Real-Debrid korting

Ik gebruik nog altijd geen RB, en tot voor kort the Oath, maar lees toch dat RB toch eigenlijk een must is. Vraagjes, is dit sneller? Wat is precies het verschil? En hoeveel kost het? En is het account te delen?
 
RD heeft als voordeel dat je ook premium servers kunt gebruiken. Dat betekend dat je veel meer streams in goede kwaliteit aangeboden krijgt. En veel stabieler dan de gratis servers.

Kosten: €16,- per half jaar.

Koop zelf meestal een paysafe kaart van €25 en koop daar een half jaar en een 3 maanden abbo voor. Is de kaart in 1 keer op.
 
Indien je het verschil eens wilt ervaren tussen wel of geen Debrid kun je Alldebrid eens een weekje gratis uitproberen.
 
Een Debrid server is gewoon onmisbaar, verschil van dag en nacht anders kan ik het niet uitleggen, er zijn hier meer en betere draadjes over op deze site, kijk even verder
 
RD heeft als voordeel dat je ook premium servers kunt gebruiken. Dat betekend dat je veel meer streams in goede kwaliteit aangeboden krijgt. En veel stabieler dan de gratis servers.

Kosten: €16,- per half jaar.

Koop zelf meestal een paysafe kaart van €25 en koop daar een half jaar en een 3 maanden abbo voor. Is de kaart in 1 keer op.
Vooral de laatste zin want na een bepaalde tijd verdwijnt het tegoed.
Direct op maken krijg je ook nog meer loyaliteits punten wat weer een extra periode oplevert.
25 euro 270 dagen en daarbij 1250 punten 1000 punten zijn ook 30 dagen.

Dus 1,90 per maand omgerekend dat is het geklooi niet waard 😉
 
@Micko , account kun je niet delen om samen te kijken, je kunt wel je account op meerdere apparaten gebruiken.
 
Dank allen voor de uitleg @Slikt, niet delen maar wel op verschillende apparaten? Maar al ik zo'n abbo neem dan kan ik het een apparaat in huis 1 doen maar niet op apparaat van huis 2? Tegelijkertijd kan dus niet neem ik aan
 
Binnenshuis is geen probleem zelfde uitgaande ip adres.
Op verschillende adressen ook niet maar niet twee verschillende adressen tegelijkertijd.