Retrospect Installeren

Je plaatst de mappen in de juiste folder daarna ga je naar je video addons daar activeer je de plug-in.
Sluit Kodi af en herstart Kodi daarna moet de plug-in zichtbaar zijn binnen je video addons.
 
  • Like
Reacties: B. web
als ik de zip installeer werkt het prima.
gebruik deze net.rieter.xot-4.1.7alpha2
 
Om Retrospect nu te installeren heb je twee opties.


1. OPTIE 1: Installeer meest recente Retrospect

Ga hiervoor naar deze site:
En druk op "Download repository" , de zip van bijna 39 MB.
Deze zip wordt elke nacht ge-update en zal alle wijzigingen in de GIT repo bevatten.

Pak deze zip uit en je zult een mapje krijgen met daarin nog meer mapjes die beginnen met "net.rieter.xot".
Kopieer al deze mapjes. Zet ze op de volgende plek neer, binnen Windows: C:\Users\<jouw user account>\AppData\Roaming\Kodi\addons\
Voor Android en andere apparaten zul je het soortgelijke mapje even moeten zoeken :) Het mapje zit niet onder 'userdata', maar daarboven zul je het mapje 'addons' vinden.


En hoe met Windows 10 ??? lijkt me mooi om het te kunnen...
 
Om Retrospect nu te installeren heb je twee opties.


1. OPTIE 1: Installeer meest recente Retrospect

Ga hiervoor naar deze site:
En druk op "Download repository" , de zip van bijna 39 MB.
Deze zip wordt elke nacht ge-update en zal alle wijzigingen in de GIT repo bevatten.

Pak deze zip uit en je zult een mapje krijgen met daarin nog meer mapjes die beginnen met "net.rieter.xot".
Kopieer al deze mapjes. Zet ze op de volgende plek neer, binnen Windows: C:\Users\<jouw user account>\AppData\Roaming\Kodi\addons\
Voor Android en andere apparaten zul je het soortgelijke mapje even moeten zoeken :) Het mapje zit niet onder 'userdata', maar daarboven zul je het mapje 'addons' vinden.


En hoe met Windows 10 ??? lijkt me mooi om het te kunnen...
Windows 10 kan ook, staat verder ook in de begintopic. Om juiste mapje te vinden: Verkenner of op zoekvenster loep-icoontje linksonder je scherm klikken en daar %AppData% typen, dan kom je in de Appdata map > Kodi > Addons. Op die plaats plak je de mapjes. Als het niet lukt de map te vinden dan alsnog even in je Instellingen de Verborgen Bestanden Weergeven op Aan zetten.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Plenkske
Windows 10 kan ook, staat verder ook in de begintopic. Om juiste mapje te vinden: Verkenner of op zoekvenster loep-icoontje linksonder je scherm klikken en daar %AppData% typen, dan kom je in de Appdata map > Kodi > Addons. Op die plaats plak je de mapjes. Als het niet lukt de map te vinden dan alsnog even in je Instellingen de Verborgen Bestanden Weergeven op Aan zetten.


Niks gevonden via deze weg, nog meer tips?
 
Niks gevonden via deze weg, nog meer tips?
Probeer deze eens te volgen of hier deze tips in het engels: , daarna zou het toch wel moeten lukken.
 
P.S draait dit nog wel volledige? Ik bedoel is alles nog te zien, was even vergeten dit te vragen, want ik gebruik de oude addon nog op de box en npo werkte al niet meer!

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Lees het eerst maar eens rustig door, het lukt een ander ook met Windows 10, dus je instellingen voor Verborgen Bestanden staan waarschijnlijk niet goed.

alles open gezet, dus dat is geen probleem, het gaat om de juiste mappen waar de unzip moet straan





---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Ondertussen is het gelukt om deze applicatie te installeren op een Android kodi 17.6 box, nu nog op een Windows 10 pc, maar lijkt niet simpel, mmmm vreemd

dus werkt wel dus....op een een paar titels na...

Conclusie: geweldige app die zich niet zomaar laat installeren, maar werkt wel!!! op Androidbox
 
Laatst bewerkt:
P.S draait dit nog wel volledige? Ik bedoel is alles nog te zien, was even vergeten dit te vragen, want ik gebruik de oude addon nog op de box en npo werkte al niet meer!

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----



alles open gezet, dus dat is geen probleem, het gaat om de juiste mappen waar de unzip moet straan





---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Ondertussen is het gelukt om deze applicatie te installeren op een Android kodi 17.6 box, nu nog op een Windows 10 pc, maar lijkt niet simpel, mmmm vreemd

dus werkt wel dus....op een een paar titels na...

Conclusie: geweldige app die zich niet zomaar laat installeren, maar werkt wel!!! op Androidbox

Welke map kan je dan niet vinden op je Windows 10 pc ?
De tutorial heb ik geschreven aan de hand van een Windows 10 pc.

C:\Users\<jouw user account>\AppData\Roaming\Kodi\addons\

Wat normaal verborgen is, is het stukje "appdata"
<jouw user account> heeft als naam de naam waarmee je inlogt in windows 10. De rest moet hetzelfde zijn.
 
ik heb het destijds niet meer verder onderzocht waarom het niet op "mijn" windows 10 pc kon, maar vraag me nu af waarom hij nog op de Alpha3 update blijft staan van afgelopen februari?
 
ik heb het destijds niet meer verder onderzocht waarom het niet op "mijn" windows 10 pc kon, maar vraag me nu af waarom hij nog op de Alpha3 update blijft staan van afgelopen februari?
Omdat je handmatig moet updaten. Het is geen repository. Zie post 1 van dit topic onder 'updaten'
 
Och ja, klopt was het vergeten maar dan was je wel al je favorieten kwijt hè