Opgelost resolveURL - Real debrid

Sjaakie79

Forumlid
22 aug 2017
11
5
6
40
Morguh,

Zijn er mensen die problemen hebben ineens met het autorizeren bij resolveurl ?
Al lange tijd geen problemen gehad, vanmorgen ineens wel de betaalde links te zien maar niet kunnen kijken. Krijg ook geen error melding.
Dus ik dacht, even kijken of er iets is bij Real debrid. Daar zit alles snor, nog 177 dagen te gaan. de volgende dingen hebben ik bekeken:

Cash geleegd van alles binnen Venom, linkjes werken overigens in geen enkele addon die ik heb.
laatste update nogmaals gedaan van resolveurl
het re(autorizeren) lukt maar niet omdat de pop-up met de code soms na 10 secondes alweer verdwijnt, En soms zie ik helemaal geen pop-up.
oudere versie van resolveurl geprobeerd, geen effect helaas.
In de addon zelf van resolveurl configuratie overnieuw gedaan, geen effect
opnieuw geprobeerd te autorizeren, geen effect.
Oh ja, tussendoor de pc tig keer opnieuw opgestart.

Nu kan ik dus niet meer autorizeren, geen betaalde links meer, wtf

Ik weet het even niet meer, geduld raakt op en ik krijg het warm pfffffffff

Shaman

VIP
4 sep 2016
832
571
216
Hier even getest. Herautorisatie van ResolveURL werkt hier prima. Je probleem zou dus zomaar bij jezelf kunnen liggen.

Dan natuurlijk de volgende vragen. Welke Kodi versie gebruik je? Op welk platform? Android, windhoos? En welke addons heb je erop staan? Gebruik je de build of installeer je alles los. En hoelang is het geleden dat je Kodi schoon geïnstalleerd hebt?

Sjaakie79

Forumlid
22 aug 2017
11
5
6
40
Hoi Shaman,

Systeem:
Windows 10
Pc desktop -i7-9700k enz...... game pc
Kodi 18.5
Addons, Venom,Exodus,Tempest, Dejavau
Losse addons, dus geen build
Alle addons zijn ook up to date. kijk dagelijks......

Laatste schone installatie Kodi is denk ik een 8 maanden geleden

Shaman

VIP
4 sep 2016
832
571
216
Laatste schone installatie Kodi is denk ik een 8 maanden geleden
Op zich ziet het er goed uit. Niet overdreven veel addons en alles zelf geïnstalleerd. Alleen..... we zitten ook voor Windows al op Kodi 18.8. Hoeveel werk denk je dat het voor jou is om geheel overnieuw te beginnen? Alles wat er nu op staat verwijderen en beginnen met een schone versie 18.8.
Daarna enkele addons erbij, ondertitel addons toevoegen, e.e.a autoriseren, ..... gewoon simpel..... Uurtje ..... anderhalf uur......🤔.

Denk dat je een stuk minder problemen hebt dan.

Ben trouwens persoonlijk geen fan van Exodus. Gebruik zelf voor films Shadow en voor series the Crew. Maar dit even terzijde.

Sjaakie79

Forumlid
22 aug 2017
11
5
6
40
Shaman, ik dacht probeer het nog 1 keer voordat alles eraf gaat. En kijk wat ik nu te zien krijg. Ik wacht het nog even af denk ik.

Alles er nieuw op zetten is idd half uurtje werk, probeer altijd eerst op te lossen en dan pas een clean sweap.
Ik volg niet echt meer wat de beste Addons zijn, deze werkten nog naar behoren. Maar als alles er toch af moet, zal ik zeker je advies opvolgen met Shadow en the Crew.

Bijlagen

• Like
Reacties: Shaman

Shaman

VIP
4 sep 2016
832
571
216
Shadow is heel snel met zoeken. En voor de meelezers, deze addon werkt alleen met RD of een soortgelijke service.

Maar zo heeft ieder z'n voorkeuren. 😉

Sjaakie79

Forumlid
22 aug 2017
11
5
6
40
Probleem is opgelost. Alles werkt weer !
Ik denk dat het probleem bij real debrid lag want daar is de storing nu ook voorbij. In ieder geval bedankt voor het meedenken Shaman

• Like
Reacties: Lex

peterp

Expert
23 apr 2017
231
51
16
52
Ik had zaterdagavond ook problemen, kreeg bij Shadow steeds de melding rd sources niet beschikbaar!
Ook bij Venom weinig resultaten? Dus toch een probleem bij RD blijkbaar.

Powerray

Nieuwkomer
17 aug 2020
3
0
1
41
hallo, hier ook een probleem met realdebrid, werkt perfect in exodus redux maar niet in fen :-( overal al re-autherize gedaan maar geen verandering. Iemand een oplossing ? Werk met Nvidia hield :) thx

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
890
628
216
44
hallo, hier ook een probleem met realdebrid, werkt perfect in exodus redux maar niet in fen :-( overal al re-autherize gedaan maar geen verandering. Iemand een oplossing ? Werk met Nvidia hield :) thx
waar heb je allemaal een reauthorize gedaan? Binnen resolveurl en urlresolver? Of heb je het ook al binnen de addon zelf gedaan?

sommige addons moet je het namelijk binnen de addon zelf doen, en wellicht dat dat dan ook binnen Fen moet (bind me er niet op vast), maar je zou het wellicht eens kunnen proberen.

bij mij stond ie ook op mijn shield 2017, en eigenlijk nooit problemen mee gehad🤷🏼‍♂️

Powerray

Nieuwkomer
17 aug 2020
3
0
1
41
waar heb je allemaal een reauthorize gedaan? Binnen resolveurl en urlresolver? Of heb je het ook al binnen de addon zelf gedaan?

sommige addons moet je het namelijk binnen de addon zelf doen, en wellicht dat dat dan ook binnen Fen moet (bind me er niet op vast), maar je zou het wellicht eens kunnen proberen.

bij mij stond ie ook op mijn shield 2017, en eigenlijk nooit problemen mee gehad🤷🏼‍♂️
heb reauthorize gedaan in Kodi en in fen...