Realdebrid problemen

peterp

Expert
23 apr 2017
244
52
16
55
Deze avond heb ik geen Realdebrid?
Nog iemand hier last van, en dit is niet de eerste keer?
Premium Account is in orde.
 
Hier wel. Opnieuw je account activeren in url resolver tenzij deze verlopen is en even bij gereedschappen voor de zekerheid je profiders en cache legen. Kijk ook of bij resolvers de universele resolver is ingeschakeld, deze wil ook wel eens uitgeschakeld worden bij een update. En ook mischien dat real debrid uit staat in url resolver.
Hier zou normaal gesproken het antwoord tussen moeten zitten
 
@davevanduffelen als ik als real debrid gebruiker bijv de eerste IT aanklik geef deze zo'n 3 tot 4 links,na nog een maal IT op covenant aan teklikken krijg ik er meer waar kan dit aan liggen BVD.
 
Je hebt een scraper tijd. Als je de eerste keer de streams laat zoeken zal hij bijv in verband met de tijd een paar streams niet weergeven. Als je dit de 2de keer doet onthoud hij de streams die hij al gehad heeft en gaat hij zich oriënteren op degene die die nog niet heeft gehad. Daar kunnen een paar tussen zitten nog
https://kodi-forum.nl/posts/44017/
Je moet gewoon een aantal scrapers uitzetten. Hij doorzoekt dan meer. Heel veel sites zijn dubbelop. Neem een alluc account. Is ideaal voor real-debrid
 
  • Like
Reacties: akko
Je hebt een scraper tijd. Als je de eerste keer de streams laat zoeken zal hij bijv in verband met de tijd een paar streams niet weergeven. Als je dit de 2de keer doet onthoud hij de streams die hij al gehad heeft en gaat hij zich oriënteren op degene die die nog niet heeft gehad. Daar kunnen een paar tussen zitten nog
https://kodi-forum.nl/posts/44017/
Je moet gewoon een aantal scrapers uitzetten. Hij doorzoekt dan meer. Heel veel sites zijn dubbelop. Neem een alluc account. Is ideaal voor real-debrid
Oke bedankt Dave ik heb een alluc account maar zal een paar scrapers uitzetten Thz.
 
  • Like
Reacties: davevanduffelen
Bedankt Dave voor de hulp!
Had gisteren alles nagekeken, de bronnen en cache verwijderd en doe dagelijks de opkuis met de QuickClean app.
Mijn account van RD stond actief en leek alles in orde, maar kreeg alleen Alluc bronnen met SD en 2.0.
Heb dus nu de RD account nogmaals ge(re)autoriseert, en nu werkt alles terug met vele bronnen 1080p en 5.1.
Zie nu wel dat de bronnen worden weergegeven in het licht blauw ipv wit?
Thx guys!
You must be registered for see images attach