Remote control Nokia SB Streamingbox

glasblazer

Actief
27 sep 2022
27
2
6
Anderen net als ik ervaring opgedaan dat de remote control van de Nokia SB 8000 erg veel sap trekt. Ben vorige week met Kodi gestart en veel instellingen ingeregeld. Dat heb ik vaak opnieuw moeten doen omdat ik een newbie ben. Ik heb de remote control hiervoor gebruikt met nieuwe volle batterijen. Okay dat kan handiger met mijn draadloze toetsenbord.
Na goed een week is de capiteit van de batterijen van 100% naar 67% gedaald.
Heeft iemand anders ook ervaring dat de mee luisterende AV batterijen vreet??
 
Na 2 weken kom ik er achter dat het batterij niveau gewoonweg niet goed door het systeem wordt weergegeven. Ik check het niveau regelmatig en het huppelt heen en weer van 68 naar 67 en 66 en een dag later zie ik weer 68 ophet scherm.
Gekkigheid van Nokia.
 
Dat heb ik vaak opnieuw moeten doen omdat ik een newbie ben.
Eveneens als beginnende Kodi gebruiker heb ik Kodi ook een aantal malen Kodi opnieuw moeten installeren op de Nokia 8000 voordat ik mijn MP3 verzameling op mijn Windows 11 laptop kon benaderen. Het was wel flink

Heeft iemand anders ook ervaring dat de mee luisterende AV batterijen vreet??
Ja dat is de keerzijde van de verlichte toetsen op de afstandsbediening. Via de geïnstalleerd Kodi add-on "Kore"kan ik met meerdere telefoons als een hele slimme interactieve afstandsbediening kan gebruiken om de opgeslagen media af te spelen.

Okay dat kan handiger met mijn draadloze toetsenbord.
Ook ik gebruik een blue-tooth toetsenbord. Handig om te weten is dat het opgeroepen kan worden. Ik gebruik ook weleens de USB poort om een muis te kunnen gebruiken. Daarvan werkt de rechter muisknop als de 'menu-terug' toets zodat ik de originele afstandsbediening niet hoeft te gebruiken.
 
Ja dat is de keerzijde van de verlichte toetsen op de afstandsbediening. Via de geïnstalleerd Kodi add-on "Kore"kan ik met meerdere telefoons als een hele slimme interactieve afstandsbediening kan gebruiken om de opgeslagen media af te spelen.

@MicroDrie Met Kore kun je inderdaad met meerdere telefoons 1 box bedienen. Of met 1 telefoon meerdere boxen.