Retrospect is terug van weggeweest

rich-67

Forumlid
16 dec 2018
23
4
@rich-67 Op zich is jou Android versie nog net niet te oud voor Kodi 18. Maar volgens Matt Huisman werkt Kodi Widevine Support op mediaspelers met Android ARM7 / ARM8 en jouw ARM Cortex-A53 wordt dus niet genoemd. Je zou het kunnen testen met de Video Test Streams Add-on. Dat heb je in april al gedaan, maar wat was het resultaat daarvan?

Dus in april heb je geconstateerd dat Widevine bij jouw mediaspeler helaas niet werkt. Voor Widevine streams en Retrospect kan je beter een nieuwe mediaspeler kopen.
Misschien is dat de beste optie wellicht. Welke box heeft goede ervaringen?

B. web

VIP
16 feb 2017
911
556
@rich-67 Als je in ongeveer dezelfde prijsklasse zoekt kan je denken aan een Xiaomi Mi Box S. Te koop bij of iets voordeliger met verzending vanuit Europa bij .
Ben over het algemeen erg te spreken over de Xiaomi Mi Box S

• Like
Reacties: rich-67

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.548
4.653
Twente
En mocht je in de gelukkige omstandigheden verkeren dat een hogere prijsklasse niet bezwaarlijk is:

rich-67

Forumlid
16 dec 2018
23
4
@rich-67 Als je in ongeveer dezelfde prijsklasse zoekt kan je denken aan een Xiaomi Mi Box S. Te koop bij of iets voordeliger met verzending vanuit Europa bij .
Bedankt voor de tips en hulp, top! Ik ga erover nadenken. Vind NPO programma’s toch leuk om terug te kijken zo nu en dan...
Dubbelpost samengevoegd:

En mocht je in de gelukkige omstandigheden verkeren dat een hogere prijsklasse niet bezwaarlijk is:

Bedankt Lex, ik ga alles ns op n rijtje zetten. Bedankt voor de tips en suggesties :)

• Like
Reacties: LeX en B. web

Espero

Expert
12 aug 2017
410
84
Na de laatste update is mijn gehele voorkeur als bekeken markering verdwenen, iemand een tip om dit te voorkomen op Android box?