rechthoekjes

Joey1973

Forumlid
28 sep 2016
24
5
6
51
Hallo allemaal,

ik gebruik al enige tijd kodi, zonder problemen, nooit problemen gehad met instellingen, moet ook zeggen dat ik er inmiddels aardig in thuis ben geworden.
Een maand geleden ongeveer stopte mijn subtitles ermee. Ik krijg i.p.v. ondertitels nu allemaal rechthoekjes, netjes wit op de plaats waar de subs horen te staan.
Ik heb echt van alles geprobeerd in de instellingen, maar krijg het niet voor elkaar om de boel fatsoenlijk aan de praat te krijgen. Het is bij alle ondertitels, bij alle films/series.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt
 
Dat zou ik even op moeten zoeken of dat kan. Indien mogelijk zou ik alles op de pc kunnen downloaden en via usb weer op de mbox plaatsen?
Ik heb deze handleiding gevonden, helaas is die niet hetzelfde als mijn Mbox. Zo heb ik niet dezelfde mogelijkheden bij stap 4. Ik durf dat dus niet aan, uit angst alles kwijt te raken.
 
Dank je, daar kan ik wel wat mee.
Heb jij toevallig ook een goede handleiding kunnen vinden voor de set-up?
Ik wil natuurlijk wel weer alle interessante add ons hebben ;-)
 
Persoonlijk zou ik de doki build installeren van doki tv (check ff facebook) Dan heb je de meeste dingen wel voor elkaar, is van nederlandse gasten en houden het goed bij.
Meteen een nette skin etc. waar alles inzit, ook voor de kids.

Je hoeft dan niet alle addons weer los te installeren.
 
Ook weer downloaden op usb en vanaf daar installeren?
Ik had de super repo
Tot dusver ontzettend bedankt. Ik ga ermee aan de slag, kan even duren (ben niet zo snel)
Maar ik houd je op de hoogte

edit: deze toch? (even voor de zekerheid)
 
Ja die inderdaad, wel eerst kodi erop zetten he ;-). Super repo vind ik onnodig veel rommel inzitten, maar goed das ieder zijn eigen mening natuurlijk
 
Klopt helemaal, ik had meer uitgeschakeld dan ingeschakeld bij super repo. Zolang ik maar films en series kan kijken vind ik het prima.
Ik ben je eeuwig dankbaar :klappen:
Kodi staat blijkbaar bij de fabrieksinstellingen, dus hij conflicteerde even met Doki, maar na een hele hoop add-ons te hebben uitgeschakeld en een hele hoop updates en herhaaldelijk opnieuw opstarten werkt hij super. Subtitles werken weer en Doki werkt ongelooflijk fijn, dus ook hier bedankt voor de tip!