Real debrid werkt niet meer

Danman

Gevorderd
28 apr 2017
71
8
6
48
Mijn vervaldatum voor Real Debrid is pas over 1,5 week. Maar word nu al niet meer ondersteund. Ik gebruik momenteel Crew en 13 clowns.
Weet iemand hier de oorzaak van?
 
Of wellicht dat ie zijn authorisatie met resolveurl/urlresolver kwijt is, dan is het een kwestie van even opnieuw authoriseren?
? Meerdere keren opnieuw geautoriseerd. Ook dat brengt geen soelaas. Ik zal trachten contact op te nemen met RD.
Post automatically merged:

Maak je gebruik van vpn? Zo ja, misschien is deze dan net geblokt op hun lijst. Zou het anders ook zo niet weten...
Geen vpn
 
? Meerdere keren opnieuw geautoriseerd. Ook dat brengt geen soelaas. Ik zal trachten contact op te nemen met RD.
Post automatically merged:


Geen vpn

Als je contact opneemt, laat in geen geval het woord Kodi vallen, dat irriteert ze mateloos, en je zult waarschijnlijk geband worden?
 
  • Like
Reacties: Slikt
Als je contact opneemt, laat in geen geval het woord Kodi vallen, dat irriteert ze mateloos, en je zult waarschijnlijk geband worden?
Gewoon zeggen dat je hun service niet voor illegale doeleinden gebruikt.. Je download niks.. Kijkt niet illegaal films/series etcetera.. Gebruikt RD puur en alleen voor.... ?.. Og oja... (das hun enige nut)

RD is een mooie service maar doen wel aan struisvogel politiek... Ze kunnen hun zaakje meteen opdoeken als kodi en de addons ermee stoppen...

Dan heeft hun service totaal geen nut meer..

Oja snellere dingetjes downloaden ofzo iets (promoten ze) ..

Maar dan schakel ik mn nieuwsgroepen wel weer in.. Betaal ik 5 € per maand en download ik gewoon alles.. Daar heb je RD echt niet voor nodig hoor..
 
  • Like
Reacties: Slikt
Rd en kodi support.... ze weten dat bijna iedereen het ervoor gebruikt maar aankaarten ho maar!!! Succes met het benaderen van rd en je uitleg @Danman . Zoals eerder gemeld, let op en noem kodi niet, het is die 1,5 week niet waard de ban die je dan krijgt?
 
Gewoon zeggen dat je hun service niet voor illegale doeleinden gebruikt.. Je download niks.. Kijkt niet illegaal films/series etcetera.. Gebruikt RD puur en alleen voor.... ?.. Og oja... (das hun enige nut)

RD is een mooie service maar doen wel aan struisvogel politiek... Ze kunnen hun zaakje meteen opdoeken als kodi en de addons ermee stoppen...

Dan heeft hun service totaal geen nut meer..

Oja snellere dingetjes downloaden ofzo iets (promoten ze) ..

Maar dan schakel ik mn nieuwsgroepen wel weer in.. Betaal ik 5 € per maand en download ik gewoon alles.. Daar heb je RD echt niet voor nodig hoor..

Mee eens, ze zijn zo hypocriet als maar zijn kan daar, echter weet ik niet hoe ze nu reageren, aangezien ze het forum hebben opgedoekt, en de enige manier van communiceren nog via een contactformulier is. Er valt dus voor derden niks meer mee te lezen.

Ik denk dat er altijd een reden achter heeft gezeten waarom men zo agressief heeft gereageerd op berichten met het woord Kodi er in, hoewel er totaal geen logica in zit.

Als ze benaderd worden via derden kunnen ze altijd zeggen dat ze dit nooit ondersteund hebben, hoewel ze donders goed weten dat dit gebeurd. En met torrents hebben ze het excuus dat deze mensen achter een vpn zitten of via anonieme services aan het downloaden zijn(tor netwerk). Door het op die manier hard te blijven roepen, kan je altijd je handen in onschuld blijven wassen natuurlijk?
 
Dit was ook deels mijn reden om AD te gaan gebruiken, die hebben geen hekel aan Kodi.
Ze loggen wel allemaal onze ip adressen, dat dan weer wel. ? ?
 
Premiumize.me blijft natuurlijk een optie. Gebruik het nu meer dan een jaar en nooit geen problemen mee gehad.

Betekent dit nu dat je altijd problemen hebt met Premiumize.me??

Nooit geen= altijd?

Maar zonder gekheid, bij Premiumize me zitten er limieten aan de hoeveelheid die je mag streamen, en die punten die je gebruikt komen dan na zo veel tijd terug, dat is hetgeen wat mij tegenhoudt om voor deze service te gaan.

Voor de rest geen kwaad woord over premiumize me?
 
Betekent dit nu dat je altijd problemen hebt met Premiumize.me??

Nooit geen= altijd?

Maar zonder gekheid, bij Premiumize me zitten er limieten aan de hoeveelheid die je mag streamen, en die punten die je gebruikt komen dan na zo veel tijd terug, dat is hetgeen wat mij tegenhoudt om voor deze service te gaan.

Voor de rest geen kwaad woord over premiumize me?
Je krijgt iedere dag 30Gb terug tot een max van 1 Tb. Mits je echt een poweruser bent ga je dit normaal niet gauw redden. Deel pm zelfs met iemand en dan is het nog royaal.