Registreren kodi-forum.nl is na een (tijdelijke) storing weer mogelijk

Kevig

Nieuwkomer
26 sep 2020
0
0
0
62
Hallo allemaal,
ik heb geprobeerd te registreren voor dit forum.
echter.....
netjes gewacht op de timer...
alles ingevuld..
voorwaarden aangevinkt...
op registreren geklikt en ..... niets (knop reageert helemaal niet)
dus maar een mailtje sturen, toch..
druk op verzenden en .... niets (knop reageert helemaal niet)
(er staat wel iets met het captcha logo in de rechteronderhoek, maar staat voor het grootste deel buiten beeld)
ik gebruik firefox, maar heb chrome ook geprobeerd
daar ik zelf niet op facebook sta heb ik maar met het FB acount van ron geregistreerd

gaarne een oplossing hiervoor zodat ik ron kan afmelden en zelf met mijn eigen ikke kan registreren
mvg
Henk
 
ik heb geprobeerd te registreren voor dit forum
Henk dat is vanavond om 19.20 uur netjes gelukt zag ik toen ik je account bezocht.
Dus je zult ook wel een begroetingsmail ontvangen hebben van één of andere Lex ?
 
Bij registreren staat er een foutmelding rechtsonderaan: "Deze sitesleutel is niet ingeschakeld voor de onzichtbare captcha"
You must be registered for see images attach

Dat kreeg Henk denk ik in beeld en daardoor is registratie niet meer mogelijk. @Lex misschien kan @Spinix iets aan de site aanpassen, waarna Henk en anderen zonder Facebook ook weer kunnen registreren. Niet iedereen heeft Facebook en zoals je leest heeft Henk nu tijdelijk een Facebook account van een ander gebruikt om dit probleem hier te melden.
 
  • Like
Reacties: Lex
Het kwartje valt nu ook hier,sorry @Kevig voor mijn foutieve gedachtegang.
@B. web dank voor het op de vingers tikken ? en @Spinix gooi je capaciteiten in de strijd .....
 
  • Like
Reacties: B. web
Geen idee waarom deze fout af en toe optrad, hopelijk zijn we hierdoor niet teveel nieuwe leden misgelopen... Ik heb een wijziging gedaan en alles zou nu moeten blijven werken. @Kevig bedankt voor het melden en @B. web bedankt voor de toelichting en @Lex bedankt voor je berichtje :).

You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: B. web
Ik heb het ook ondervonden, registratie form ingevuld en niet verder geraken bij het klikken op de verzendknop. Het is me gelukt via facebook inlog. Het heeft me wel even aan 't denken gezet..waarom je ook geen mogelijkheid had om dit per email te melden.
 
  • Like
Reacties: Lex
Dank voor het meedenken, en wij gaan kijken of wij die mogelijkheid kunnen toevoegen ? of niet @Spinix
Die is er, Contact Opnemen staat onderaan in de footer.
You must be registered for see images attach
 
Helaas werkte deze email link ook niet..toen ik het voor had om te registreren.
Ik ga even kijken of er een mooie plaats is om ons contact e-mailadres te plaatsen zonder dat we vol gespamd worden door bots.