repo adres kan geen verbinding maken

johnklusser

Forumlid
28 sep 2016
6
3
6
65
Ik heb een apart probleem: ik heb bij zowerktkodi.nl de de installatie gelezen voor installeren van Covenant.
Ik alles ingevoerd zoals beschreven en in 1e instantie kon ik de repo installeren. daarna installeren mbv zipbestand en toen ging het fout.
Ik had al 3 andere android tv kastjes (grote familie) opnieuw geinstalleerd en dat zonder problemen.
Na veel zoeken blijkt dat het via mijn netwerk niet lukt maar via de hotspot van mijn telefoon wel (ander ipadres?)
Het modem levert ook publiek wifi.dus mijn persoonlijke wifi en voor anderen.
Als ik de tv box op delta wifispots (publiek) inlog heb ik geen probleem maar op persoonlijk komt mediarepos,net er niet door.
Ik heb in het modem (zeelandnet kabel) alles uitgeschakeld wat er maar kan, maar geen verandering. ik kan alle websites bezoeken en openen behalve , kan het zijn dat die site mijn ipadres heeft geblokkeerd?
Iemand een idee?
 


Of via het originele zip bestand wat op github staat. Vergeet niet de librarie mee te installeren als je de repository hebt geïnstalleerd. Gr.
 
Ik merkte dat er gisteren avond iig problemen waren met de installatie via de ares wizard. de installatie van de wizard zelf ging prima maar vandaar uit kon er geen connectie worden gemaakt om de addon te installeren. wellicht lag er weer een server plat ofzo. heb vanochtend niet meer gekeken