Retrospect is terug van weggeweest

B. web

VIP
16 feb 2017
782
475
@rich-67 Misschien kan je info geven over merk, type, specificaties van je mediaspeler en het besturingssysteem waarop je het wil installeren. Eventueel Kodi eens volledig verwijderen via Instellingen > Apps en opnieuw met een schone Kodi 18.1 beginnen. Probeer het eens op een ander apparaat te installeren, bijvoorbeeld een Windows PC of laptop, of het je dan wel lukt.

Laatst bewerkt:

Shaman

Donateur
4 sep 2016
265
141
[QUOTE

@rich-67 Misschien kan je info geven over merk, type, specificaties van je mediaspeler en het besturingssysteem waarop je het wil installeren. Eventueel Kodi eens volledig verwijderen via Instellingen > Apps en opnieuw met een schone Kodi 18.1 beginnen. Probeer het eens op een ander apparaat te installeren, bijvoorbeeld een Windows PC of laptop, of het je dan wel lukt.

][/QUOTE]

lijkt me inderdaad handig. Want ook hier heb ik Kodi draaien op 5 verschillende devices. Op 3 werkt Retrospect probleemloos. kan gewoon alles kijken. Het bereft hier een:

Android telefoon met Android 7
Android tablet met Android 5
Intel NUC met Libreelec X86-64 9.0.1

Waar ik wel problemen heb met retrospect zijn 2 Android 7 boxen. Beide zijn geroot. Krijg ook geen foutmeldingen dat er nog iets geinstalleerd moet worden. En de testvideo's uit de Matt Huisman repo werken dan wel weer probleemloos. Maar op de recente streams uit Retrospect heb ik wel geluid maar geen beeld.

rich-67

Forumlid
16 dec 2018
18
2
Jammer dat het niet gelukt is :( De meest recente versie van bv. libreelec installeren (mocht je dit niet gedaan hebben) kan een oplossing zijn
Ja zeker jammer, ik heb n Android box met Zidoo erop. Is libreelec dan relevant?