Request: kodi in netwerk, centrale map met alle repo's

Diggler

Gevorderd
14 aug 2017
110
28
16
49
Hi all,

heb n Pi3 met Kodi Krypton. Werkt allemaal prima, maar zit de laatste tijd veel te stoeien met repo's, add-ons etc. Nu lijkt het mij handig om de benodigde .zipfiles via de pc op te zoeken en te downloaden naar een bepaalde map op pc. Handig om te bewaren voor later, verversen bij een nieuwe versie etc.

Het is dan noodzakelijk om deze map te kunnen benaderen vanaf de Pi. Vraag is: hoe?

Heb op pc (Win10) delen aangezet, Pi ziet 'm al als mediabron. Echter bij het installeren van een repo van zipbestand wil het nog niet, dan zie ik niets.

Waarschijnlijk iets in de SMB instellingen op de Pi? Hoe en waar moet ik eea invullen? Pi en Windhoos pc hebben beide vast IP-adres. Vanaf pc zie ik de Pi in netwerkomgeving als mediaplayer. Webinterface werkt ook, kan er wel instellingen veranderen maar geen mappen op pi benaderen. Dus 'the-other-way-around' (bestanden op pc downloaden en handmatig overzetten naar mapje op Pi) wil zo ook (nog) niet

Alvast dank voor alle hulp, denk dat meer gebruikers dit wel handig gaan vinden ;)
 
Laatst bewerkt: