Real debrid nuttig

quintin

Gevorderd
15 aug 2017
94
18
6
69
Hai, even een vraagje over Real Debrid, is het echt handig om te hebben, en is betalen, met visa, veilig. Bvd gr. MARIAN
 
Real Debrid is echt handig om te hebben, en als ik het me goed herinner is er een is er een periode dat het gratis werkt.

Wat het betalen betreft doe ik dit hier via Paysafe. Nog nooit enige problemen gehad. ;)
 
Real Debrid is echt handig om te hebben, en als ik het me goed herinner is er een is er een periode dat het gratis werkt.

Wat het betalen betreft doe ik dit hier via Paysafe. Nog nooit enige problemen gehad. ;)
Post automatically merged:

Hai, is niet gratis, woon in buitenland, heb alleen visa, vandaar , 3 euro voor 15 dg ?, vraag me alleen af of het weer lokkertjes zijn, net als vpn ,steeds weer die reclames voor vpn,? ??marian.
 
Laatst bewerkt:
Ik woon ook in het buitenland en ben zeer tevreden met Real Debrid, in mijn ogen onmisbaar, zeker in landen waar internet minder snel is als in Nederland, ik betaal 9 euro voor 90 dagen.
 
  • Like
Reacties: quintin
Hai, even een vraagje over Real Debrid, is het echt handig om te hebben, en is betalen, met visa, veilig. Bvd gr. MARIAN

Hoi Marian,

Ik heb verschil gemerkt tussen niet en wel gebruik van RD en met RD krijg je veel meer streams aangeboden, dus doen...
Wat betreft betaling met Visa, ja want de hele transactie is verzekerd dus hoef je je verder geen zorgen te maken.
En ik zou voor de € 1 extra voor de 30 dagen optie gaan, geeft iets meer tijd om uit te proberen.

Heel veel succes ?
 
  • Like
Reacties: quintin
Bedankt voor reactie ?
Post automatically merged:

Ik woon ook in het buitenland en ben zeer tevreden met Real Debrid, in mijn ogen onmisbaar, zeker in landen waar internet minder snel is als in Nederland, ik betaal 9 euro voor 90 dagen.
Post automatically merged:

Bedankt voor reactie ?
Post automatically merged:
Post automatically merged:

Ik woon ook in het buitenland en ben zeer tevreden met Real Debrid, in mijn ogen onmisbaar, zeker in landen waar internet minder snel is als in Nederland, ik betaal 9 euro voor 90 dagen.
 
hoi,
ik heb rassbery p3 met kodi
gebruik yoda en iptv van gofastiptv(maand abon)
vpn van nordvpn
yoda werk goed ben van plan om seren erop te zetten
is real debrid dan nog wel nuttig

dankje mike

ik heb de vraag verkeerd gesteld.

wat is de toegevoegde waarde om real debrid abon te nemen.
als ik op dit moment gewoon op yoda film en serie kan kijken
 
Laatst bewerkt:
@ronkorn Bedoel je de miniserie uit 2000?
Heb hem ook gewoon zonder RD. Al is de keuze wel beperkt
You must be registered for see images attach
ja helaas wel had iets meer keuze met 1080p en die ik koos om te kijken was 1:30 uur dus niet de hele serie
moet weer wat anders bedenken om te checken ,
Casablanca (film)


of zo
 
Heeft RD voor jou toch echt een stukje meerwaarde. ?

Kwam deze tegen op de Tempest add-on. Misschien levert deze add-on in combinatie met RD jou de hele serie op.

Casablanca levert meer hits op. ?
 
Laatst bewerkt:
frank herbert dune helaas kon de andere afleveringen niet kijken via seren of supremacy met real debrid .
ook dawning of the dead (2017) kreeg ik geen stream .
vreemd genog wel gewoon met yoda
zal de instelling nog een checken kan aan mijn seren of supremacy liggen ??