Real debrid thuis installeren, maar ergens anders gebruiken

M2017

Forumlid
17 okt 2017
13
2
6
43
Hoi iedereen,
Mijn realdebrid account is gekoppeld aan mijn ip adres. Wanneer ik mijn box mee naar mn ouders neem of op vakantie ga kan ik dan nog gebruik maken van real debrid? Ook wil ik een box voor mn ouders maken en netjes installeren met real debrid. Moet ik dit bij hun thuis doen of kan ik het bij mij thuis installeren en kunnen zij er dan gebruik van maken ivm mijn ip adres?

Ik hoor graag van jullie.
 
Je mag niet ergens anders kijken als je met een ander ip adres inlogt,want anders word je account geblokkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Oke maar je weet ook niet of het niet kan? Dus dat ik een account thuis bij mij kan aanmaken het koppelen aan een jaarabonnement..en vervolgens de box meenemen op vakantie of aan mn ouders geven voor gebruik?
Of misschien moet ik een andere vraag stellen. Staat mijn ip adres altijd gekoppeld aan mijn real account of is het zo dat wanneer ik bij mijn ouders inlog het ipadres van mn ouders gekoppeld wordt aan mijn account en wanneer dit gebeurd kan ik dan geblokkeerd worden.
 

Heb het trouwens zelf ook geprobeerd. Mijn broer heeft mijn 2e kastje (shield) geleend om hem eens te testen. Dus inclusief mijn real debrid account. Hij appte mij dan als hij een film ging kijken. Dus het kan gewoon.

Ik zou dan voor je ouders gewoon even een heel nieuw account aanmaken bij real debrid.
 

Heb het trouwens zelf ook geprobeerd. Mijn broer heeft mijn 2e kastje (shield) geleend om hem eens te testen. Dus inclusief mijn real debrid account. Hij appte mij dan als hij een film ging kijken. Dus het kan gewoon.

Ik zou dan voor je ouders gewoon even een heel nieuw account aanmaken bij real debrid.

Kijk @ateam278 spreekt uit ervaring zelf ondervonden dan is het goed maar omdat je zoveel tegenstrijdigheid leest werd ik wat voorzichtigger,en inderdaad neem een extra account voor die paar euro krijg je er genoeg voor terug ;)