Real debrid

Drepelsteel

Actief
16 okt 2017
35
8
6
55
Hallo laatste tijd heeft Real Debrid er niet meer zo heel veel zin in bij placenta. Bij films pakt hij nog wel Rd 1080 streams maar ook films helemaal niets meer terwijl dat wel ooit zo was. Heb 15.6 erop staan Leeg ook regelmatig de Cache. Meer mensen hier last van? Mvg Drepelsteel!!
 
17.6 staat erop,vorige was foutje
Post automatically merged:

Updates pakt hij ook zelf, daarom snap ik het ook niet. Is iets van laatste week.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook dit probleem met Placenta en Incursion (ietsje beter).
Heeft vele maanden perfect gewerkt!
Alles al meermaals geprobeerd, helaas zonder resultaat? (heb RD)
Weet het effe niet meer? ?
 
Laatst bewerkt:
Jij bent helaas niet de enige.
Zag op VB een hele stoet mensen voorbij komen met de zelfde problemen dus inderdaad maar even afwachten.
 
Hoi, misschien dat julie hier ook iets aan hebben, na stopzetten van mijn vpn verbinding liep alles weer, dit al eerder meegemaakt maar kom er maar op!
Proberen waard lijkt me...
Dit al eens gelezen?
 
Gisteren was het weer zover, wel diverse R-D links maar geen 1 die open ging, maar even de gangbare mogelijke problemen gecheckt en uitgevoerd, geen resultaat wederom, en als laatste maar weer even de ExpressVpn stopgezet en ja hoor alles werkt weer... begint wel vervelend te worden!!!

aangezien dit niet de eerste keer is voortaan maar direct deze bewerking uitvoeren!!!
 
Gisteren was het weer zover, wel diverse R-D links maar geen 1 die open ging, maar even de gangbare mogelijke problemen gecheckt en uitgevoerd, geen resultaat wederom, en als laatste maar weer even de ExpressVpn stopgezet en ja hoor alles werkt weer... begint wel vervelend te worden!!!

aangezien dit niet de eerste keer is voortaan maar direct deze bewerking uitvoeren!!!
volgens mij heb jo ook niet echt vpn nodig als je films op real debrid draaien!!
 
Momenteel is de situatie nog steeds teleurstellend.
We kunnen wel kijken, maar het aantal (Premium RD) streams blijft zeer beperkt.
Dit met zowel Placenta, Uranus als Incursion?? ??
 
Ik denk dat het ook niet veel uitmaakt wat je gebruikt met real-debrid, de apps gebruiken allemaal dezelfde techniek en bronnen. Alleen de naam is anders van het beestje.
 
Gisteren was het weer zover, wel diverse R-D links maar geen 1 die open ging, maar even de gangbare mogelijke problemen gecheckt en uitgevoerd, geen resultaat wederom, en als laatste maar weer even de ExpressVpn stopgezet en ja hoor alles werkt weer... begint wel vervelend te worden!!!

aangezien dit niet de eerste keer is voortaan maar direct deze bewerking uitvoeren!!!



Dit staat op de site van RD:

First, please check the status of your VPN IP address on this page :
You can check if the IP address is in our whitelist or if this IP address is blocked.

If you get the error "Your ISP or VPN provider IP address is currently blocked on our website..." or "ip_not_allowed_X.X.X.X", please give us some informations (only in this case) :

- Your VPN Provider
- IP Address concerned
- A proof (screenshot showing VPN client running / we have to be sure that the IP address is an IP address of your VPN)


En als ik kijk bij ExpressVPN, is alleen IP adres 19100 toegestaan met RD