebruik eigenlijk altijd 1080p streams aangezien ik geen 4K displays in huis heb. Zal desondanks morgen eens kijken of ik een 4K hdr stream smooth kan afspelen.

Poort zou ik gewoon op beveiligd laten staan, zo kan KPN niet zien wat je downloadt en de poort zou geen problemen mogen/moeten kunnen geven.

Als je geen 4k scherm hebt dan heeft het denk ik geen nut om het te testen omdat je hdr dan niet aan gaat helaas.

Oké dan laat ik die daar op staan. Ik gebruik wel een vpn dus kpn ziet sowieso niet wat ik aan het doen ben haha