Real Debrid met Kodi

KEVVIBEZ

Nieuwkomer
24 dec 2020
3
0
1
32
Ik zou graag jullie ervaringen willen horen m.b.t. Real Debrid.😁

Hoe is het aanbod in 4K?
Staan er ook Nederlandse dingen op?
Hoe zit het met Nederlandse ondertiteling? (Belangrijk!)
Ondersteund het Dolby Atmos 7.1?
Ondersteund het Dolby Vision?
Is een VPN nodig?

De setup die ik heb is: Philips 65OLED854, Nvidia Shield Pro, Samsung HW-Q90R. Met deze setup kan ik Dolby Atmos en Dolby Vision afspelen. Ik zou dan Real Debrid willen gebruiken via Kodi op de Nvidia Shield Pro.

Hopelijk kunnen jullie deze vragen beantwoorden zodat ik een duidelijk beeld krijg wat er zowel op staat.

Thanks!
 
Ik zou graag jullie ervaringen willen horen m.b.t. Real Debrid.😁

Hoe is het aanbod in 4K? GOED
Staan er ook Nederlandse dingen op?WEINIG
Hoe zit het met Nederlandse ondertiteling? (Belangrijk!)VOLDOENDE
Ondersteund het Dolby Atmos 7.1?INDIEN EEN STREAM DIT GELUIDSSPOOR BEVAT WORDT HET ONDERSTEUND
Ondersteund het Dolby Vision?INDIEN AANWEZIG ONDERSTEUND
Is een VPN nodig?NEE NIET PER SÉ NODIG

De setup die ik heb is: Philips 65OLED854, Nvidia Shield Pro, Samsung HW-Q90R. Met deze setup kan ik Dolby Atmos en Dolby Vision afspelen. Ik zou dan Real Debrid willen gebruiken via Kodi op de Nvidia Shield Pro.

Hopelijk kunnen jullie deze vragen beantwoorden zodat ik een duidelijk beeld krijg wat er zowel op staat.

Thanks!
 
  • Like
Reacties: Espero
Gewoon zelf even testen, 3 euro voor 15 dagen, kan je met een smsje op je telefoon activeren.

Bevalt het je niet ben je 3 euro kwijt, bevalt het wel, neem je een langer abonnement aan veel gustiger tarief.
 
Ik zou graag jullie ervaringen willen horen m.b.t. Real Debrid.😁

Hoe is het aanbod in 4K?
Staan er ook Nederlandse dingen op?
Hoe zit het met Nederlandse ondertiteling? (Belangrijk!)
Ondersteund het Dolby Atmos 7.1?
Ondersteund het Dolby Vision?
Is een VPN nodig?

De setup die ik heb is: Philips 65OLED854, Nvidia Shield Pro, Samsung HW-Q90R. Met deze setup kan ik Dolby Atmos en Dolby Vision afspelen. Ik zou dan Real Debrid willen gebruiken via Kodi op de Nvidia Shield Pro.

Hopelijk kunnen jullie deze vragen beantwoorden zodat ik een duidelijk beeld krijg wat er zowel op staat.

Thanks!
Bevalt goed. Veel 4K content maar deze zijn wel torrent bestanden.
Veel in Atmos, maar lang niet allemaal. Je moet wel een goede internetverbinding hebben als je 4K wilt streamen. tot 20GB gaat dit wel met 100Mbit lijn.
Maar de groter bestanden van 40 GB, dan moet je een betere internet verbinding hebben. NL content niet getest.
Neem anders een abo van 9 voor 3 maanden. Je kan alleen niet met paypal of ideal betalen. Je kan wel met een creditcard of sms betalen.
Post automatically merged:

Ik zou graag jullie ervaringen willen horen m.b.t. Real Debrid.😁

Hoe is het aanbod in 4K?
Staan er ook Nederlandse dingen op?
Hoe zit het met Nederlandse ondertiteling? (Belangrijk!)
Ondersteund het Dolby Atmos 7.1?
Ondersteund het Dolby Vision?
Is een VPN nodig?

De setup die ik heb is: Philips 65OLED854, Nvidia Shield Pro, Samsung HW-Q90R. Met deze setup kan ik Dolby Atmos en Dolby Vision afspelen. Ik zou dan Real Debrid willen gebruiken via Kodi op de Nvidia Shield Pro.

Hopelijk kunnen jullie deze vragen beantwoorden zodat ik een duidelijk beeld krijg wat er zowel op staat.

Thanks!
Bevalt goed. Veel 4K content maar deze zijn wel torrent bestanden.
Veel in Atmos, maar lang niet allemaal. Je moet wel een goede internetverbinding hebben als je 4K wilt streamen. tot 20GB gaat dit wel met 100Mbit lijn.
Maar de groter bestanden van 40 GB, dan moet je een betere internet verbinding hebben. NL content niet getest.
Neem anders een abo van 9 voor 3 maanden. Je kan alleen niet met paypal of ideal betalen. Je kan wel met een creditcard of sms betalen
Ik heb geen probleem met nederlandse ondertiteling. Installeer opensubtitles via kodi repository en dan vind je altijd wel een nederlandse ondertiteling.
Je moet dan wel ingelogd zijn ( je kan een gratis account aanmaken op opensubtitles.org), anders kan je idd geen subs downloaden.