Resolutie Kodi niet aan te passen

Bugs

Nieuwkomer
3 feb 2017
1
0
1
42
Goedemiddag,

De resolutie van Kodi (op Android 5.1.1) blijft op 1280bij720 staan terwijl in Android bij HDMI output wel 1920bij1080p 60 hz staat.
Ik kan dit ook niet aanpassen, blijft grijs gekleurd.

Heeft iemand een idee?
 
Goedemiddag,

De resolutie van Kodi (op Android 5.1.1) blijft op 1280bij720 staan terwijl in Android bij HDMI output wel 1920bij1080p 60 hz staat.
Ik kan dit ook niet aanpassen, blijft grijs gekleurd.

Heeft iemand een idee?

Ik heb helaas precies hetzelfde!
Weet iemand hoe dit te verhelpen is????
 
Zelfde probleem, resolutie niet te wijzigen in kodi 17.1, hierdoor kan ik de hoge resolutie streams van real debrid niet afspelen
 
Welke Android Box heb je? Toevallig een Minix?
Wat je eens kunt proberen: Laat je TV aan en haal je box even 10 seconden van de stroom en sluit hem daarna weer aan. Laat maar weten als dat geholpen heeft anders help ik je graag verder! (Vermeld dan wel even meer informatie over je Box en tv bijvoorbeeld)..

Edit: Mocht dat bovenstaande niet helpen probeer de box dan eens in een andere HDMI ingang te hangen in de TV. (Zorg dan ook weer dat je de box herstart)
Edit 2: Mocht dat bovenstaande allemaal ook niet helpen probeer dan ook eens een andere HDMI kabel ;) (Ook dan weer de box herstarten nadat je het vervangen hebt)

Zelfde probleem, resolutie niet te wijzigen in kodi 17.1, hierdoor kan ik de hoge resolutie streams van real debrid niet afspelen
Je kunt als je de resolutie op 720p hebt gewoon een film van 1080p kijken hoor dus dat zou geen probleem moeten zijn ;)
 
Raar, ik heb een tv box met kodi 16.1 en deze stream probleemloos de 1080 p streams dat ik binnen haal met Real Debrid, heb box V88 gekocht met kodi 17.1 en streams via Real Debrid van hoge kwaliteit lukken niet, lagere resolutie via Real Debrid lukt wel, of zou de oorzaak ook kunnen zijn dat mijn V88 geen H265 ondersteund.
 
volgens technische omschrijving moet V88 H265 ondersteunen, weet niet meer wat mij te doen staat. Hoe kan ik real debrid 1080 p afspelen met kodi 17.1 op mijn V88.
Heb al alles geprobeerd, urlresolver opnieuw geïnstalleerd, verschillend keer nieuw code gebruikt RD. Zonder RD lukt het maar kan dan de hoge resolutie en 5.1 sound niet gebruiken!
Het raare is de video start op maar op mijn beginscherm van kodi kan ik deze openen maar heel beeld is zwart zonder klank, zie wel de vooruitgang van de film op de balk
 
Ik neem aan dat je in Exodus via Tools en Accounts dus Real Debrid al hebt gereauthorized.
Ga dan in Exodus in het scherm Tools, klik op Exodus: Clear Providers en Exodus: Clear Cache onderaan het scherm om ervoor te zorgen dat de streams worden vernieuwd de volgende keer dat je een aflevering of film selecteert.
 
Je bedoelt waarschijnlijk, de bronnen opkuisen en cache opkuisen, dit heb ik al dikwijls geprobeerd zonder resultaat, zonder RB te gebruiken werken HD streams maar 1080p niet!
Ben waarschijnlijk te veel eisend maar kom van een goed werkende MBOX met kodi 16.1 en RB naar V88 waar ik ook RB betalend wil gebruiken. Volgens mijn bescheiden mening ligt het gewoon aan een resolutie probleem die ik nergens kan aanpassen in Kodi 17.1. Werk jij met Kodi 17.1 en kan jij de resolutie aanpassen in Kodi. Mijn Kodi 16.1 staat automatisch ingesteld op 1080P 60.
 
Ja ik ben dan bang dat het aan je box ligt, toch maar eens vragen waar je 'm hebt gekocht!
Met Kodi 17.1 kun je gewoon de resolutie aanpassen.
 
Denk dat het eerder aan de codec H265 die mijn box blijkbaar niet ondersteund, want na uittesten kom ik tot de conclusie dat 1080p codec H264 wel kan afspelen, waarschijnlijk geen oplossing voor mijn RD probleem