Opgelost Real Debrid streambox

Cindy0493

Forumlid
21 okt 2018
11
2
6
31
Hallo,

Zojuist een aan account aangemaakt bij Real Debrid, het stappenplan van het forum gebruikt om het in te stellen op de streambox. Alles lijkt goed gegaan en krijg de melding ook dat alles geïnstalleerd is. Echter krijg ik bij geen enkele film/ serie real Debrid stream te zien. Kan iemand mij helpen?
 
Oké, ik weet alleen niet hoe je zn add on toevoegd op de streambox, weet t alleen van de telefoon.
Kun jij me dit uitleggen? Moet ik placenta dan ook verwijderen?

Placenta kun je gewoon verwijderen.

0m yoda toe te voegen ga je naar het systeem in de werkbalk van Kodi, en dan naar bestandsbeheer, daar voeg je een locatie toe.

Typ daar de url van de repo Supremacy. En geef de map een naam, bijvoorbeeld Supremacy.

Ga daarna weer terug naar de menubalk van Kodi en dan ga je naar Instellingen en dan naar addons, en daar ga je addons instaleren mbv zipbestand.
Als je dat gedaan hebt ga je weer naar de instellingen en dan installeer van repository, je zult daar de map Supremacy zien staan.

Daar klik je op, en dan videoaddons, daar tussen staat de addon Yoda.

Suc6!
 
We
Placenta kun je gewoon verwijderen.

0m yoda toe te voegen ga je naar het systeem in de werkbalk van Kodi, en dan naar bestandsbeheer, daar voeg je een locatie toe.

Typ daar de url van de repo Supremacy. En geef de map een naam, bijvoorbeeld Supremacy.

Ga daarna weer terug naar de menubalk van Kodi en dan ga je naar Instellingen en dan naar addons, en daar ga je addons instaleren mbv zipbestand.
Als je dat gedaan hebt ga je weer naar de instellingen en dan installeer van repository, je zult daar de map Supremacy zien staan.

Daar klik je op, en dan videoaddons, daar tussen staat de addon Yoda.

Suc6!
Dankjewel! Maar volgens mij werkt t instellen op de streambox anders. En daar weet ik niet hoe je een nieuwe add on toevoegd.
 
Ah ok, dat is zo'n ding wat je zelf niet aan kunt passen, en alleen degene die het jou verkocht heeft?

Die krengen heb ik hier ook een paar....

Maar zie je wel de menubalk van kodi, want met de beschrijving die ik aan jou gaf daar kun je niks mee verpesten. :)
Gewoon proberen zou ik zeggen.
 
Ah ok, dat is zo'n ding wat je zelf niet aan kunt passen, en alleen degene die het jou verkocht heeft?

Die krengen heb ik hier ook een paar....

Maar zie je wel de menubalk van kodi, want met de beschrijving die ik aan jou gaf daar kun je niks mee verpesten. :)
Gewoon proberen zou ik zeggen.

Dat is inderdaad zn kastje, volgens mij kun je wel een andere add on toevoegen, mja hoe haha.
Post automatically merged:

Dat is inderdaad zn kastje, volgens mij kun je wel een andere add on toevoegen, mja hoe haha. Het menu ziet er heel anders uit als in de app op de telefoon.
 
Volgens de Streambox Pro handleiding pdf staat er in jouw Kodi hoofdscherm een button "Systeem". Dus gewoon proberen of je dat kan vinden en daar eens op klikken en kijken of je dan verder kan gaan naar bestandsbeheer. Je hebt geen standaard skin dus de schermen zien er wat anders uit. Zie ook: https://kodi-forum.nl/threads/add-ons-zoeken-en-installeren-binnen-kodi.5410/

Bedankt, inmiddels na een halve dag er druk mee te zijn geweest is het me zojuist gelukt om na wel 30x proberen real Debrid te installeren. Vreemd want heb geen andere handelingen verricht als beschreven stond in de handleiding op dit forum.
Volgens de Streambox Pro handleiding pdf staat er in jouw Kodi hoofdscherm een button "Systeem". Dus gewoon proberen of je dat kan vinden en daar eens op klikken en kijken of je dan verder kan gaan naar bestandsbeheer. Je hebt geen standaard skin dus de schermen zien er wat anders uit. Zie ook: https://kodi-forum.nl/threads/add-ons-zoeken-en-installeren-binnen-kodi.5410/

Bedankt! Ik heb inmiddels contact gehad met gratisstreamen.nl en ze hebben me goed uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat. T schijnt dat hun alle add ons toevoegen en dat het vanuit de community onderhouden word.
Wbt Real Debrid is het na 30x en een halve dag proberen eindelijk gelukt om hem erop te krijgen. Al heb ik de handelingen steeds weer het zelfde uitgevoerd t is gelukt :)
 
  • Like
Reacties: Lex en B. web