Retrospect is terug van weggeweest

29 mei 2017
320
360
Bakkeveen
Lex,

Als je de ondertiteling aan laat, en even bij veronica kijkt of net5 staan in de weeklijsten soms leuke dingen.
Als je klaar bent op Net 5 Veronica en Sbs9 zet je hem weer uit.
Ik kijk altijd de weeklijsten door, en pik af en toe een film mee in 720.
Ik vond het altijd al een mooi project Retrospect, oke NPO is in 540 en hart van Nederland ook, maar is uitstekend om even terug te kijken, Ik gebruik het iedere dag.
Buiten de NPO zitten ook wel genoeg 720 streams, het is maar net wat je kijkt.
Ik heb wel eens een foutje gemeld, maar dat stijgt me dan (nu nog) boven mijn pet.
Uhh, ik weet ook niet alles haha.

Ook de proef op de som genomen en waarachtig het werkt uitstekend.
Dit is een uitstekend alternatief voor mensen die weinig tv kijken en de al maar oploopde prijs van tv-abonnementen beu zijn.

• Like
Reacties: Espero en LeX

Henk Broeks

Actief
21 jul 2017
34
11
Lex,

Als je de ondertiteling aan laat, en even bij veronica kijkt of net5 staan in de weeklijsten soms leuke dingen.
Als je klaar bent op Net 5 Veronica en Sbs9 zet je hem weer uit.
Ik kijk altijd de weeklijsten door, en pik af en toe een film mee in 720.
Ik vond het altijd al een mooi project Retrospect, oke NPO is in 540 en hart van Nederland ook, maar is uitstekend om even terug te kijken, Ik gebruik het iedere dag.
Buiten de NPO zitten ook wel genoeg 720 streams, het is maar net wat je kijkt.
Ik heb wel eens een foutje gemeld, maar dat stijgt me dan (nu nog) boven mijn pet.
Uhh, ik weet ook niet alles haha.

Retrospect heeft bij mij ook altijd prima gewerkt altijd de update's gedaan via een stickje omdat ik retrospect kijk op een Raspberry p2.
Inderdaad gaan de update's nu weer automatisch maar ik kan geen live tv meer kijken en alleen zeer oude afleveringen van uitzending gemist.
Recente programma gemist uitzendingen kan ik niet meer bekijken.
Hebben hier meer mensen last van?????

Gr. Henk

B. web

VIP
16 feb 2017
874
522
@Henk Broeks Als je hier op het forum even zoekt op Widevine, dan vind je wel alle info voor het werkend maken op Raspberry Pi. Zie ook de tip "een ander platform uitgeprobeerd nl Kodi op OSMC" Alleen is er een openstaand probleem gemeld en werkt Retrospect op dit moment alleen goed op Android. Zie verder de link voor tijdelijke oplossingen, of wacht tot het probleem is opgelost.
@Verdi48 Ja het lukt bij anderen met Raspberry of LibreElec ook, je hebt echter wel Widevine nodig voor streams van onder andere NPO.
Op aanraden van bas rieter heb ik ipv Kodi op LibreElec een ander platform uitgeprobeerd nl Kodi op OSMC en daar dan de Retropsect geïnstalleerd. Nu lukt het mij wel om bij alle belgische zenders LIVE TV te kijken en nu werkt Retrospect prima, m.a.w. probleem opgelost!
En... ook dank aan B. web!

Laatst bewerkt:

Henk Broeks

Actief
21 jul 2017
34
11
@Henk Broeks Als je hier op het forum even zoekt op Widevine, dan vind je wel alle info voor het werkend maken op Raspberry Pi. Zie ook de tip "een ander platform uitgeprobeerd nl Kodi op OSMC" Alleen is er een openstaand probleem gemeld en werkt Retrospect op dit moment alleen goed op Android. Zie verder de link voor tijdelijke oplossingen, of wacht tot het probleem is opgelost.
Klopt helemaal het heeft perfect gewerkt op mijn raspberry zeker 3 maanden.
Even weer afwachten.
Gaat zeker wel weer goed komen.

• Like
Reacties: B. web
29 mei 2017
320
360
Bakkeveen
Ik had Widevine al geinstalleert op W10, en vd week werkte de NPO even 2 dagen niet.
En zo uit het niets kreeg ik een updatemelding voor Widevine, uitgevoerd, en het werkte allemaal direct weer.
Als je nu Naar de instellingen gaat van Retrospect, staat er bij Algemeen >>>> het veld in, daar staat ook Installeer Widevine met de Inputstream Helper add-on.
Dit zou je probleem moeten oplossen.
Bij install komt er een waarschuwing, niet te bang zijn en gewoon installeren.

Klopt helemaal het heeft perfect gewerkt op mijn raspberry zeker 3 maanden.
Even weer afwachten.
Gaat zeker wel weer goed komen.

• Like
Reacties: B. web en LeX